abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze donderdag 5 februari 2015 @ 00:36:46 #126
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149376955
Wil niet de zorg kant op. Ik heb het niet zo op het verzorgen van bijvoorbeeld dementerende ouderen.
Your beauty never ever scared me.
pi_149376960
quote:
2s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:36 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Uiteindelijk met kinderen. Maar zie er best tegen op om hierna door te leren. Maar moet wel als ik iets wil
Leren is leuk joh.

Welk niveau zit je nu?
  roze donderdag 5 februari 2015 @ 00:37:39 #128
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149376972
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Leren is leuk joh.

Welk niveau zit je nu?
2 :@
  roze donderdag 5 februari 2015 @ 00:38:21 #129
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149376978
Gelukkig wel versneld.
pi_149376979
quote:
2s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:37 schreef Amarantha het volgende:

[..]

2 :@
Dan heb je nog wel even, ja. Minstens niveau 4 nodig voordat je wat meer mag geloof ik.

Daarna gewoon cursussen doen op kosten van je werkgever.
  roze donderdag 5 februari 2015 @ 00:40:02 #131
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149376998
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dan heb je nog wel even, ja. Minstens niveau 4 nodig voordat je wat meer mag geloof ik.

Daarna gewoon cursussen doen op kosten van je werkgever.
Ik moet er het komende half jaar gewoon even goed over nadenken. Aangezien ik wel zeker wil zijn dat ik het af ga maken :9

Ben ergens wel blij als ik na een jaar weer klaar ben met school. Maar ik kan er zo weinig mee idd dus ik zal wel moeten eigenlijk
  roze donderdag 5 februari 2015 @ 00:43:26 #132
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149377031
Begrijp me niet verkeerd, vind deze opleiding echt wel leuk maar ik baal nog steeds dat ik niet meer terug mocht naar dierenverzorging. Ik wil stiekem nog steeds het liefst met dieren werken i.p.v mensen. Ik vind met mensen werken ook leuk hoor maar met dieren stiekem toch iets leuker
  Redactie Sport donderdag 5 februari 2015 @ 00:43:50 #133
274204 crew  Mexicanobakker
pi_149377033
quote:
2s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:35 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Tuurlijk.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Vragen mag altijd
oke

ik ben namelijk een beetje 'mad', om in VBL-termen te spreken.

mijn vriendin heeft een vriendengroep waarvan ik iedereen ken maar zelf van oudsher geen onderdeel was, al waren er wel een aantal mensen uit die vriendengroep waarmee ik vaker of minder vaak sprak. Haar ex zit ook in die vriendengroep, oke, normaal geen problemen mee. Gebeurt toch niks tussen die 2 dus boeiend, daar mag ze van mijn part 3 keer per week over de vloer zolang ze maar tijd overhoudt voor mij.

Maar op 14 februari even niet. Wat zeg je Mexi, neem jij die commerciele bullshit nu serieus? Nee, maar ik vind het wel zo netjes om het niet helemaal te laten voor wat het is en te doen alsof het gewoon een random zaterdag is. Het is dan echter carnaval dus gaan zij, die vriendengroep, met zn allen uit. Niemand die mij daar iets over vertelt en die zegt van 'oke we hebben dat en dat plan ofzo'. En al helemaal niet de vraag of ik mee wil. Nee, ik moet het random horen van iemand (die ik toevallig vandaag zag en daar toevallig over begon) dat mijn vriendin en de rest van die vriendengroep dat plan hebben, waar twee mensen sowieso ook veel met mij omgaan (van de, whatnot, zes). Oke, als het niet op de bewuste dag met een ex was geweest had ik er waarschijnlijk veel minder moeilijk over gedaan, maar ik vind het echt helemaal niet chill dat er zo geheimzinnig over gedaan wordt dat ik erbuiten word gehouden terwijl ik iedereen ken.

Tl;dr ik ben even boos op deze drie 'vrienden', maar vind het van mijn vriendin allemaal net even iets kwalijker. Mijn algemene boosheid lijkt me wel enigszins terecht, maar mijn boosheid naar m'n vriendin die net even wat erger is, is dat wat overdreven?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport donderdag 5 februari 2015 @ 00:44:00 #134
pi_149377035
zo dagboekpost gemacht grgr
  roze donderdag 5 februari 2015 @ 00:44:33 #135
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149377042
Even peuk pakken en lezen :9
pi_149377077
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

[..]

oke

ik ben namelijk een beetje 'mad', om in VBL-termen te spreken.

mijn vriendin heeft een vriendengroep waarvan ik iedereen ken maar zelf van oudsher geen onderdeel was, al waren er wel een aantal mensen uit die vriendengroep waarmee ik vaker of minder vaak sprak. Haar ex zit ook in die vriendengroep, oke, normaal geen problemen mee. Gebeurt toch niks tussen die 2 dus boeiend, daar mag ze van mijn part 3 keer per week over de vloer zolang ze maar tijd overhoudt voor mij.

Maar op 14 februari even niet. Wat zeg je Mexi, neem jij die commerciele bullshit nu serieus? Nee, maar ik vind het wel zo netjes om het niet helemaal te laten voor wat het is en te doen alsof het gewoon een random zaterdag is. Het is dan echter carnaval dus gaan zij, die vriendengroep, met zn allen uit. Niemand die mij daar iets over vertelt en die zegt van 'oke we hebben dat en dat plan ofzo'. En al helemaal niet de vraag of ik mee wil. Nee, ik moet het random horen van iemand (die ik toevallig vandaag zag en daar toevallig over begon) dat mijn vriendin en de rest van die vriendengroep dat plan hebben, waar twee mensen sowieso ook veel met mij omgaan (van de, whatnot, zes). Oke, als het niet op de bewuste dag met een ex was geweest had ik er waarschijnlijk veel minder moeilijk over gedaan, maar ik vind het echt helemaal niet chill dat er zo geheimzinnig over gedaan wordt dat ik erbuiten word gehouden terwijl ik iedereen ken.

Tl;dr ik ben even boos op deze drie 'vrienden', maar vind het van mijn vriendin allemaal net even iets kwalijker. Mijn algemene boosheid lijkt me wel enigszins terecht, maar mijn boosheid naar m'n vriendin die net even wat erger is, is dat wat overdreven?
Ergo: Carnaval is kut.
Nee, ik ben heel slecht in zulke zaken
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  roze donderdag 5 februari 2015 @ 00:47:31 #137
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149377082
Mwah vind niet dat je overdreven reageert hoor. Snap je wel, ik zou het ook niet leuk vinden.
pi_149377096
hoe lang moet jij nog studeren typisch
  Redactie Sport donderdag 5 februari 2015 @ 00:49:37 #139
pi_149377108
Waarschijnlijk zou ik als ik meegevraagd word bedanken want carnaval :r Ik kan niet tegen drukte bij het uitgaan.

Maar het is meer een principekwestie. Ik ga vrijdag behoorlijk ageren denk ik en dat is heel wat want we hebben nooit ruzie.
  Redactie Sport donderdag 5 februari 2015 @ 00:55:21 #140
pi_149377158
nouja, morgen weer 7.30 op.

Doei.
pi_149377196
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarschijnlijk zou ik als ik meegevraagd word bedanken want carnaval :r Ik kan niet tegen drukte bij het uitgaan.

Maar het is meer een principekwestie. Ik ga vrijdag behoorlijk ageren denk ik en dat is heel wat want we hebben nooit ruzie.
Waarom vrijdag 'ageren'? Praat het gewoon uit voordat het uit de klauwen loopt. Geef aan wat je net post en hoe jij er over denkt.
pi_149377214
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe lang moet jij nog studeren typisch
jaartje

maar ga nog door hierna
  Redactie Sport donderdag 5 februari 2015 @ 01:02:01 #143
pi_149377220
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom vrijdag 'ageren'? Praat het gewoon uit voordat het uit de klauwen loopt. Geef aan wat je net post en hoe jij er over denkt.
Ja dat ga ik niet over de app doen. :) En ik zie dr vrijdag. 'Ageren' is natuurlijk een groot woord. :D Mijn onvrede uitspreken is het uiteraard.
pi_149377224
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja dat ga ik niet over de app doen. :) En ik zie dr vrijdag. 'Ageren' is natuurlijk een groot woord. :D Mijn onvrede uitspreken is het uiteraard.
Je kunt niet even bellen? Met iemand als je vriendin kun je toch best je ongenoegen uiten ipv te wachten op vrijdag.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2015 01:03:04 ]
pi_149377231
quote:
99s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

jaartje

maar ga nog door hierna
wat ging je ook weer doen
  Redactie Sport donderdag 5 februari 2015 @ 01:03:17 #146
pi_149377232
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je kunt niet even bellen?
Doe ik niet graag om een meningsverschil uit te praten nee. Zou nog wel kunnen maar als dat maar een halve dag scheelt zie ik geen reden om dat te doen.
pi_149377240
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

wat ging je ook weer doen
dat weet ik nog niet man ;(

ik wil eigenlijk iets in de game industrie, maar dat is niet echt een zekerheidje

al heb ik die wel al door chemische achtergrond
pi_149377244
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Doe ik niet graag om een meningsverschil uit te praten nee. Zou nog wel kunnen maar als dat maar een halve dag scheelt zie ik geen reden om dat te doen.
Vind ik altijd zo raar, wel hartjes en zogenaamde uitingen van liefde via de app/telefoon maar iets anders moet dan ineens face to face. Je hebt haar nog wel gesproken neem ik aan via de app/telefoon en dan doe je net alsof er niks is?
pi_149377257
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

dat weet ik nog niet man ;(

ik wil eigenlijk iets in de game industrie, maar dat is niet echt een zekerheidje

al heb ik die wel al door chemische achtergrond
kutleef
  Redactie Sport donderdag 5 februari 2015 @ 01:07:55 #150
pi_149377264
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vind ik altijd zo raar, wel hartjes en zogenaamde uitingen van liefde via de app/telefoon maar iets anders moet dan ineens face to face. Je hebt haar nog wel gesproken neem ik aan via de app/telefoon en dan doe je net alsof er niks is?
Ik heb haar gesproken maar dat was in gezelschap. Verder geen tijd gehad want was pas om 12 uur alleen en toen sliep ze al :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')