Leren is leuk joh.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uiteindelijk met kinderen. Maar zie er best tegen op om hierna door te leren. Maar moet wel als ik iets wil
2quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leren is leuk joh.
Welk niveau zit je nu?
Dan heb je nog wel even, ja. Minstens niveau 4 nodig voordat je wat meer mag geloof ik.quote:
Ik moet er het komende half jaar gewoon even goed over nadenken. Aangezien ik wel zeker wil zijn dat ik het af ga makenquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan heb je nog wel even, ja. Minstens niveau 4 nodig voordat je wat meer mag geloof ik.
Daarna gewoon cursussen doen op kosten van je werkgever.
quote:
okequote:
Ergo: Carnaval is kut.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
oke
ik ben namelijk een beetje 'mad', om in VBL-termen te spreken.
mijn vriendin heeft een vriendengroep waarvan ik iedereen ken maar zelf van oudsher geen onderdeel was, al waren er wel een aantal mensen uit die vriendengroep waarmee ik vaker of minder vaak sprak. Haar ex zit ook in die vriendengroep, oke, normaal geen problemen mee. Gebeurt toch niks tussen die 2 dus boeiend, daar mag ze van mijn part 3 keer per week over de vloer zolang ze maar tijd overhoudt voor mij.
Maar op 14 februari even niet. Wat zeg je Mexi, neem jij die commerciele bullshit nu serieus? Nee, maar ik vind het wel zo netjes om het niet helemaal te laten voor wat het is en te doen alsof het gewoon een random zaterdag is. Het is dan echter carnaval dus gaan zij, die vriendengroep, met zn allen uit. Niemand die mij daar iets over vertelt en die zegt van 'oke we hebben dat en dat plan ofzo'. En al helemaal niet de vraag of ik mee wil. Nee, ik moet het random horen van iemand (die ik toevallig vandaag zag en daar toevallig over begon) dat mijn vriendin en de rest van die vriendengroep dat plan hebben, waar twee mensen sowieso ook veel met mij omgaan (van de, whatnot, zes). Oke, als het niet op de bewuste dag met een ex was geweest had ik er waarschijnlijk veel minder moeilijk over gedaan, maar ik vind het echt helemaal niet chill dat er zo geheimzinnig over gedaan wordt dat ik erbuiten word gehouden terwijl ik iedereen ken.
Tl;dr ik ben even boos op deze drie 'vrienden', maar vind het van mijn vriendin allemaal net even iets kwalijker. Mijn algemene boosheid lijkt me wel enigszins terecht, maar mijn boosheid naar m'n vriendin die net even wat erger is, is dat wat overdreven?
Waarom vrijdag 'ageren'? Praat het gewoon uit voordat het uit de klauwen loopt. Geef aan wat je net post en hoe jij er over denkt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarschijnlijk zou ik als ik meegevraagd word bedanken want carnavalIk kan niet tegen drukte bij het uitgaan.
Maar het is meer een principekwestie. Ik ga vrijdag behoorlijk ageren denk ik en dat is heel wat want we hebben nooit ruzie.
jaartjequote:Op donderdag 5 februari 2015 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe lang moet jij nog studeren typisch
Ja dat ga ik niet over de app doen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom vrijdag 'ageren'? Praat het gewoon uit voordat het uit de klauwen loopt. Geef aan wat je net post en hoe jij er over denkt.
Je kunt niet even bellen? Met iemand als je vriendin kun je toch best je ongenoegen uiten ipv te wachten op vrijdag.quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat ga ik niet over de app doen.En ik zie dr vrijdag. 'Ageren' is natuurlijk een groot woord.
Mijn onvrede uitspreken is het uiteraard.
Doe ik niet graag om een meningsverschil uit te praten nee. Zou nog wel kunnen maar als dat maar een halve dag scheelt zie ik geen reden om dat te doen.quote:
dat weet ik nog niet manquote:
Vind ik altijd zo raar, wel hartjes en zogenaamde uitingen van liefde via de app/telefoon maar iets anders moet dan ineens face to face. Je hebt haar nog wel gesproken neem ik aan via de app/telefoon en dan doe je net alsof er niks is?quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe ik niet graag om een meningsverschil uit te praten nee. Zou nog wel kunnen maar als dat maar een halve dag scheelt zie ik geen reden om dat te doen.
kutleefquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet man
ik wil eigenlijk iets in de game industrie, maar dat is niet echt een zekerheidje
al heb ik die wel al door chemische achtergrond
Ik heb haar gesproken maar dat was in gezelschap. Verder geen tijd gehad want was pas om 12 uur alleen en toen sliep ze alquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo raar, wel hartjes en zogenaamde uitingen van liefde via de app/telefoon maar iets anders moet dan ineens face to face. Je hebt haar nog wel gesproken neem ik aan via de app/telefoon en dan doe je net alsof er niks is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |