Dat weet je nooit, denk ik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou een goede vader voor een puber zijn
Dat denk ik niet.quote:
Je hebt zoveel verschillende soorten pubers.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Ik ken mn sterke en zwakke punten.
Daarom zeg ik ook jongens pubersquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt zoveel verschillende soorten pubers.
Dan nog.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook jongens pubers
Wat doe je voor opleiding?quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel leuk om nu stage te lopen bij kinderen. Maandagmiddag is alleen een beetje saai daar omdat de meeste kinderen dan slapen (dinsdagmiddag is dat niet zo).
Tutten, totdat ze 13 zijn en zichzelf gaan verzetten tegen elke vorm van gezag.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:26 schreef Amarantha het volgende:
Liever meisjesKun je lekker mee tutten. Maar goed dat ben ik haha.
Gewoon een hoek geven, niet danquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan nog.
Mij lijkt het echt fucking kut, zo'n opstandig tyfus ventje.
Klopt. Je hebt zo fases.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
tis niet echt druk meer in GRTD de laatste dagen he
Tuurlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ik jullie een dagboekworthy vraag stellen?
Vragen mag altijdquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ik jullie een dagboekworthy vraag stellen?
Uiteindelijk met kinderen. Maar zie er best tegen op om hierna door te leren. Maar moet wel als ik iets wilquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah okay. Welke kant wil/ga je op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |