Dat lukt ze bij de volgende al niet. Alleen Nouriquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze denken echt zo 4-5 talenten per lichting van wereldniveau te gaan plukken
Dat is ook kats onmogelijk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lukt ze bij de volgende al niet. Alleen Nouri
Wat voor verslagquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb net toch even in recordtempo een verslag geschreven.
En nog adnerhalf uur voor deadline het inleveren
Ja snap ikquote:
Trustenquote:
Ethiek zeker?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Beetje een tijddodende opdracht verder.
Het telt niet tot nauwelijks mee, moet het alleen voldoende halen voor het vak
Vandaag eerste helft van de samenvatting uitgeprint.quote:
hoeveel paginas is de samenvattingquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vandaag eerste helft van de samenvatting uitgeprint.
Ben benieuwd hoe ik het ga doenDenk dat het gewoon maar beetje stampen is paar weekjes en dan maar zien hoe het uitpakt
125 pagquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoeveel paginas is de samenvatting
quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
iets van 20 procent van het boek. Wel veel maja, ik kon het echt niet kleiner krijgen
Wat voor toets? Religious studies?quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maandag toets heb ik, maar ga wel herren
Ja. Maar gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor toets? Religious studies?
Je kan morgen nog ff leren. En zaterdag ook natuurlijkquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Maar gaat hem niet worden.
Morgenavond ouders hier.
Zaterdag pas ik hele dag op zusje.
Zondag doping en west ham.
kost denk ik vies veel tijd hoor op zusje passenquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan morgen nog ff leren. En zaterdag ook natuurlijk
Ja geen idee, nooiti gedaan verderquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kost denk ik vies veel tijd hoor op zusje passen
Heb er een slechte hoop op.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee, nooiti gedaan verder
Zal je vriendin ook wel leuk vinden tochquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb er een slechte hoop op.
Gelukkig is vriendin hele dag thuis
Ja ik vind ook wel leuk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal je vriendin ook wel leuk vinden tochKan jij leren
Gaat vanzelf. Beetje op schoot nemen als ze huilt dit dat tochquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja ik vind ook wel leuk.
Maar weet niet hoe het werkt.
mis dr welquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat vanzelf. Beetje op schoot nemen als ze huilt dit dat toch
en verslikken zich vaakquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Baby's tot één jaar oud kwijlen wel veel zeg. Vind ze leuker worden als ze 1 jaar of ouder zijn
quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:17 schreef Amarantha het volgende:
Kinderen van anderhalf jaar/twee jaar zijn het schattigst.
Ik heb er echt een half uur over gedaan maandag om een paar maanden oude baby een fruithapje te geven. Kind liet het telkens weer uit haar mond komen enz.quote:
vanaf dat ze zindelijk zijn tot ze gaan puberen en wanneer ze een jaar uit huis zijnquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Baby's tot één jaar oud kwijlen wel veel zeg. Vind ze leuker worden als ze 1 jaar of ouder zijn
wanneer gaan kinderen fruithapjes etenquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er echt een half uur over gedaan maandag om een paar maanden oude baby een fruithapje te geven. Kind liet het telkens weer uit haar mond komen enz.
Jaaa, dan zijn ze het liefst. Dan zeggen tenminste niet de hele tijd nee op dingen en ze kwijlen ook niet je er compleet eronder.quote:
Al vrij vroeg schijnbaar. Geen idee hoe oud die baby precies is maar gok 4 of 5 maandenquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wanneer gaan kinderen fruithapjes eten
oh zo oud is mn zusje nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Al vrij vroeg schijnbaar. Geen idee hoe oud die baby precies is maar gok 4 of 5 maanden
Ik zou een goede vader voor een puber zijnquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
vanaf dat ze zindelijk zijn tot ze gaan puberen en wanneer ze een jaar uit huis zijn
dan zijn ze weer chill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |