Moest van jouquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben jij vriendelijk tegen nieuwelingen
voor iemand met een mysterieuze pimp abo moet ik dan ook wel lekkere tieten hebben ofzo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben jij vriendelijk tegen nieuwelingen
On daar wordt Inso misselijk vanquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:28 schreef isax het volgende:
[..]
voor iemand met een mysterieuze pimp abo moet ik dan ook wel lekkere tieten hebben ofzo.
sorryquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alsjeblieft
wil het zo graag weten
Ik heb je gefobootquote:
een banaan is niet niets hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar was niks te zien, al gedaan natuurlijk
Vind die HMF aanbidding wel beetje eng.quote:
jij denkt dat dat serieus is?quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind die HMF aanbidding wel beetje eng.
Maar misschien is ie wel normaal in real
is weer eens wat anders dan 15 jarigenquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:31 schreef Fok-it het volgende:
Oh je komt uit Utopia-sc
Loop ik een 40+er te hosselen
Ga je nou ook al Elan-opmerkingen maken? Er is geloof ik nog nooit een 15-jarige geweest hierquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
is weer eens wat anders dan 15 jarigen
Hij zal in het echt echt geen lieverdje zijn in ieder gevalquote:
ik heb iets onthouden van dat je op jongere dames valtquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je nou ook al Elan-opmerkingen maken? Er is geloof ik nog nooit een 15-jarige geweest hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |