Best vermakelijk hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:27 schreef Typisch het volgende:
dat hoef ik allemaal niet te lezen daar
ik moet echt effe motivatie vinden om meer door te lezen in mijn boekenquote:
De pakken man, de pakkenquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
iedereen is dronken en vrolijk, what's not to like?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gvd wat een spanning
quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:48 schreef Typisch het volgende:
net een stukje gelezen in A Song of Ice and Fire waarwtf dat hoef ik dus nooit te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gvd wat een spanning
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
het is wel met een goed achtergrond verhaal waarom ze het doetquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wtf dat hoef ik dus nooit te lezen
De reden dat ik GoT ben gestopt als serie is de hoeveelheid seksquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is wel met een goed achtergrond verhaal waarom ze het doet
vet cool allemaal
Vind de serie helemaal niet van zo'n hoog niveau, de helft van het verhaal kun je niet snappen als je alleen de serie kijkt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De reden dat ik GoT ben gestopt als serie is de hoeveelheid seks
season 1 gekekenquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind de serie helemaal niet van zo'n hoog niveau, de helft van het verhaal kun je niet snappen als je alleen de serie kijkt.
boeit mij verder niet, maar ik kijk daar ook geen series voor neequote:Op donderdag 5 februari 2015 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
season 1 gekeken
maar elke epi was seks.
Houd ik niet van man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
boeit mij verder niet, maar ik kijk daar ook geen series voor nee
maar het is redelijk functioneel in deze serie, laat verschillende characters en hun verstandhoudingen goed zien zo heb je ookFantasy is gewoon niet echt mijn dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Waar zijn alle oude nachtbrakers word hier strondziek van
is toch fucking niet normaal altijd goede tories hier snachtsquote:
Foetsie, weg.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is toch fucking niet normaal altijd goede tories hier snachts
opeens niks meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |