SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
AFBLIJVEN IS INTO THE WILD PLAATJE VAN FOKKIE
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Wat een aids is datquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:35 schreef FL_Freak het volgende:
We hadden eerst een rooster van 8.30 tot 15.00/15.30 en nu elke woensdag van 9.30 tot 17.00
Ja en de andere 4 dagen werk ik al van 8 tot 5 dus was die woensdag middag ideaal om ff wat dingen te doen en te regelen.quote:
pff matig danquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee moest linksback staan in mix elftal van 2 elftallen
glad kunstgrasquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pff matig dan
wel beetje fatsoeniljk veld dan?
Beter tot een jaar of 27-28 lekker bij de FC ballen en dan eens naar AZ ofzoquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zal wel net zo als Mühren aflopen hé
Die willen te snel
Inderdaad. Als Ronaldo een penalty mist kan hij er ook niks van. Jr maak jezelf niet belachelijkquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vermeer hahaha
Die kan er echt helemaal niks van
ik had jr al wel eerder verwachtquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Ronaldo een penalty mist kan hij er ook niks van. Jr maak jezelf niet belachelijk
Hij houdt zich rustig in na de wedstrijd tegen Vitesse. Ajaxmiddenveld prijzen zit er ook niet echt meer inquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik had jr al wel eerder verwacht
Mwah, AZ verliest toch z'n punten wel. Denk eerder dat Zwolle nog 3de blijft straksquote:
Denk je maar en stiekem klimmen zequote:Op woensdag 4 februari 2015 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, AZ verliest toch z'n punten wel. Denk eerder dat Zwolle nog 3de blijft straks
Ajax wint wel weer morgenquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Denk je maar en stiekem klimmen ze
Zou mooi zijnquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, AZ verliest toch z'n punten wel. Denk eerder dat Zwolle nog 3de blijft straks
Je gunt je concurrent een goeie spits ja?quote:
Wij hebben Milik alquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:56 schreef Fok-it het volgende:
Guidetti naar Ajax
Als dat gerucht waar zou zijn en Guidetti zou presteren mag van Geel zich echt van een brug gooien
Begon goed maar vind hen toch wat tegenvallen. Beter dan Siggy natuurlijk.quote:
Gelukkig hebben we met Onana nog een random keeper gehaald.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begon goed maar vind hen toch wat tegenvallen. Beter dan Siggy natuurlijk.
Waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gunt je concurrent een goeie spits ja?
Nou je zou het mooi vindenquote:
Gabriel Barbosa halen, speelt bij Santos. Wonderkindje met fmquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we met Onana nog een random keeper gehaald.
Ik zou het mooi vinden als pec derde blijft staan Guidetti staat in belangstelling voor ajax toch?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je zou het mooi vinden
Of vind je Guidetti geen goeie Eredivisie-spits?
Ja? Ik snap je niet helemaal. Achjaquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou het mooi vinden als pec derde blijft staan Guidetti staat in belangstelling voor ajax toch?
Nee joh, gewoon weer vele miljoenen betalen voor matige Nederlanders als vd Hoorn, Viergever etc.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gabriel Barbosa halen, speelt bij Santos. Wonderkindje met fm
Wat speelt die man slecht in Schotlandquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je zou het mooi vinden
Of vind je Guidetti geen goeie Eredivisie-spits?
Ze moeten echt investeren nu ja. Zo hardhandig aan die filosofie blijven vasthoudenquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon weer vele miljoenen betalen voor matige Nederlanders als vd Hoorn, Viergever etc.
Ze investeren ook wel, alleen op een van de slechts mogelijke manieren.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze moeten echt investeren nu ja. Zo hardhandig aan die filosofie blijven vasthoudenbereik je geen kut mee
flappenquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze moeten echt investeren nu ja. Zo hardhandig aan die filosofie blijven vasthoudenbereik je geen kut mee
Ze denken echt zo 4-5 talenten per lichting van wereldniveau te gaan plukkenquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |