abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 februari 2015 @ 02:03:11 #251
430880 mig72
De Professional
pi_149410447
@Ootjekatootje jouw DM,

Ik zet het hier omdat ook anderen hier iets aan kunnen hebben:

Ik denk dat het je vraag moet zijn of dat slangengif in de botten terug te vinden zal zijn aagezien wij aan huidweefself niet zoveel hebben. Ik zelf weet het antwoord niet op die vraag, iemand met een biologisch wetenschappelijke achtergrond zou je moeten kunnen vertellen of slangengif in botweetsel terug te vinden is.

Lijkt me iig dat dat voor de dood moet gebeuren, er gaat echt geen gif na iemands dood zich in de botten nestelen aangezien er tegen die tijd geen bloedcirculatie meer is.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 02:15:53 #252
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_149410476
De inhoud van dm, ontvangen van anderen, mag je niet op het forum zetten.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 02:16:26 #253
430880 mig72
De Professional
pi_149410479
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 02:15 schreef Marrije het volgende:
Dat heb ik ook niet gedaan.

Ik reageerde enkel daarop.
pi_149410488
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 02:03 schreef mig72 het volgende:
@Ootjekatootje jouw DM,

Ik zet het hier omdat ook anderen hier iets aan kunnen hebben:

Ik denk dat het je vraag moet zijn of dat slangengif in de botten terug te vinden zal zijn aagezien wij aan huidweefself niet zoveel hebben. Ik zelf weet het antwoord niet op die vraag, iemand met een biologisch wetenschappelijke achtergrond zou je moeten kunnen vertellen of slangengif in botweetsel terug te vinden is.

Lijkt me iig dat dat voor de dood moet gebeuren, er gaat echt geen gif na iemands dood zich in de botten nestelen aangezien er tegen die tijd geen bloedcirculatie meer is.
Het gaat me ook juist om het stukje huidweefsel wat gevonden is van Lisanne...
pi_149410491
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 02:15 schreef Marrije het volgende:
Dank voor je post, niet chique van Mig
  vrijdag 6 februari 2015 @ 02:22:34 #256
430880 mig72
De Professional
pi_149410497
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 02:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het gaat me ook juist om het stukje huidweefsel wat gevonden is van Lisanne...
Het ligt ook een beetje aan waar dat huidweefsel afkomstig is. Maar om een algemeen antwoord te geven, hemotoxische giffen worden verspreid door het bloed oftewel het hart en zullen overal in huidweefsel moeten worden aangetroffen. Maar als dat weefsel van een pink komt en niet bij de nek dan kan het gehalte aangetroffen gif flink lager zijn.
pi_149410565
quote:
19s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik neem aan dat die foto nooit doorgespeeld is, en dus niet gepubliceerd.
Vziw kwam aan de eerste reeks gepubliceerde foto's geen familie te pas. Dan heeft òf de uitlekkende agent in Panama, òf de krant die dat lek betaalt, deze foto overgeslagen.
quote:
Hij kwam toch pas in beeld toen de niet aan de Kremers gelieerde Martijn F. in beeld kwam? Met Peter R. (man je had gewoon misdaadverslaggever moeten blijven) De Vries?

Ik neem aan dat de families en/of NvP of Arrocha dat aan de pers lekken. Prima, imo, de zaak moest levend gehouden worden anders kwam er van die prutsers natuurlijk helemaal niks meer terecht. Dat bleek dus ook wel.
De zaak levend houden. Dat doet één van beide families al een hele tijd niet meer.
Of het onder druk zetten via publieke opinie een "prutser" stimuleert om kwalitatief beter te werken, is zeer de vraag. Goeie kans dat die dan nog harder gaat prutsen, om maar met iets te komen.

Terzijde: in Nederland doen we niet aan prutsen onder druk, we doen gewoon niks. Onder het motto: waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Daarom werd op verzoeken van de vermoedelijke moordenaar van ex-minister Els Borst, of hij nou eindelijk zijn straf van 3 jaar eens mocht uitzitten, niet gereageerd. Gevolg: de zaak werd alsmaar niet opgelost, en de man doodde ook nog een familielid.

[ Bericht 100% gewijzigd door JustinCase op 06-02-2015 04:02:11 ]
pi_149411592
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:00 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik zal t m vragen.
(weet Baru dat niet als ex-gids?)
Dank Jackie :)
Ik heb Baru al hierover benaderd, hij is niet beschikbaar. Deze vraag is hem in oktober (geloof ik) al gesteld en toen gaf hij al aan dat hij het niet wist.
pi_149411634
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 01:46 schreef mig72 het volgende:
Een lanspunt zal je niet in dicht bosgebied gauw treffen.
En ook: de fer-de-lance is een bekend gevaar in/op koffieplantages
pi_149411679
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:05 schreef RapaNui het volgende:

[..]

En ook: de fer-de-lance is een bekend gevaar in/op koffieplantages
En paddocks zo te lezen.
Make my day!
pi_149412034
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:38 schreef gynaika het volgende:

[..]

Als ik het goed begrepen heb zijn ze vanaf Schiphol naar San José ( Costa Rica) gevlogen en vandaar met een kleine tussenpoos per trein naar Bocas gereisd. Dus geen overnachting in Costa Rica.
ik las een keer, ik meen op Boquete.ning dat de broer van NvP gezegd zou hebben dat ze eerst in Costa Rica (Turialba) zouden zijn geweest, en vandaar door naar Bocas. Ik heb dat echter nergens anders meer gelezen.
pi_149412357
Maar het is dus niet bekend of ze daar hebben overnacht, hoe en door wie ze van dat vliegveld zijn gehaald enz?
pi_149412694
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:43 schreef jackie12 het volgende:
Maar het is dus niet bekend of ze daar hebben overnacht, hoe en door wie ze van dat vliegveld zijn gehaald enz?
Ik ga even terugzoeken en spitten. Gaat denk ik wel even duren.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 10:37:41 #264
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_149413551
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:25 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

ik las een keer, ik meen op Boquete.ning dat de broer van NvP gezegd zou hebben dat ze eerst in Costa Rica (Turialba) zouden zijn geweest, en vandaar door naar Bocas. Ik heb dat echter nergens anders meer gelezen.
BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon #107 - wij gaan door
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_149413932
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 03:19 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Vziw kwam aan de eerste reeks gepubliceerde foto's geen familie te pas. Dan heeft òf de uitlekkende agent in Panama, òf de krant die dat lek betaalt, deze foto overgeslagen.

[..]

De zaak levend houden. Dat doet één van beide families al een hele tijd niet meer.
Of het onder druk zetten via publieke opinie een "prutser" stimuleert om kwalitatief beter te werken, is zeer de vraag. Goeie kans dat die dan nog harder gaat prutsen, om maar met iets te komen.

Terzijde: in Nederland doen we niet aan prutsen onder druk, we doen gewoon niks. Onder het motto: waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Daarom werd op verzoeken van de vermoedelijke moordenaar van ex-minister Els Borst, of hij nou eindelijk zijn straf van 3 jaar eens mocht uitzitten, niet gereageerd. Gevolg: de zaak werd alsmaar niet opgelost, en de man doodde ook nog een familielid.

Nee joh, dat was begin augustus, rond het videodagboek van de ouders.

Ik begrijp heel goed dat de Kremers die haarfoto van Kris onder de pet hielden:
- het is de laatste echte foto van je dochter
- dat ze samen of zelfs samen levend waren die nacht, spreekt heel erg tegen die eerdere lijn; dat "er wel een misdrijf gebeurd moest zijn"
- ja, de zaak levend houden, door de media, door de aandacht. natuurlijk kan het gevolg zijn dat ze dan ineens slecht maar afgeraffeld werk gaan doen, maar ja, dat kan altijd
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149414167
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:07 schreef doorgaan het volgende:

[..]

Instorten: tenzij misschien bij een aardbeving!
In je dromen.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149414294
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:31 schreef ootjekatootje het volgende:
El Mata eerder vandaag en nu weer hierboven. Er werd geopperd dat ze een gevaarlijk dier zouden hebben gezien en hierdoor niet terug hebben durven lopen.
1 zo'n beest (katachtige/slang) is banger van hun dan andersom.
2 uiteindelijk kluipt/sluipt zo'n beest ook weg en zal niet op het pad blijven gedurende een x aantal uren/ dagen
3 Wanneer dat het enige gevaar zou zijn, dan bewapen je jezelf toch met stokken en stenen en maak je samen een plan van aanpak?
4 en mocht zo'n dier dan toch aanvalsplannen hebben, dan weet het je ook verder het bos in te vinden/ruiken
Je neemt maar wat aan en lult weer over me als een kip zonder kop. Kap daar nou es mee. :r

1 - ik heb nergens gezegd 1 dier. Een zwerm bijen is trouwens een stuk enger dan een apie.
2 - de angst voor iets kan veel langer aanhouden dan het werkelijke gevaar
3 - dat kan, kan ook niet. Kunnen ook dieren/hallucinaties zijn waar stokken niet bij werken, weet jij veel
4 - je zegt zelf -terecht- dat dieren doorgaans banger zijn voor mensen dan andersom. Dat mag misschien feitelijk zo zijn, maar in de zwaar gestresste hoofdjes van Kris en Lisanne zal dat niet zo rationeel naar voren komen

Ik wil je voor de laatste keer vriendelijk vragen te stoppen met dat walgelijke stromannengedoe aan mijn adres. Of je negeert me, of je quote me juist, ik word doodmoe van jouw gezeik hier in het topic.

pi_149414516
Dus na ruim 10 maanden weten we niet of Kris en Lisanne in Costa Rica hebben verbleven nadat ze geland waren?
Jerom van P zegt van wel, andere artikelen zeggen van niet. 8)7
pi_149414616
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:13 schreef jackie12 het volgende:
Dus na ruim 10 maanden weten we niet of Kris en Lisanne in Costa Rica hebben verbleven nadat ze geland waren?
- je kan toch zelf je best doen daarachter te komen
- het is toch niet relevant voor Boquete?
- 1 nachtje in Costa Rica voordat ze naar Bocas gingen, of direct door, who cares?

pi_149414649
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:13 schreef jackie12 het volgende:
Onderstaande pagina bevat wat postings van users betreffende de vliegreis van Schiphol naar Costa Rica. En vandaar met de bus naar Bocas. Het geeft niet veel duidelijkheid maar ik geef het toch even door.

BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon #128 - Alles heet Culebra
pi_149414828
quote:
19s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze hadden de volgende dag een rustige aarbeientour, ik kan me best voorstellen dat ze doorliepen na de Mirador, zeker als ze zo'n tempo hadden.

Maar dat ze van die paddocks niet teruggekomen zijn, zeker met zonsopgangen en ondergangen (je ziet die zon toch achter de bergen verdwijnen, waar je net vandaan bent gekomen? :?) gedurende 7 dagen (!), dat kan ik me echt niet voorstellen.

Ik ga weer helemaal terug naar mijn eerste scenario, voordat we foto's en alles hadden. Ze zijn geschrokken van iets. Ik acht dan de kans op beesten groter dan die op mensen, maar die kan je ook niet uitsluiten.

Door de schrik verder gelopen en niet terug durven komen. Doodsangsten. En die rare nacht was er ineens een teken, een licht, een zaklamp, geluiden, activiteit, iets wat hen triggerde juist midden in die nacht op pad te gaan.
Stroman? in welke definitie?
Je oppert hier wat en ik reageer hierop, mag toch op een forum? Vervolgens reageert Domnivoor op mij met een aantal slangen en voorbeelden van beten. Mijn eigen conclusie is dan dat eventueel gif bij de huidreep van Lisanne aantoonbaar kan zijn. Daarnaast lijkt het me niet voor de handliggend dat ze na zo'n beet nog kilometers kunnen lopen. Dan waren hun lichamen niet zover weg gevonden.

Dus een beet/bijenaanval kan in de tijdslijn niet de reden zijn geweest van hun vermissing.
pi_149414915
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Je oppert hier wat en ik reageer hierop, mag toch op een forum?
Nee, je verdraait mijn woorden; "ze zijn geschrokken van iets, van beesten".

"Waarom zouden ze schrikken van 1 dier" :')

quote:
Vervolgens reageert Domnivoor op mij met een aantal slangen en voorbeelden van beten. Mijn eigen conclusie is dan dat eventueel gif bij de huidreep van Lisanne aantoonbaar kan zijn. Daarnaast lijkt het me niet voor de handliggend dat ze na zo'n beet nog kilometers kunnen lopen. Dan waren hun lichamen niet zover weg gevonden.
Wat jij allemaal "voor de hand liggend" vindt, zal me een worst zijn. Je zit hier alsof je jaaaaren kennis van deze zaak hebt (terwijl je net een maandje meedraait) en anderen (niet alleen bij mij, heb het eerder gezien) belachelijk te maken door hun woorden te verdraaien.

Vervolgens slijmen bij mig tegen mij, hilarisch.

quote:
Dus een beet/bijenaanval kan in de tijdslijn niet de reden zijn geweest van hun vermissing.
KAN NIET! Want een of ander huisvrouwke uit Nederland zegt het.

Je bent echt wanstaltig grappig.

pi_149414966
Geland in San Jose Costa Rica en daarna dus met de bus naar Bocas.
Deze rit duurt 10 uur zo te zien:

http://caribeshuttle.com/san-josebocas-del-toro/

Als Lisanne na landing haar fotocamera naar de tijd van Costa Rica heeft ingesteld en dit later niet heeft veranderd in Panama dan hoeft de tijd van 13.01 uur op de mirador niet perse te kloppen toch?
pi_149415140
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, je verdraait mijn woorden; "ze zijn geschrokken van iets, van beesten".

"Waarom zouden ze schrikken van 1 dier" :')

[..]

Wat jij allemaal "voor de hand liggend" vindt, zal me een worst zijn. Je zit hier alsof je jaaaaren kennis van deze zaak hebt (terwijl je net een maandje meedraait) en anderen (niet alleen bij mij, heb het eerder gezien) belachelijk te maken door hun woorden te verdraaien.

Vervolgens slijmen bij mig tegen mij, hilarisch.

[..]

KAN NIET! Want een of ander huisvrouwke uit Nederland zegt het.

Je bent echt wanstaltig grappig.
Gezien je posts hier van het afgelopen uur denk ik dat het tijd is dat je je pilletje moet innemen...

Daarnaast slijm ik niet bij mig, jij doet jou ding ik het mijne en nee, ik neem niet alles wat jij zegt aan voor waar.

Welk vliegtuig vliegt er nu over Bura heen vanuit Colombia??
pi_149415246
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Gezien je posts hier van het afgelopen uur denk ik dat het tijd is dat je je pilletje moet innemen...
Wie denk je wel niet dat je bent? Mijn dokter? _O-

quote:
Daarnaast slijm ik niet bij mig, jij doet jou ding ik het mijne en nee, ik neem niet alles wat jij zegt aan voor waar.
"Jij neemt niet alles wat ik zeg voor waar aan"? In welke zin?

quote:
Welk vliegtuig vliegt er nu over Bura heen vanuit Colombia??
Baru. Mijn vliegtuig. Jij gelooft dat niet??? :D :D :D

Guttegut, het doodsbange huisvrouwke is op d'r crocjes getrapt. _O-

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')