abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145836025
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:32 schreef 11en30 het volgende:
Zou Eileen op alle geboekte hikes met de gids meegaan?
Goeie vraag, al zeg ik het zelf.
geen idee. goeie vraag
  woensdag 22 oktober 2014 @ 23:03:52 #152
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145837255
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:20 schreef ToniB het volgende:
[quote]

[..]

niet als de gids zijn mond niet open doet ( omdat hij iemand in bescherming neemt) en blijft volhouden dat hij woensdag ipv dinsdag een afspraak met ze had.
Het is niet moeilijk om telkens te reageren met uiterst onaannemelijke tegenwerpingen waarvoor geen enkele aanwijzing bestaat. Niet moeilijk, maar ook niet erg interessant.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_145838091
Hier de kaart met een satelliet overlay. Nog niet optimaal, maar misschien een interessant idee.

pi_145838588
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 23:25 schreef Geruisloos het volgende:
Hier de kaart met een satelliet overlay. Nog niet optimaal, maar misschien een interessant idee.

[ afbeelding ]
wouw.
Complimenten!
Make my day!
pi_145838831
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:26 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Nee. Zoals ik al schreef, de meest voor de hand liggende vliegroute is Schiphol → Tocumen → Bocas del Toro. Er zijn andere routes mogelijk met drie tussenstops, maar via David is niet zo logisch.
ja ja , ik begrijp je wel, maaar is dat ook zeker ? ( al is het misschien niet zo`n logische route ? )
ik vraag het met een bepaalde rede, omdat ik het idee heb, dat K & L al veeel eerder, in beeld waren
van mogelijk `verkeerde `figuren ( O H )...kijk, vanaf 15 maart in Panama, okee....het kan dat ze tussen 15 en 31 maart, pas in beeld kwamen, maar ik denk NOG verder....want ik vraag me af, wanneer komen zulke slachtoffers in beeld ? Vanwege een behoorlijke organisatie vooraf, wie zal `t zeggen, als elke keer nu, DAT vliegveld ter sprake komt, dan zou het mij niks verbazen, als ze daar ook nog toevallig geland zijn, op 15 maart ? Hoeft niet, maar `t kan wel....zo bedoelde ik het.
Is er een manier, om er achter te komen voor 100% zeker, waar ze geland zijn op 15 maart ?
pi_145839278
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 23:03 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Het is niet moeilijk om telkens te reageren met uiterst onaannemelijke tegenwerpingen waarvoor geen enkele aanwijzing bestaat. Niet moeilijk, maar ook niet erg interessant.
Voor de hand liggende details kunnen tot duidelijkheid leiden.
pi_145839790
kijk, er is een verschil tussen `rectificeren ` en `rectificeren ` :

Het AD kwam met een artikel, waarin best wel veel informatie stond ! En dan plotseling
wordt zo `n artikel TOTAAL de grond in geboord door ene B B, en nog wel zowat
bijna binnen 24 uur ! De manier waarop, riep ook vraagtekens op bij mij op, want zijn artikel stond
in de Postonline, nou wanneer je echt wilt weten wat `fantaseren `is, moet je bij die B B zijn. Daarom zag het AD zich genoodzaakt, om onmiddellijk dat artikel terug te roepen,
met de mededeling, `dat er onvoldoende basis ` was ( google : De orgaanroofhoax van het AD, B B ) bovenaan zowat.
( Ik ben dan meteen getriggerd, van WIE kreeg B B de opdracht, om dat artikel uit het AD
totaal kapot te schrijven ? En waarom ? Maar oook : waarom zo snel ? )
En dan denk ik bij mezelf, het artikel bevatte best wel veel informatie, en die Caspar Naber die dat had geschreven, in het AD, die had dus dat verhaal uit zijn duim gezogen ?? Nee, natuurlijk niet !

Dat is het moment voor mij, om die `rectificatie ` niet te geloven, snap je ?
En daarom, zeg ik, dat artikel in het AD, was de waarheid ! En die waarheid wordt steeds groter,
zeker sinds die laatste artikelen, dat het zelfs in Nederland, het er niet al te best voor staat
i.v.m. orgaanhandel, wist ik nog niet eens, ik had wel gelezen van een heleboel andere gebieden op
de wereld, maar dat het in Nederland ook al zo speelt, voor mij een dubbele reden, om het artikel in het AD wel te geloven !
( B B , is beter...jullie weten nu wie ik bedoel )

[ Bericht 2% gewijzigd door suddenintuition op 23-10-2014 00:40:30 ]
pi_145839949
Hoe komen de jeans van Kris van hun last known position, tot aan voor de 2e rivieroversteek?

Zo misschien?

donderdag 23 oktober 2014 @ 00:35:24 #159
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145839954
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 23:44 schreef suddenintuition het volgende:

ja ja , ik begrijp je wel, maaar is dat ook zeker ? ( al is het misschien niet zo`n logische route ? )
Helemaal zeker is het niet. Dit is mogelijk:
Schiphol → Tocumen óf San Jose (CR) → David → Bocas del Toro
Maar het zou een onnodige omweg zijn.
quote:
suddenintuition schreef het volgende:
Is er een manier, om er achter te komen voor 100% zeker, waar ze geland zijn op 15 maart ?
Ik kwam net dit tegen:
quote:
I understand that the girls flew into San Jose, Costa Rica from the Netherlands and took a bus to Bocas enroute eventually to Boquete.
http://www.boqueteguide.com/?p=11115 Het is moeilijk na te gaan of dat bericht klopt maar dat is wel weer een logische route.
Weet iemand anders toevallig hoe ze gevlogen zijn?
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_145840142
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:26 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Nee. Zoals ik al schreef, de meest voor de hand liggende vliegroute is Schiphol → Tocumen → Bocas del Toro. Er zijn andere routes mogelijk met drie tussenstops, maar via David is niet zo logisch.
Waarom niet Schiphol - Panama stad - David - 30 min taxi?
Via Bocas moet je nog een busrit van circa 2 uur maken
pi_145840166
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 00:46 schreef MeloD het volgende:

[..]

Ze zijn eerst nog in Bocas geweest.
pi_145840357
Vliegt er een ruimteschip boven je kaartje Geruisloos? :)
pi_145840417
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 00:57 schreef jackie12 het volgende:
Vliegt er een ruimteschip boven je kaartje Geruisloos? :)
Haha, het waren dus toch die aliens!
  donderdag 23 oktober 2014 @ 01:05:01 #164
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145840506
Er is een internationale luchthaven bij het plaatsje Bocas del Toro op het eiland Colón, met lijnvluchten van en naar Panama City Tocumen en Panama City Albrook. Zo vlieg je praktisch tot op de drempel van de taalschool in Bocas. Maar ik weet niet of ze die vlucht genomen hebben.

http://en.wikipedia.org/w(...)nternational_Airport
  donderdag 23 oktober 2014 @ 01:06:11 #165
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145840523
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 00:46 schreef MeloD het volgende:

[..]

Van David naar Bocas in 30 minuten? Met een ruimteschip moet dat wel lukken :Y

Ik krijg net ingefluisterd dat ze inderdaad naar San José (CR) gevlogen zijn, en vanaf daar met de bus verder naar Bocas.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  donderdag 23 oktober 2014 @ 01:07:33 #166
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145840557
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 01:06 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ik krijg net ingefluisterd dat ze inderdaad naar San José (CR) gevlogen zijn, en vanaf daar met de bus verder naar Bocas.
Zou daar het verhaal over "eerst in Costa Rica geweest" (Turrialba) vandaan komen?
pi_145841330
Domnivoor, de meiden boekten hun excursies niet op 31 maart maar op 1 april in de ochtend
pi_145841333
Blog van Nederlander die in Boquete was op 14 april 2014 en o.a. een gesprek had met de broer van Lisanne

"Verdwenen ze in de bossen, tijdens een natuurwandeling, of is er sprake van een misdrijf? Met man en macht, honden en helikopters, worden de bossen uitgekamd, maar ik hoor veel twijfel over het nut. De twee schijnen nog gezien te zijn langs de weg toen ze terugkeerden van het Pianista-pad, na drie uur 's middags. De speurtocht in de bossen lijkt gebaseerd op de aanname dat ze toen nog aan een nieuwe wandeling zijn begonnen. Maar, zo zeggen vele stemmen, niemand begint nog aan een wandeling na drie uur. Ook Lisanne en Kris wisten dat het om zes uur al donker wordt in Panama."

zie verslag maandag 14 april 2014
http://zevensloten.blogspot.nl/
pi_145841338

[ Bericht 100% gewijzigd door vronie op 23-10-2014 02:14:09 ]
  donderdag 23 oktober 2014 @ 02:20:40 #170
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145841464
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 23:25 schreef Geruisloos het volgende:

[ afbeelding ]
duidelijke kaart, mooi.
Waar is op deze kaart de huid van Lisanne gevonden?
pi_145841472
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 00:35 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Helemaal zeker is het niet. Dit is mogelijk:
Schiphol → Tocumen óf San Jose (CR) → David → Bocas del Toro
Maar het zou een onnodige omweg zijn.

[..]

Ik kwam net dit tegen:

[..]

http://www.boqueteguide.com/?p=11115 Het is moeilijk na te gaan of dat bericht klopt maar dat is wel weer een logische route.
Weet iemand anders toevallig hoe ze gevlogen zijn?
Domnivoor, een GEWELDIG artikel met veel informatie !! Veel dank !! Ik heb alle reacties gelezen, die zijn van 16 mei tot en met 26 juli ( 79 reacties ) met zeeer veel linken, daarmee kun je 1 dag zoet zijn .Al die linken heb ik nog niet kunnen bekijken, erg veel. In het nieuwste-deel reacties van 21 juni tot en met 26 juli, zit ene Allan, die erg veel weet
zeer interessant m.i. Als ze op San Jose zijn geland, is dat naar mijn mening, net zo gevaarlijk als David, allebei de plaatsen worden genoemd i.v.m. orgaanhandel ( San Jose, Costa Rica, daar waren al maanden geleden een team van rechercheurs, op onderzoek, naar mijn mening, niet voor niks, we mogen toch `aannemen ` dat die lui niet gek zijn, of wel ? ) ondertussen, horen we er niks van, maar dat vind ik ook niet zo gek, gezien de enorme criminele wereldwijde soep-zooi die orgaanhandel heet, met zeer wijde takken en verbindingen ( misschien ook wel naar Nederland ? Wie zal het zeggen, waarom `die krant `, plotseling ging rectificeren ? Fantasie ? ooh ja, fantasie ja.
Laten we dat woord vooral niet vergeten nog veel vaker te noemen, hier op fok, noem het woord nog 1000 x, en die fantasie wordt morgen werkelijkheid, ..de aarde was ook ooit plat, weet je nog ? )
ach jaaaa, bedankt voor de link.
pi_145841590
quote:

[..]

Goed zo ! mooi, en dan nu de volgende benodigdheden :

Een plattegrond van het vliegveld Enrique Malek
Wat we dan ook willen weten, of er aan de rand, ergens op dat vliegveld, een gebouwtje gesignaleerd kan worden, w a a r vlakbij een 1 of ander watertje of meertje kan zijn ( zoals genoemd in dat zogenaamde `leugen `-artikel ( maar niet heus )
Daar ben ik dan toch wel heel benieuwd naar ! Ik heb al een plattegrond gegoogled, zitten turen
en turen, maar ik kom er geen steek verder mee, volgens mij kan beter iemand dat doen, met
Google-earth of zo iets ? Maar daar heb ik geen bal verstand van.
Misschien beter eerst het watertje of meertje zoeken, en dan kijken of er een gebouwtje staat in de buurt, zoals gezegd in artikel ?
Wat verder nog interessant zou zijn, om te weten, is de afstand van David naar o n g e v e e r
de grens met Columbia, maar we weten het `plaatsje ` niet. Maakt nie uit, bij benadering kan daar wel ongeveer een afstandje uitrollen. Hoelang zou een helicopter daarop vliegen bij benadering ?
En wat zou de afstand kunnen zijn in km ?
Als we deze dingen kunnen vinden, dan heeft die krant daarin dus n i e t gelogen..

Ooh jaa, ik vraag me ook af, of we hier met `helicopters ` te maken hebben, met
een dubbele taak....( zoals in dubbel-spion )
  donderdag 23 oktober 2014 @ 04:42:20 #173
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_145842012
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 01:00 schreef Geruisloos het volgende:
Haha, het waren dus toch die aliens!
pi_145843650
quote:

[..]

Oeps ik dacht dat het over Boquete ging..
pi_145843833
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 09:29 schreef MeloD het volgende:

[..]

Oeps ik dacht dat het over Boquete ging..
Het gaat even over de voorgeschiedenis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')