geen idee. goeie vraagquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:32 schreef 11en30 het volgende:
Zou Eileen op alle geboekte hikes met de gids meegaan?
Goeie vraag, al zeg ik het zelf.

Het is niet moeilijk om telkens te reageren met uiterst onaannemelijke tegenwerpingen waarvoor geen enkele aanwijzing bestaat. Niet moeilijk, maar ook niet erg interessant.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:20 schreef ToniB het volgende:
[quote]
[..]
niet als de gids zijn mond niet open doet ( omdat hij iemand in bescherming neemt) en blijft volhouden dat hij woensdag ipv dinsdag een afspraak met ze had.

wouw.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:25 schreef Geruisloos het volgende:
Hier de kaart met een satelliet overlay. Nog niet optimaal, maar misschien een interessant idee.
[ afbeelding ]

ja ja , ik begrijp je wel, maaar is dat ook zeker ? ( al is het misschien niet zo`n logische route ? )quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Zoals ik al schreef, de meest voor de hand liggende vliegroute is Schiphol → Tocumen → Bocas del Toro. Er zijn andere routes mogelijk met drie tussenstops, maar via David is niet zo logisch.

Voor de hand liggende details kunnen tot duidelijkheid leiden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:03 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk om telkens te reageren met uiterst onaannemelijke tegenwerpingen waarvoor geen enkele aanwijzing bestaat. Niet moeilijk, maar ook niet erg interessant.

Helemaal zeker is het niet. Dit is mogelijk:quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:44 schreef suddenintuition het volgende:
ja ja , ik begrijp je wel, maaar is dat ook zeker ? ( al is het misschien niet zo`n logische route ? )
Ik kwam net dit tegen:quote:suddenintuition schreef het volgende:
Is er een manier, om er achter te komen voor 100% zeker, waar ze geland zijn op 15 maart ?
http://www.boqueteguide.com/?p=11115 Het is moeilijk na te gaan of dat bericht klopt maar dat is wel weer een logische route.quote:I understand that the girls flew into San Jose, Costa Rica from the Netherlands and took a bus to Bocas enroute eventually to Boquete.

Waarom niet Schiphol - Panama stad - David - 30 min taxi?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Zoals ik al schreef, de meest voor de hand liggende vliegroute is Schiphol → Tocumen → Bocas del Toro. Er zijn andere routes mogelijk met drie tussenstops, maar via David is niet zo logisch.

Ze zijn eerst nog in Bocas geweest.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:46 schreef MeloD het volgende:
[..]
Waarom niet Schiphol - Panama stad - David - 30 min taxi?
Via Bocas moet je nog een busrit van circa 2 uur maken

Haha, het waren dus toch die aliens!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:57 schreef jackie12 het volgende:
Vliegt er een ruimteschip boven je kaartje Geruisloos?

Van David naar Bocas in 30 minuten? Met een ruimteschip moet dat wel lukkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:46 schreef MeloD het volgende:
[..]
Waarom niet Schiphol - Panama stad - David - 30 min taxi?
Via Bocas moet je nog een busrit van circa 2 uur maken

Zou daar het verhaal over "eerst in Costa Rica geweest" (Turrialba) vandaan komen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Van David naar Bocas in 30 minuten? Met een ruimteschip moet dat wel lukken
Ik krijg net ingefluisterd dat ze inderdaad naar San José (CR) gevlogen zijn, en vanaf daar met de bus verder naar Bocas.

duidelijke kaart, mooi.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:25 schreef Geruisloos het volgende:
Hier de kaart met een satelliet overlay. Nog niet optimaal, maar misschien een interessant idee.
[ afbeelding ]

Domnivoor, een GEWELDIG artikel met veel informatie !! Veel dank !! Ik heb alle reacties gelezen, die zijn van 16 mei tot en met 26 juli ( 79 reacties ) met zeeer veel linken, daarmee kun je 1 dag zoet zijn .Al die linken heb ik nog niet kunnen bekijken, erg veel. In het nieuwste-deel reacties van 21 juni tot en met 26 juli, zit ene Allan, die erg veel weetquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Helemaal zeker is het niet. Dit is mogelijk:
Schiphol → Tocumen óf San Jose (CR) → David → Bocas del Toro
Maar het zou een onnodige omweg zijn.
[..]
Ik kwam net dit tegen:
[..]
http://www.boqueteguide.com/?p=11115 Het is moeilijk na te gaan of dat bericht klopt maar dat is wel weer een logische route.
Weet iemand anders toevallig hoe ze gevlogen zijn?

Goed zo ! mooi, en dan nu de volgende benodigdheden :quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik krijg net ingefluisterd dat ze inderdaad naar San José (CR) gevlogen zijn, en vanaf daar met de bus verder naar Bocas.

quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:00 schreef Geruisloos het volgende:
Haha, het waren dus toch die aliens!

Oeps ik dacht dat het over Boquete ging..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]

Het gaat even over de voorgeschiedenis.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:29 schreef MeloD het volgende:
[..]
Oeps ik dacht dat het over Boquete ging..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |