niet nadat ze gevangen genomen zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zijn IS-strijders. Dat is genoeg reden om ze uit te schakelen.
Met mij gaat het prima. Met het Midden-Oosten iets minder:quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:39 schreef HardMetal het volgende:
[..]
WTF? Gast, gaat het wel goed met je?
Ben dit met je eens. BNW is inderdaad een paar deuren verderop.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:42 schreef Jigzoz het volgende:
Jammer dat dit weet zo'n niburu-topic wordt. Was daar niet de afdeling BNW voor?
Mass effect heeft mij geleerd dat het grote plaatje bestaat uit kleine plaatje en jij erkent die kleine plaatjes individueel, maar filtert ze 10 minuten later netjes uit als ze niet meer overeenkomen met het grote plaatje. Respect. 1984 was waar!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat heeft mijn moeder hiermee te maken?![]()
Dat jij het grotere plaatje niet ziet of niet wil zien, is niet mijn probleem, TLC.
Vierendelen, radbraken, spiesen, in een kooi op groeiend bamboe...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:34 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Wat is er dan gruwelijker? hoofd eraf zagen met een kettingzaag.
kunstquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daarover verschillen we dan van mening.
Kijk, als zelfs wij het al eens zijn...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben dit met je eens. BNW is inderdaad een paar deuren verderop.
Goh ben je er nu al achter dat mensen erg wrede wezens zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:40 schreef Religieisfacisme het volgende:
Vaak zijn volkeren nog erger dan hun dictators.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:31 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze het doen en dan op dezelfde wijze.
Misschien dat we met zijn tweeën de Babyface Brigade kunnen oprichten; voor alleen die niet gezegend zijn met een dikke baardgroei.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:29 schreef Pek het volgende:
[..]
"De pure Islam", best wel top als je baardgroei hebt, in mijn geval kan ik het wel schudden
Tijd voor een bezoekje aan de Shrinkquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
IS(IS) wordt van hogerhand gevoed door de VSAmerikaanse inlichtingendiensten. Bedoeld om instabiliteit te creeeren en zo het PNAC-plan erdoorheen te rammen. Het hele Midden-Oosten moet in handen van de Westerse Elites komen. IS(IS) is daarbij een strategisch handige stap (anders zou men het niet doen).
De rest is window dressing voor de buehne.
Inderdaad.quote:
Ik heb het niet over martelkamers, maar over het bewind van Assad en de manier waarop hij sinds het begin van de burgeroorlog heeft gereageerd. Het was een terreurstaat en dat is alleen maar erger geweest sinds het begin van de rebellie. Je kunt je niet encanailleren met Assad, dan ben je ongeloofwaardig als westen zijnde, en bovendien pikte de publieke opinie dat niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog iets gehoord van die belachelijke hoeveelheid (19.000, zoiets) "haarscherpe foto's van de grootschalige martelkampen van Assad"?
Dat complotje werd de wereld in geholpen maar was zo ongeloofwaardig dat het een vroege dood stierf.
Dit is onzin natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
IS(IS) wordt van hogerhand gevoed door de VSAmerikaanse inlichtingendiensten. Bedoeld om instabiliteit te creeeren en zo het PNAC-plan erdoorheen te rammen. Het hele Midden-Oosten moet in handen van de Westerse Elites komen. IS(IS) is daarbij een strategisch handige stap (anders zou men het niet doen).
De rest is window dressing voor de buehne.
twitter:rConflictNews twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 19:42:53Protesters in Karak blocking roads with burning tires near municipal and government buildings. #Jordan - @DannyNis reageer retweet
naja zelf ook maar krijgsgevangenen executeren gaat wat ver maar vergelding lijkt me wel op zijn plaats natuurlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:45 schreef El_Matador het volgende:
Zie ze dan, de toetsenbordheldjes hier, die de meest gruwelijke vergeldingsacties bepleiten...
Geen haar beter dan die IS-strijders. Maar dan niet mans genoeg om die lui zelf aan te vallen.
[..]
Inderdaad.
Ik zou solliciteren bij ISIS als ik jou was. Als Creative Directorquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vierendelen, radbraken, spiesen, in een kooi op groeiend bamboe...
Dit meen je serieus?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:45 schreef waht het volgende:
[..]
Dit is onzin natuurlijk.
Lastig om te begrijpen kennelijk, maar er gebeuren zaken die niet onderdeel zijn van een of ander sinister plan van grootmachten. Komt nog bij dat het totaal onnodig is om Amerikaanse belangen in het MO veilig te stellen.
Die complotten verspillen je tijd, beste Matador.
yolo.twitter:MiddleEastEye twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 19:17:40BREAKING: Jordan authorities move al-Qaeda prisoners to Amman's Sawaqa Prison, where executions are often carried out #Jordan #ISIS reageer retweet
Ach, het houdt hem van de straat. Ook wat voor te zeggenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:45 schreef waht het volgende:
[..]
Die complotten verspillen je tijd, beste Matador.
Nee een verdere oorlog met Japan was wel gewonnen door de VS maar had nog zo'n 500.000 extra levens gekost aan Amerikaanse zijde.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:42 schreef Jigzoz het volgende:
Jammer dat dit weet zo'n niburu-topic wordt. Was daar niet de afdeling BNW voor?
Maar goed... Als de VS nog altijd achter hun beslissing staan om destijds Japan nucleair te bombarderen, is dit dan niet een situatie waarin die urgentie gelijkwaardig is?
Ja, lekker selectief ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kan je precies uitleggen waarom men in het westen anti-Assad is ---> Vanwege de mensenrechtensituatie. Of laten we zeggen de barbarij van Assad.
Ik denk dat het merendeel ervan zou ophouden iemand te slaan wanneer bij de geslagene de tranen komen. Misschien uberhaupt niet eens een eerste keer uithalen. Een grote mond op het internet hoeft weinig te zeggen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:45 schreef El_Matador het volgende:
Zie ze dan, de toetsenbordheldjes hier, die de meest gruwelijke vergeldingsacties bepleiten...
Geen haar beter dan die IS-strijders. Maar dan niet mans genoeg om die lui zelf aan te vallen.
[..]
Inderdaad.
over het executeren van krijgsgevangenen natuurlijk, das niet helemaal gentlemanlikequote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:48 schreef Confetti het volgende:
[..]
Waar heb je het over man?
Al deze mensen zijn ter dood veroordeeld door een rechtbank.
Ik ben zoals gezegd nooit in Syrie geweest, maar had voor deze hele shit nou niet het idee dat het een barbaarse dictatuur was (althans niet erger dan andere landen in die regio, inclusief Israel).quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over martelkamers, maar over het bewind van Assad en de manier waarop hij sinds het begin van de burgeroorlog heeft gereageerd. Het was een terreurstaat en dat is alleen maar erger geweest sinds het begin van de rebellie. Je kunt je niet encanailleren met Assad, dan ben je ongeloofwaardig als westen zijnde, en bovendien pikte de publieke opinie dat niet.
Alleen tegenwoordig denkt men dat Assad de minste van de bloeddorstige griezels is daar in die zandbak.
Dat het in het M-O wat minder gaat is wel duidelijk, sterker nog, dit topic gaat over een daad die mij doet walgen van gruwelijkheid en barbarisme, me kwaad maakt om die piloot en zijn familie en mijn aversie tegen religie nog verder aanwakkert.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met mij gaat het prima. Met het Midden-Oosten iets minder:
http://en.wikipedia.org/w(...)#US_global_supremacy
Nee, niet, ik vind mensenrechten idd een belangrijk item, alleen realiteit dicteert dat men in High Politics selectief moet zijn. Real Politik.quote:
Ik ben er niet nu pas achter maar ik blijf me wel verbazen over het grensverleggende sadisme. Telkens als je denkt dat de grens bereikt is weten ze me toch weer te verrassen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:44 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Goh ben je er nu al achter dat mensen erg wrede wezens zijn.
Bingo, het kernpunt bij de ballen.quote:
IS is niet nodig om Amerikaanse belangen veilig te stellen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit meen je serieus?
Kom op, waht, jij weet ook wel hoe het zit. Net als LelijKnap. Jullie ondersteunen dat imperialisme, maar dat maakt het niet opeens afwezig.
Verassen, letterlijk ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:50 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ik ben er niet nu pas achter maar ik blijf me wel verbazen over het grensverleggende sadisme. Telkens als je denkt dat de grens bereikt is weten ze me toch weer te verassen.
En dit meen jij serieus?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben zoals gezegd nooit in Syrie geweest, maar had voor deze hele shit nou niet het idee dat het een barbaarse dictatuur was (althans niet erger dan andere landen in die regio, inclusief Israel).
Nee, want wij zijn geen primitieve bloedlustige domme barbaarse relioten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:51 schreef happinessfordogs het volgende:
Is verbranding van gedetineerden trouwens wel geoorloofd binnen het Islamitisch recht? Als IS buiten haar boekje gaat dan mag de coalitie dat ook doen wat mij betreft.
Als je mensenrechten echt belangrijk vindt moet je daar niet selectief in zijn. Zo wegen mensenrecht niet voor iedereen even zwaar. Daar zit precies het probleem.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:50 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, niet, ik vind mensenrechten idd een belangrijk item, alleen realiteit dicteert dat men in High Politics selectief moet zijn. Real Politik.
Want Irak is niet van 2003 tot 2014 bezet geweest door de VSAmerikanen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:49 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Dat het in het M-O wat minder gaat is wel duidelijk, sterker nog, dit topic gaat over een daad die mij doet walgen van gruwelijkheid en barbarisme, me kwaad maakt om die piloot en zijn familie en mijn aversie tegen religie nog verder aanwakkert.
Maar hoe jij deze daad aan VSAmerika of hoe je het ook noemde linkt is mij echt een groot raadsel. De enige verklaring ligt mijns inziens meer in de medische hoek.
Het is onbegrijpelijk idd. Hoe kan iemand dit goedpraten of met de vinger naar anderen wijzen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:49 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Dat het in het M-O wat minder gaat is wel duidelijk, sterker nog, dit topic gaat over een daad die mij doet walgen van gruwelijkheid en barbarisme, me kwaad maakt om die piloot en zijn familie en mijn aversie tegen religie nog verder aanwakkert.
Maar hoe jij deze daad aan VSAmerika of hoe je het ook noemde linkt is mij echt een groot raadsel. De enige verklaring ligt mijns inziens meer in de medische hoek.
Gast, wat heeft dat in vredes naam met deze barbaarse daad van doen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Want Irak is niet van 2003 tot 2014 bezet geweest door de VSAmerikanen?
Ik verzin die plannetjes van PNAC niet hoor, en ze staan zelfs uitgebreid beschreven op het voor jou onverdachte Wikipedia.
Geen medische klachten, dank je.
Idioot.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoop dat ze al die terreurverdachten in Jordanie vanavond op precies dezelfde manier aan hun eind laten komen
Ik hoop echt dat we in de VN ooit een keer een vruchtbare discussie over kunnen opzetten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:53 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Als je mensenrechten echt belangrijk vindt moet je daar niet selectief in zijn. Daar zit precies het probleem.
Nee, want dan zouden ze net zo barbaars zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoop dat ze al die terreurverdachten in Jordanie vanavond op precies dezelfde manier aan hun eind laten komen
Prima, wanneer wil je het agenderen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat we in de VN ooit een keer een vruchtbare discussie over kunnen opzetten.
Daarna kieperden ze er gruis van gebombardeerde gebouwen over en reden met een bulldozer over de kooi. Lijkt me verbazingwekkend letterlijk oog om oog en zou me dus ook niet verbazen als 't onder dat mom geoorloofd is, binnen die stroming.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:51 schreef happinessfordogs het volgende:
Is verbranding van gedetineerden trouwens wel geoorloofd binnen het Islamitisch recht? Als IS buiten haar boekje gaat dan mag de coalitie dat ook doen wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |