Dat lijkt mij dan weer over the top. Goed dat ze meteen reageren, maar laat ze alsjeblieft wat menselijkheid behouden. Het zijn niet diegenen die die piloot in brand gestoken hebben die nu geexecuteerd worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:31 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze het doen en dan op dezelfde wijze.
Neem aan dat je weet hoe deze mensen tegenover beschaving staan?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Mensen executeren als 'vergelding' voor de daad van anderen heeft met beschaving niks te maken.
Het zou een barbaarse daad zijn ook als het uitgevoerd wordt met volle verdoving en via injecties
Wat is er dan gruwelijker? hoofd eraf zagen met een kettingzaag.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:48 schreef Pek het volgende:
[..]
Dude, zeg dat nou niet. Dan moeten ze de volgende keer nog iets gruwelijkers verzinnen
Word je hard van.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:34 schreef Specularium het volgende:
Nou, dit had ik weer niet hoeven zien.
Dat is minder gruwelijk dan verbranden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:34 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Wat is er dan gruwelijker? hoofd eraf zagen met een kettingzaag.
IS(IS) wordt van hogerhand gevoed door de VSAmerikaanse inlichtingendiensten. Bedoeld om instabiliteit te creeeren en zo het PNAC-plan erdoorheen te rammen. Het hele Midden-Oosten moet in handen van de Westerse Elites komen. IS(IS) is daarbij een strategisch handige stap (anders zou men het niet doen).quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:33 schreef LXIV het volgende:
Een van de grootste en domste fouten die het Westen gemaakt heeft de afgelopen jaren was de negatieve houding tegen Assad. Door het machtsvacuum dat ontstond heeft ISIS een kans gehad en zijn dit soort dingen mogelijk geworden. Toen Assad stevig in het zadel zat gebeurde deze dingen niet.
Ik vraag me ook echt af waarom men 2 jaar geleden zo anti-Assad was. Ja, het is een sterk leider, maar een onzekere sociaal-democraat met een brilletje en spraakgebrek maakt gewoon geen schijn van kans om een land als Syrië bij elkaar te houden. Assad was een redelijk compromis tussen de harde hand en zorgen dat de boel niet explodeerde. Idem voor veel andere 'dictators' die wij weggewerkt hebben de afgelopen jaren. Daar zijn die bevolkingen aldaar alleen maar zwaar door gedupeerd geraakt.
Ik kan je precies uitleggen waarom men in het westen anti-Assad is ---> Vanwege de mensenrechtensituatie. Of laten we zeggen de barbarij van Assad.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:33 schreef LXIV het volgende:
Een van de grootste en domste fouten die het Westen gemaakt heeft de afgelopen jaren was de negatieve houding tegen Assad. Door het machtsvacuum dat ontstond heeft ISIS een kans gehad en zijn dit soort dingen mogelijk geworden. Toen Assad stevig in het zadel zat gebeurde deze dingen niet.
Ik vraag me ook echt af waarom men 2 jaar geleden zo anti-Assad was. Ja, het is een sterk leider, maar een onzekere sociaal-democraat met een brilletje en spraakgebrek maakt gewoon geen schijn van kans om een land als Syrië bij elkaar te houden. Assad was een redelijk compromis tussen de harde hand en zorgen dat de boel niet explodeerde. Idem voor veel andere 'dictators' die wij weggewerkt hebben de afgelopen jaren. Daar zijn die bevolkingen aldaar alleen maar zwaar door gedupeerd geraakt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mirror van het filmpje:Werkt ook niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LET OP 18+![]()
Veilig idee zo'n almachtige puppetmaster, doet me een beetje aan iets denken..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
IS(IS) wordt van hogerhand gevoed door de VSAmerikaanse inlichtingendiensten. Bedoeld om instabiliteit te creeeren en zo het PNAC-plan erdoorheen te rammen. Het hele Midden-Oosten moet in handen van de Westerse Elites komen. IS(IS) is daarbij een strategisch handige stap (anders zou men het niet doen).
De rest is window dressing voor de buehne.
Assad laat mensen martelen in verborgen martelcentra. Het is compleet uit de klauwen gelopen in Syrië, er is genoeg bewijs dat Assad ook geen zuivere koffie is.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:33 schreef LXIV het volgende:
De reden dat het daar een puinhoop is en groep als isis genocide kan plegen, komt omdat de VS twee keer heel dat land kapot heeft geschoten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Armen over elkaar en van een afstandje de genocide aanschouwen 14.gif
Nog iets gehoord van die belachelijke hoeveelheid (19.000, zoietsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kan je precies uitleggen waarom men in het westen anti-Assad is ---> Vanwege de mensenrechtensituatie. Of laten we zeggen de barbarij van Assad.
Terwijl je hem in de fik steekt en anaal penetreert met een honkbalknuppel....ofzo. Ik hoef het niet te verzinnen hoor, dat laat ik aan die zandvlooien overquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:34 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Wat is er dan gruwelijker? hoofd eraf zagen met een kettingzaag.
Are you serious?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De Amerikaanse misdaden zijn stiekem gebeurd en daaruit kun je afleiden dat ze het product van verrotte individuen zijn terwijl IS haar misdaden aan de grote klok hangt waaruit blijkt dat het het product van een verrotte cultuur is.
Jammer dan, een andere methode is er niet. Beter de tactiek van de verschroeide aarde dan dat we straks hier ook met dat gespuis opgezadeld zitten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het resultaat is een massamoord op mensen die al door Isis onderdrukt worden.
Dus er zijn westerse gekken die het halve midden oosten in de brand willen zetten, maar ze vinden Japanners onthoofden wel wat extreem en faken dat dus maar. Jaja.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
IS(IS) wordt van hogerhand gevoed door de VSAmerikaanse inlichtingendiensten. Bedoeld om instabiliteit te creeeren en zo het PNAC-plan erdoorheen te rammen. Het hele Midden-Oosten moet in handen van de Westerse Elites komen. IS(IS) is daarbij een strategisch handige stap (anders zou men het niet doen).
De rest is window dressing voor de buehne.
Het zijn IS-strijders. Dat is genoeg reden om ze uit te schakelen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Mensen executeren als 'vergelding' voor de daad van anderen heeft met beschaving niks te maken.
Het zou een barbaarse daad zijn ook als het uitgevoerd wordt met volle verdoving en via injecties
Maar in principe is het toch te achterlijk voor woorden dat die volkeren in het Midden Oosten dictators nodig hebben om ze in bedwang te houden. Vaak zijn volkeren nog erger dan hun dictators.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:33 schreef LXIV het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |