Wat? Ze zijn boos, en dat was het?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:08 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:rConflictNews twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 19:06:13Jordanian army spokesman: "Our revenge will be of the size of the anger of the Jordanian people" - @EjmAlrai reageer retweet
Dus er is wel onderscheid tussen moslims en "verschillende soorten islam". Goed dat we dat helder hebben dan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Islam is Islam. Het is een onderverdeling net zoals je met het christendom , protestanten, katholieken enz hebt.
Nee, zo werkt dat niet. In de eerste plaats gaan alle moslims gezellig op de hadj, dus er is wel eenheid van geloof. Ook propageren ze dat in de vorm van een belangrijk gegeven: de oema.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dientengevolge verschillende soorten "islam" waarmee een term als "de islam" inhoudsloos is geworden.
Dank voor de bevestiging.
Hoop het niet, gewoon lekker martelen. Langer over de dood doen dat die piloot in ieder geval. Hoop dat er beelden van zijn!quote:
Iemand martelen is anders net zo erg hoor, worden daar mensen verantwoordelijk voor gehouden?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Westerse landen proberen het te verbergen, terwijl booslims hun misdaden gebruiken als propaganda om meer strijders te rekruteren. Een wezenlijk verschil. Ook het bombarderen met illegale middelen in een actieve oorlogszone is heel wat anders dan in alle rust iemand in de fik zetten.
Is al 1 maand geleden gebeurd kennelijk?twitter:EjmAlrai twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 19:03:00#BreakingNews:#Jordan/ian army issue a communique' NOW:"This criminal group killed our pilot 1 month ago" + reageer retweet
Juist, er is helemaal geen verband met islam. Het hadden daar net zo goed mensen met sproeten of allemaal linkshandigen kunnen zijn die zich daar eensgezind op die wijze manifesteren in een zelfuitgeroepen kalifaat.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
David Koresh verwees naar de bijbel bij z'n misbruik van kinderen en de moorden. De Katholieken ook, bij het afslachten van inboorlingen, dat zegt allemaal niet zoveel.
Echt wel. Mensen die zeggen een religie te volgen, maar zich niet houden aan de regeltjes zijn hypocriete klootzakken en de mensen die zeggen een religie te volgen en zich wel houden aan de heilige verzen van god zijn totaal hufters.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
David Koresh verwees naar de bijbel bij z'n misbruik van kinderen en de moorden. De Katholieken ook, bij het afslachten van inboorlingen, dat zegt allemaal niet zoveel.
Jouw beredeneringen zijn zo goed.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus er is wel onderscheid tussen moslims en "verschillende soorten islam". Goed dat we dat helder hebben dan.
Als het een conventioneel leger is wel, maar dat is het niet, dus heb je een probleem.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:09 schreef raptorix het volgende:
Word tijd dat de beschaafde wereld eens ballen laat zien, het gaat verdomme om 50.000 strijders, als er gewoon met een klein leger gas word gegeven zijn ze in 2 weken van de kaart geveegt.
En door Groen Links onder de pet gehouden natuurlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:10 schreef Ryan3 het volgende:
Is al 1 maand geleden gebeurd kennelijk?twitter:EjmAlrai twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 19:03:00#BreakingNews:#Jordan/ian army issue a communique' NOW:"This criminal group killed our pilot 1 month ago" + reageer retweet
Delen uit de koran nemen moslims mee in hun leefregels en overtuigingen. Het gros van de moslims "doodt geen ongelovigen waar zij hen ook vinden".quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ahh dus moslims zijn mensen die aan de hand van hun religie simpele leefregels volgen, maar niet de simpele leefregels uit de koran. Waar halen ze hun religieuze leefregels dan vandaan oh grote debater Matador?
Je bedoelt nadat jij vanalles hebt ingevuld wat ik niet zeg? Da's een best statement.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:07 schreef NotYou het volgende:
[..]![]()
Welhaast een soort van stockholsyndroom dat jij hier aan het ontwikkelen bent.
Of je leest gewoon totaal niet wat ik post.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
Juist, er is helemaal geen verband met islam. Het hadden daar net zo goed mensen met sproeten of allemaal linkshandigen kunnen zijn die zich daar eensgezind op die wijze manifesteren in een zelfuitgeroepen kalifaat.![]()
Ik daag je uit de tekst te lezen op: http://www.frontpagemag.c(...)hearts-of-believers/ en mij te vertellen waarom de auteur het fout heeft.
Welnee, hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:08 schreef Ryan3 het volgende:
In de eerste plaats gaan alle moslims gezellig op de hadj, dus er is wel eenheid van geloof.
De Amerikaanse misdaden zijn stiekem gebeurd en daaruit kun je afleiden dat ze het product van verrotte individuen zijn terwijl IS haar misdaden aan de grote klok hangt waaruit blijkt dat het het product van een verrotte cultuur is.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Iemand martelen is anders net zo erg hoor, worden daar mensen verantwoordelijk voor gehouden?
Nee, gevalletje next dus dit.
Het is hypocriet om hier wel moord en brand over te gaan schreeuwen.
Ik vul helemaal niets voor je in, ik geef slechts mijn kijk op de houding die je aanneemt. In een vrij kort zinnetje.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:12 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Je bedoelt nadat jij vanalles hebt ingevuld wat ik niet zeg? Da's een best statement.
Ja en als we zo fel van leer willen zijn...jij bent voor genocide.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Delen uit de koran nemen moslims mee in hun leefregels en overtuigingen. Het gros van de moslims "doodt geen ongelovigen waar zij hen ook vinden".
Jij bent het nu juist die moslims verwijt niet "strikt" genoeg te zijn. Jij vindt het "dom", "leugenachtig" en "hypocriet" om niet ook massaal ongelovigen te vermoorden omdat dat (ook!) in de koran staat.
Trollololololllquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, ze gaan allemaal gezellig als broedertjes rondjes draaien rond de kaaba.
"Ja maar die en die" is natuurlijk geen argument, daarbij is er van ons maar één iemand die niet gelezen heeft en wel een mening geeft en dat ben jij.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je leest gewoon totaal niet wat ik post.
Nu juist niet. De fans van bombardementen zijn dat.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja en als we zo fel van leer willen zijn...jij bent voor genocide.
Ik verwijt moslims niet strikt genoeg te zijn, ik verwijt niet radicale moslims dat ze zichzelf moslim willen noemen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Delen uit de koran nemen moslims mee in hun leefregels en overtuigingen. Het gros van de moslims "doodt geen ongelovigen waar zij hen ook vinden".
Jij bent het nu juist die moslims verwijt niet "strikt" genoeg te zijn. Jij vindt het "dom", "leugenachtig" en "hypocriet" om niet ook massaal ongelovigen te vermoorden omdat dat (ook!) in de koran staat.
Ja want dan pleeg je genocide?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu juist niet. De fans van bombardementen zijn dat.
quote:
Ja, dat islam een nogal slechte naam heeft, klopt en ik zou ook niet vrijwillig lid worden van die club, maar wat heeft dat met volkomen onschuldige tientallen miljoenen moslims over de hele wereld te maken?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik verwijt moslims niet strikt genoeg te zijn, ik verwijt niet radicale moslims dat ze zichzelf moslim willen noemen.
Ik lees uit principe geen obscure blogjes die een politieke stroming als uitgangspunt hebben. Geldt net zo goed voor joop.nl als die rechtse bagger die jij post.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
"Ja maar die en die" is natuurlijk geen argument, daarbij is er van ons maar één iemand die niet gelezen heeft en wel een mening geeft en dat ben jij.Jammer dat je 't niet aandurft. Had graag inhoudelijke weerspraak van 't artikel gezien.
Misschien een idee om de persoon achter el_matador richting Syrie te sturen, volgens geruchten zijn ze daar dol op westerse jongetjesquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:40 schreef El_Matador het volgende:
Is het dit keer wel echt?
Die berichtgeving over IS wordt ook steeds fantastischer en dramatischer. En getuige de reacties trapt men er met open ogen in.
De meeste moslim landen? Geen idee, ik heb ze niet tegen elkaar gelegd, maar of het de meeste zijn weet ik niet. Veel zijn gewoon erg onveilig.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat islam een nogal slechte naam heeft, klopt en ik zou ook niet vrijwillig lid worden van die club, maar wat heeft dat met volkomen onschuldige tientallen miljoenen moslims over de hele wereld te maken?
In de meeste moslimlanden kun je als Westerling heel veilig over straat.
Je bent niet onschuldig als je kiest een massamoordenaar en rover als persoonlijke held te benoemen. Als je dat zou doen bij recentere voorbeelden krijg je de AIVD achter je aan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat islam een nogal slechte naam heeft, klopt en ik zou ook niet vrijwillig lid worden van die club, maar wat heeft dat met volkomen onschuldige tientallen miljoenen moslims over de hele wereld te maken?
In de meeste moslimlanden kun je als Westerling heel veilig over straat.
Filmpje is wegquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:47 schreef Taexon het volgende:
Hele filmpje van IS, dus niet alleen de verbranding...
Let op 18+
http://www.liveleak.com/view?i=4ae_1422983006
Welke beschaafde wereld?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:09 schreef raptorix het volgende:
Word tijd dat de beschaafde wereld eens ballen laat zien, het gaat verdomme om 50.000 strijders, als er gewoon met een klein leger gas word gegeven zijn ze in 2 weken van de kaart geveegt.
Deze is ook al verwijderd....quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:42 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
الدولة الاسلامية || مؤسسة Ø§Ù„ÙØ±Ù‚ان تقدم إصدار #Ø´ÙØ§Ø¡_الصدور
Pas op:bevat schokkende beelden !!!!!!!!
Grappig dat je het zegt; in 2011 zou ik de zomervakantie in Syrie (en Libanon en Zuid-Turkije) doorbrengen. Toen begon die shit daar en zei ik tegen mijn reisgenoot en goede vriend die het een beetje weglachte; laten we dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:20 schreef TLC het volgende:
[..]
Misschien een idee om de persoon achter el_matador richting Syrie te sturen, volgens geruchten zijn ze daar dol op westerse jongetjesEn komen er we er vanzelf wel achter of het echt is
Dan weet je niet wat een stockholmsyndroom is.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vul helemaal niets voor je in, ik geef slechts mijn kijk op de houding die je aanneemt. In een vrij kort zinnetje.
Maar vooruit: wat zou ik voor je hebben ingevuld?
Welnee, hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:21 schreef Beauke het volgende:
[..]
De meeste moslim landen? Geen idee, ik heb ze niet tegen elkaar gelegd, maar of het de meeste zijn weet ik niet. Veel zijn gewoon erg onveilig.
SPOILER: SCHOKKEND, NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:22 schreef Antaris het volgende:
En de moslims binnen de EU houden hun kaken stijf op elkaar.
Het valt me wel op dat je niks van ze hoort. Of wat dat expres niet gepubliceerd?
Jij wilde toch weten of die filmpjes echt zijn ? dus ga het ze persoonlijk vragen of zo ?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt; in 2011 zou ik de zomervakantie in Syrie (en Libanon en Zuid-Turkije) doorbrengen. Toen begon die shit daar en zei ik tegen mijn reisgenoot en goede vriend die het een beetje weglachte; laten we dat maar niet doen.
Dus werd het Kiev![]()
Ik voel niet de behoefte daar op de grond te gaan kijken, vind je het erg? Waarom zou ik daarheen moeten?
Gooi jezelf weg in plaats van dat domme gelul. Jij gaat een beetje voor anderen bepalen of ze wel of geen moslim zijn en wat de echte Islam nou isquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik verwijt moslims niet strikt genoeg te zijn, ik verwijt niet radicale moslims dat ze zichzelf moslim willen noemen.
Ja, meerdere.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welnee, hoe kom je daarbij?
Ben je wel es in een moslimland geweest?
IS leeft een beetje zoals Mohammed leefde dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:21 schreef TLC het volgende:
IS heeft trouwens geen fuck met de profeet Mohammed, het zijn gewoon een stel psychopaten bij elkaar die kicken op -ongestraft- moorden.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lees uit principe geen obscure blogjes die een politieke stroming als uitgangspunt hebben. Geldt net zo goed voor joop.nl als die rechtse bagger die jij post.
Dan doen ze dan ook niet; het zijn geen mohammedanen (hendige framingterm op obscure rechtse blogjes) maar moslims.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je bent niet onschuldig als je kiest een massamoordenaar en rover als persoonlijke held te benoemen. Als je dat zou doen bij recentere voorbeelden krijg je de AIVD achter je aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |