abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149335471
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:08 schreef Houtenbeen het volgende:
rConflictNews twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 19:06:13 Jordanian army spokesman: "Our revenge will be of the size of the anger of the Jordanian people" - @EjmAlrai reageer retweet
Wat? Ze zijn boos, en dat was het?
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_149335475
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:07 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Islam is Islam. Het is een onderverdeling net zoals je met het christendom , protestanten, katholieken enz hebt.
Dus er is wel onderscheid tussen moslims en "verschillende soorten islam". Goed dat we dat helder hebben dan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149335479
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dientengevolge verschillende soorten "islam" waarmee een term als "de islam" inhoudsloos is geworden.

Dank voor de bevestiging.
Nee, zo werkt dat niet. In de eerste plaats gaan alle moslims gezellig op de hadj, dus er is wel eenheid van geloof. Ook propageren ze dat in de vorm van een belangrijk gegeven: de oema.
Alleen islam kun je niet vergelijken met een kerk als de RKK. Het lijkt meer op het protestantisme en Jodendom, waarin verschillende scholen zijn ontstaan, er is niet 1 gezag binnen de islam.
I´m back.
pi_149335495
Word tijd dat de beschaafde wereld eens ballen laat zien, het gaat verdomme om 50.000 strijders, als er gewoon met een klein leger gas word gegeven zijn ze in 2 weken van de kaart geveegt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_149335501
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:08 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Wat? Ze zijn boos, en dat was het?
Nee, ze gaan nog meer luchtaanvallen uitvoeren
pi_149335502
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:07 schreef Dos37 het volgende:

[..]

ook in de brand?
Hoop het niet, gewoon lekker martelen. Langer over de dood doen dat die piloot in ieder geval. Hoop dat er beelden van zijn! *O*
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_149335524
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Westerse landen proberen het te verbergen, terwijl booslims hun misdaden gebruiken als propaganda om meer strijders te rekruteren. Een wezenlijk verschil. Ook het bombarderen met illegale middelen in een actieve oorlogszone is heel wat anders dan in alle rust iemand in de fik zetten.
Iemand martelen is anders net zo erg hoor, worden daar mensen verantwoordelijk voor gehouden?

Nee, gevalletje next dus dit.

Het is hypocriet om hier wel moord en brand over te gaan schreeuwen.
pi_149335543
EjmAlrai twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 19:03:00 #BreakingNews:#Jordan/ian army issue a communique' NOW:"This criminal group killed our pilot 1 month ago" + reageer retweet
Is al 1 maand geleden gebeurd kennelijk?
I´m back.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 19:10:44 #109
236046 NotYou
tigerblood
pi_149335544
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:07 schreef remlof het volgende:

[..]

David Koresh verwees naar de bijbel bij z'n misbruik van kinderen en de moorden. De Katholieken ook, bij het afslachten van inboorlingen, dat zegt allemaal niet zoveel.
Juist, er is helemaal geen verband met islam. Het hadden daar net zo goed mensen met sproeten of allemaal linkshandigen kunnen zijn die zich daar eensgezind op die wijze manifesteren in een zelfuitgeroepen kalifaat. ^O^

Ik daag je uit de tekst te lezen op: http://www.frontpagemag.c(...)hearts-of-believers/ en mij te vertellen waarom de auteur het fout heeft. :)
Je suis Charlie Sheen
pi_149335546
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:07 schreef remlof het volgende:

[..]

David Koresh verwees naar de bijbel bij z'n misbruik van kinderen en de moorden. De Katholieken ook, bij het afslachten van inboorlingen, dat zegt allemaal niet zoveel.
Echt wel. Mensen die zeggen een religie te volgen, maar zich niet houden aan de regeltjes zijn hypocriete klootzakken en de mensen die zeggen een religie te volgen en zich wel houden aan de heilige verzen van god zijn totaal hufters.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 19:10:59 #111
286575 Roces18
Chef de party
pi_149335549
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus er is wel onderscheid tussen moslims en "verschillende soorten islam". Goed dat we dat helder hebben dan.
Jouw beredeneringen zijn zo goed.

El_Matador is pro-isis.

Goed dat we dat helder hebben dan.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_149335554
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:09 schreef raptorix het volgende:
Word tijd dat de beschaafde wereld eens ballen laat zien, het gaat verdomme om 50.000 strijders, als er gewoon met een klein leger gas word gegeven zijn ze in 2 weken van de kaart geveegt.
Als het een conventioneel leger is wel, maar dat is het niet, dus heb je een probleem.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 3 februari 2015 @ 19:11:34 #113
28033 Pek
je moet wat
pi_149335574
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:10 schreef Ryan3 het volgende:
EjmAlrai twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 19:03:00 #BreakingNews:#Jordan/ian army issue a communique' NOW:"This criminal group killed our pilot 1 month ago" + reageer retweet
Is al 1 maand geleden gebeurd kennelijk?
En door Groen Links onder de pet gehouden natuurlijk }:|
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_149335584
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:07 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ahh dus moslims zijn mensen die aan de hand van hun religie simpele leefregels volgen, maar niet de simpele leefregels uit de koran. Waar halen ze hun religieuze leefregels dan vandaan oh grote debater Matador?
Delen uit de koran nemen moslims mee in hun leefregels en overtuigingen. Het gros van de moslims "doodt geen ongelovigen waar zij hen ook vinden".

Jij bent het nu juist die moslims verwijt niet "strikt" genoeg te zijn. Jij vindt het "dom", "leugenachtig" en "hypocriet" om niet ook massaal ongelovigen te vermoorden omdat dat (ook!) in de koran staat.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149335599
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:07 schreef NotYou het volgende:

[..]

_O-

Welhaast een soort van stockholsyndroom dat jij hier aan het ontwikkelen bent. _O-
Je bedoelt nadat jij vanalles hebt ingevuld wat ik niet zeg? Da's een best statement.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 19:12:46 #116
104871 remlof
Europees federalist
pi_149335612
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:10 schreef NotYou het volgende:

[..]

Juist, er is helemaal geen verband met islam. Het hadden daar net zo goed mensen met sproeten of allemaal linkshandigen kunnen zijn die zich daar eensgezind op die wijze manifesteren in een zelfuitgeroepen kalifaat. ^O^

Ik daag je uit de tekst te lezen op: http://www.frontpagemag.c(...)hearts-of-believers/ en mij te vertellen waarom de auteur het fout heeft. :)
Of je leest gewoon totaal niet wat ik post.
pi_149335614
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:08 schreef Ryan3 het volgende:
In de eerste plaats gaan alle moslims gezellig op de hadj, dus er is wel eenheid van geloof.
Welnee, hoe kom je daarbij?

pi_149335645
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jawel, ze gaan allemaal gezellig als broedertjes rondjes draaien rond de kaaba.
I´m back.
pi_149335653
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:10 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Iemand martelen is anders net zo erg hoor, worden daar mensen verantwoordelijk voor gehouden?

Nee, gevalletje next dus dit.

Het is hypocriet om hier wel moord en brand over te gaan schreeuwen.
De Amerikaanse misdaden zijn stiekem gebeurd en daaruit kun je afleiden dat ze het product van verrotte individuen zijn terwijl IS haar misdaden aan de grote klok hangt waaruit blijkt dat het het product van een verrotte cultuur is.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 19:13:51 #120
236046 NotYou
tigerblood
pi_149335654
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:12 schreef Jibberism_ het volgende:

[..]

Je bedoelt nadat jij vanalles hebt ingevuld wat ik niet zeg? Da's een best statement.
Ik vul helemaal niets voor je in, ik geef slechts mijn kijk op de houding die je aanneemt. In een vrij kort zinnetje.

Maar vooruit: wat zou ik voor je hebben ingevuld? *O*
Je suis Charlie Sheen
pi_149335658
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Delen uit de koran nemen moslims mee in hun leefregels en overtuigingen. Het gros van de moslims "doodt geen ongelovigen waar zij hen ook vinden".

Jij bent het nu juist die moslims verwijt niet "strikt" genoeg te zijn. Jij vindt het "dom", "leugenachtig" en "hypocriet" om niet ook massaal ongelovigen te vermoorden omdat dat (ook!) in de koran staat.
Ja en als we zo fel van leer willen zijn...jij bent voor genocide.
pi_149335679
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jawel, ze gaan allemaal gezellig als broedertjes rondjes draaien rond de kaaba.
Trollololololll

dinsdag 3 februari 2015 @ 19:15:23 #123
236046 NotYou
tigerblood
pi_149335708
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:12 schreef remlof het volgende:

[..]

Of je leest gewoon totaal niet wat ik post.
"Ja maar die en die" is natuurlijk geen argument, daarbij is er van ons maar één iemand die niet gelezen heeft en wel een mening geeft en dat ben jij. :') Jammer dat je 't niet aandurft. Had graag inhoudelijke weerspraak van 't artikel gezien.
Je suis Charlie Sheen
pi_149335722
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:13 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja en als we zo fel van leer willen zijn...jij bent voor genocide.
Nu juist niet. De fans van bombardementen zijn dat.

pi_149335736
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik verwijt moslims niet strikt genoeg te zijn, ik verwijt niet radicale moslims dat ze zichzelf moslim willen noemen.
pi_149335757
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nu juist niet. De fans van bombardementen zijn dat.
Ja want dan pleeg je genocide?
Je andere posting is beter, wat een raaskal

quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Trollololololll
pi_149335791
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:16 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik verwijt moslims niet strikt genoeg te zijn, ik verwijt niet radicale moslims dat ze zichzelf moslim willen noemen.
Ja, dat islam een nogal slechte naam heeft, klopt en ik zou ook niet vrijwillig lid worden van die club, maar wat heeft dat met volkomen onschuldige tientallen miljoenen moslims over de hele wereld te maken?

In de meeste moslimlanden kun je als Westerling heel veilig over straat.

pi_149335823
Gatverdamme wat een vies filmpje. Waarom kijk ik dit toch weer?
  dinsdag 3 februari 2015 @ 19:19:59 #129
104871 remlof
Europees federalist
pi_149335843
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:15 schreef NotYou het volgende:

[..]

"Ja maar die en die" is natuurlijk geen argument, daarbij is er van ons maar één iemand die niet gelezen heeft en wel een mening geeft en dat ben jij. :') Jammer dat je 't niet aandurft. Had graag inhoudelijke weerspraak van 't artikel gezien.
Ik lees uit principe geen obscure blogjes die een politieke stroming als uitgangspunt hebben. Geldt net zo goed voor joop.nl als die rechtse bagger die jij post.
pi_149335851
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:40 schreef El_Matador het volgende:
Is het dit keer wel echt?

Die berichtgeving over IS wordt ook steeds fantastischer en dramatischer. En getuige de reacties trapt men er met open ogen in. :')
Misschien een idee om de persoon achter el_matador richting Syrie te sturen, volgens geruchten zijn ze daar dol op westerse jongetjes :) En komen er we er vanzelf wel achter of het echt is :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_149335892
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, dat islam een nogal slechte naam heeft, klopt en ik zou ook niet vrijwillig lid worden van die club, maar wat heeft dat met volkomen onschuldige tientallen miljoenen moslims over de hele wereld te maken?

De meeste moslim landen? Geen idee, ik heb ze niet tegen elkaar gelegd, maar of het de meeste zijn weet ik niet. Veel zijn gewoon erg onveilig.
pi_149335894
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je bent niet onschuldig als je kiest een massamoordenaar en rover als persoonlijke held te benoemen. Als je dat zou doen bij recentere voorbeelden krijg je de AIVD achter je aan.
pi_149335903
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:47 schreef Taexon het volgende:
Hele filmpje van IS, dus niet alleen de verbranding...

Let op 18+
http://www.liveleak.com/view?i=4ae_1422983006
Filmpje is weg :(
pi_149335908
IS heeft trouwens geen fuck met de profeet Mohammed, het zijn gewoon een stel psychopaten bij elkaar die kicken op -ongestraft- moorden.
pi_149335909
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:09 schreef raptorix het volgende:
Welke beschaafde wereld?
pi_149335929
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Trollololololll
Ze gaan allemaal naar Mekka hoor, onze moslims.
I´m back.
pi_149335943
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:20 schreef TLC het volgende:

[..]

Misschien een idee om de persoon achter el_matador richting Syrie te sturen, volgens geruchten zijn ze daar dol op westerse jongetjes :) En komen er we er vanzelf wel achter of het echt is :)
Grappig dat je het zegt; in 2011 zou ik de zomervakantie in Syrie (en Libanon en Zuid-Turkije) doorbrengen. Toen begon die shit daar en zei ik tegen mijn reisgenoot en goede vriend die het een beetje weglachte; laten we dat maar niet doen.

Dus werd het Kiev O+

Ik voel niet de behoefte daar op de grond te gaan kijken, vind je het erg? Waarom zou ik daarheen moeten?

pi_149335952
En de moslims binnen de EU houden hun kaken stijf op elkaar.
Het valt me wel op dat je niks van ze hoort. Of wat dat expres niet gepubliceerd?
pi_149335953
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:13 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik vul helemaal niets voor je in, ik geef slechts mijn kijk op de houding die je aanneemt. In een vrij kort zinnetje.

Maar vooruit: wat zou ik voor je hebben ingevuld? *O*
Dan weet je niet wat een stockholmsyndroom is.
pi_149335968
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:21 schreef Beauke het volgende:

[..]

De meeste moslim landen? Geen idee, ik heb ze niet tegen elkaar gelegd, maar of het de meeste zijn weet ik niet. Veel zijn gewoon erg onveilig.

Ben je wel es in een moslimland geweest?

pi_149335969
SPOILER: SCHOKKEND, NSFW
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149335973
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:22 schreef Antaris het volgende:
En de moslims binnen de EU houden hun kaken stijf op elkaar.
Het valt me wel op dat je niks van ze hoort. Of wat dat expres niet gepubliceerd?
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_149335977
Nu weet ik het zeker. De duivel bestaat en hij wordt in het midden oosten aanbeden.
Terreur, geweld, racisme, sadisme...wanneer gaan we deze rotte plek eens uit onze mooie aarde snijden ??
God bestaat niet, dus leef en geniet
pi_149335991
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Grappig dat je het zegt; in 2011 zou ik de zomervakantie in Syrie (en Libanon en Zuid-Turkije) doorbrengen. Toen begon die shit daar en zei ik tegen mijn reisgenoot en goede vriend die het een beetje weglachte; laten we dat maar niet doen.

Dus werd het Kiev O+

Ik voel niet de behoefte daar op de grond te gaan kijken, vind je het erg? Waarom zou ik daarheen moeten?
Jij wilde toch weten of die filmpjes echt zijn ? dus ga het ze persoonlijk vragen of zo ?
pi_149335999
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:16 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Gooi jezelf weg in plaats van dat domme gelul. Jij gaat een beetje voor anderen bepalen of ze wel of geen moslim zijn en wat de echte Islam nou is :')
pi_149336009
quote:
19s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ben je wel es in een moslimland geweest?
Ja, meerdere.

Maar of je in de meerderheid van de moslimlanden als westerling veilig over straat kunt weet ik niet.
pi_149336025
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:21 schreef TLC het volgende:
IS heeft trouwens geen fuck met de profeet Mohammed, het zijn gewoon een stel psychopaten bij elkaar die kicken op -ongestraft- moorden.
IS leeft een beetje zoals Mohammed leefde dus.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 19:24:41 #149
236046 NotYou
tigerblood
pi_149336036
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:19 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik lees uit principe geen obscure blogjes die een politieke stroming als uitgangspunt hebben. Geldt net zo goed voor joop.nl als die rechtse bagger die jij post.
Tuurlijk. :') Iets zegt me dat uit je posthistory anders zou blijken. Zodra je, je er maar van bewust bent dat een bron/medium gekleurd is en je de informatie in 't juiste perspectief kunt zien zie ik geen enkele reden om 't krampachtig te mijden. Dat "bewust zijn van" zit bij jou volgens mij wel goed.

Maar ach, nogmaals, jammer. Wel een schreeuwerige mening maar niet bereid die te toetsen door je ook open te stellen voor andere geluiden en die kritisch te bekijken. Nee, alles is bij Remlof op voorhand al afgeschreven. :')

Weet je wat man, gooi er nog wat volstrekt irrelevante one-liners tegenaan gestoeld op niet meer dan emotie. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_149336044
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:21 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je bent niet onschuldig als je kiest een massamoordenaar en rover als persoonlijke held te benoemen. Als je dat zou doen bij recentere voorbeelden krijg je de AIVD achter je aan.
Dan doen ze dan ook niet; het zijn geen mohammedanen (hendige framingterm op obscure rechtse blogjes) maar moslims.

Daarbij is het een historisch figuur, dus daar heeft de AIVD terecht niets mee te maken.

Er zijn veel gruwelijker fans op Aarde; de massale ondersteuning van Obomba die in dit topic gespuid wordt, is slechts een dramatisch voorbeeld.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')