"Soort van" stond er met een reden, zou het 1 op 1 toepasbaar zijn dan had ik me de toetsaanslagen wel bespaard.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:22 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Dan weet je niet wat een stockholmsyndroom is.
Grappig hoe jij extreme politiek correctheid hebt tot het aankomt op de boosaardige murikanen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan doen ze dan ook niet; het zijn geen mohammedanen (hendige framingterm op obscure rechtse blogjes) maar moslims.
Daarbij is het een historisch figuur, dus daar heeft de AIVD terecht niets mee te maken.
Er zijn veel gruwelijker fans op Aarde; de massale ondersteuning van Obomba die in dit topic gespuid wordt, is slechts een dramatisch voorbeeld.
Waarom? Ik heb er wat van meegekregen in de vorm van James Foley's "ouders" (slechte acteurs) en de onbegrijpelijk knullige fakery van die foto van die 2 Japanners. Dat is genoeg om me af te vragen of het dit keer wel echt is.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Jij wilde toch weten of die filmpjes echt zijn ? dus ga het ze persoonlijk vragen of zo ?
Het resultaat is een massamoord op mensen die al door Isis onderdrukt worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:27 schreef AchJa het volgende:
-Hele circus afgrendelen
-Leaflet drops: "U heeft 24 uur om uw biezen te pakken"
-Operatie "Glasplaat"
-Mac Donalds in het midden bouwen
Done.
Weet je dat jij de eerste bent in 14 jaar forummen die dat tegen me zegt?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Grappig hoe jij extreme politiek correctheid hebt
quote van een moslim:quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:22 schreef Antaris het volgende:
En de moslims binnen de EU houden hun kaken stijf op elkaar.
Het valt me wel op dat je niks van ze hoort. Of wat dat expres niet gepubliceerd?
"De pure Islam", best wel top als je baardgroei hebt, in mijn geval kan ik het wel schuddenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
IS leeft een beetje zoals Mohammed leefde dus.
BNW is paar haltes verderquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb er wat van meegekregen in de vorm van James Foley's "ouders" (slechte acteurs) en de onbegrijpelijk knullige fakery van die foto van die 2 Japanners. Dat is genoeg om me af te vragen of het dit keer wel echt is.
Zie ook wat Jibberism erover zegt.
En mijn onderschrift:
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Het is heel simpel: je kunt die bewering slechts doen adhv je eigen invulling van mijn woorden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
"Soort van" stond er met een reden, zou het 1 op 1 toepasbaar zijn dan had ik me de toetsaanslagen wel bespaard.
Wie weet is er wel een passender verschijnsel beschreven in de psychologie maar if so ben ik daar niet mee bekend. Ook niet echt waar mijn interesse ligt.
Vertel mij maar hoe een clubje genoeg organisatie heeft om zover te komen om er vervolgens zelfstandig ieder fundament onder vandaan te slaan.quote:
Ik hoop echt dat ze het doen en dan op dezelfde wijze.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:30 schreef kawotski het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)executies_aan__.html
weg ermee
Nee, het is nep. Die hele gast heeft nooit bestaan. En oorlog is er ook niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb er wat van meegekregen in de vorm van James Foley's "ouders" (slechte acteurs) en de onbegrijpelijk knullige fakery van die foto van die 2 Japanners. Dat is genoeg om me af te vragen of het dit keer wel echt is.
Zie ook wat Jibberism erover zegt.
En mijn onderschrift:
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Juist niet, op humane wijze. Nekschot ofzo.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:31 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze het doen en dan op dezelfde wijze.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:29 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Het is heel simpel: je kunt die bewering slechts doen adhv je eigen invulling van mijn woorden.
Mijn post was nl neutraal.
Dan is het dus somehow niet de authenticiteit die je betwijfelt?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:05 schreef Jibberism_ het volgende:
Met iedere nieuwe overtreffing u gruweldaden begin ik steeds meer te twijfelen.
Dat er veel gekken tussenzitten is 1, maar het kan niet zijn dat er een serieuze organisatie is (en die zit er achter) die met dit soort acties iets voor zichzelf probeert te bewerkstelligen. Kinderen, amateurs en psychoten die de reis belangrijker vinsen dan het doel snap ik. Maar dat iemand daar meent op deze wijze zaken te realiseren is ongeloofwaardig.
Dus wellicht is het beeld van IS dat we voorgeschoteld krijgen toch niet zo in lijn met de situatie op de grond ter plaatse.
Dat zeg ik niet. Ik vraag het me af.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:32 schreef LouisLitt het volgende:
[..]
Nee, het is nep. Die hele gast heeft nooit bestaan.![]()
![]()
Dat lijkt mij persoonlijk erg sterk. Om de brede kwast vast voor te zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:32 schreef LouisLitt het volgende:
[..]
Nee, het is nep. Die hele gast heeft nooit bestaan. En oorlog is er ook niet.![]()
![]()
Mensen executeren als 'vergelding' voor de daad van anderen heeft met beschaving niks te maken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Staat er ergens dat Jordanië die gevangenen op net zo'n gruwelijke wijze gaat ombrengen? Executeren kan ook op relatief humane wijze.
Mirror van het filmpje:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LET OP 18+
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2015 19:35:20 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |