In het frans is het een vis.quote:
Met een broek aan? Ja dat is wel apart. Soort Spongebob ofzo.quote:
Die mochten willen dat ze zo leuk zijn als Njos en ik.quote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met een broek aan? Ja dat is wel apart. Soort Spongebob ofzo.
Ik zou dat niet toegeven.quote:
Wanneer is jullie show?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die mochten willen dat ze zo leuk zijn als Njos en ik.
2057, als de meet is.quote:
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
Tem en ik gaan op het balkon commentaar geven.
Beetje corpulent.quote:
Oh, ik heb nog een avond vrij in 2063.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
En het is nog helemaal niet zeker of iedereen die dag kan.
Ik heb het inmiddels gezienquote:
Prima #zouopetenquote:Op zondag 1 februari 2015 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Groente fruiten (?) in een veel te dure wok
[ afbeelding ]
Pasta vergeten dus ook maar snel opgezet
[ afbeelding ]
In een kringloopschaal met vega mozarella
[ afbeelding ]
Na 20 minuten oven
[ afbeelding ]
Ik ook niet maar de OP spreekt b(r)oekdelen.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels gezien, ik ben die ene die geen BZV kijkt.
Ik heb dan mijn crematie gepland.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
En het is nog helemaal niet zeker of iedereen die dag kan.
Crap helemaal vergeten, was het leuk?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:18 schreef LTVDK het volgende:
BZV kijken als er gewoon een nieuw seizoen Top Gear is
Niet zeuren, ik kom er ook voor terug uit het hiernaarmaals.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dan mijn crematie gepland.
Jup, ze zaten in Australiëquote:Op zondag 1 februari 2015 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Crap helemaal vergeten, was het leuk?
Dat ja, zelfs Claudia kan nog wat van ons leren.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die mochten willen dat ze zo leuk zijn als Njos en ik.
Deze steek ik in mijn strakke zak.quote:
Ook ik was van plan uit stof weder te keren.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik kom er ook voor terug uit het hiernaarmaals.
Even deze zin quoten.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deze steek ik in mijn strakke zak.
Ik heb ook nog even gekeken, ik zou het opeten...en ik denk dat ik het binnenkort ga maken ook.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deze steek ik in mijn strakke zak.
Ik zou dat helemaal niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Specularium zou een datum prikken voor de meet.
#teamopzij vindt van wel.quote:
De uitgevers staan te springen voor een kookboek met de gerechten van FOK! users.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook nog even gekeken, ik zou het opeten...en ik denk dat ik het binnenkort ga maken ook.
Dan kan ik niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Specularium zou een datum prikken voor de meet.
Alleen voor Nasi àla Johannes in variaties.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De uitgevers staan te springen voor een kookboek met de gerechten van FOK! users.
Daar is al een heel topic mee vol in CULquote:Op zondag 1 februari 2015 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De uitgevers staan te springen voor een kookboek met de gerechten van FOK! users.
Ik reed gisteren nog langs, heb je me gezien?quote:
Je vloog langs bedoel je? Waar was dat dan.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik reed gisteren nog langs, heb je me gezien?
Ik heb het niet over een topic.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is al een heel topic mee vol in CUL
de A44quote:Op zondag 1 februari 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je vloog langs bedoel je? Waar was dat dan.
Discobowlen?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani en ik gaan dat weekend al bowlen in Sassenheim.
Laten we het wat breder maken, dan koopt Lotte het ook.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen voor Nasi àla Johannes in variaties.
Mijn excuses voor die lelijke megalomane gele M die je gepasseerd bent.quote:
Goed plan.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we het wat breder maken, dan koopt Lotte het ook.
Misschien wil marcodej ook wel komen, het is immers in de buurt.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou wel een beetje dubbelop zijn want we wilden eerst discozwemmen.
Ja dat is wel een beetje jammer, maar dat is daar wel meer.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn excuses voor die lelijke megalomane gele M die je gepasseerd bent.
Vraag me af wat voor zwembroek hij heeft.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien wil marcodej ook wel komen, het is immers in de buurt.
Je kan tegenwoordig ook, discoboodschappen doen...dat lijkt me niets.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou wel een beetje dubbelop zijn want we wilden eerst discozwemmen.
Zo is dat, en het ligt helemaal aan de buitenkant, gelukkig.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje jammer, maar dat is daar wel meer.
Gelukkig weet ik hoe pittoresk Sassem is.
Nou dat weet jij best!quote:Op zondag 1 februari 2015 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vraag me af wat voor zwembroek hij heeft.
Die heb ik al heel lang niet meer gezien, maar ik was 2 weken geleden nog in Katwijk.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij zei dat de verbouwing op de boulevard heel mooi was geworden, mijn zus zei dat ook en die woont in Noordwijk, dus dat zegt heel wat. Is het echt zo oogverblindend?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heb ik al heel lang niet meer gezien, maar ik was 2 weken geleden nog in Katwijk.
Die zwemt het liefste in Adamskostuum dus die is niet meer welkom bij de meeste zwembaden.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat is wel mooi geworden, vooral die parkeergarage is mooi weggewerkt.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij zei dat de verbouwing op de boulevard heel mooi was geworden, mijn zus zei dat ook en die woont in Noordwijk, dus dat zegt heel wat. Is het echt zo oogverblindend?
Het zijn er wel meer hoor... gelukkigquote:Op zondag 1 februari 2015 22:15 schreef Uccie het volgende:
Ik heb het inmiddels gezien, ik ben die ene die geen BZV kijkt.
Soms denk ik dat ik de enige ben. Maar ik heb het ooit geprobeerd te kijken en ik vind er gewoon niets aan. En ik kijk best veel bagger.quote:
Ik sprak laatst iemand die nog nooit DWDD had gezien.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ik de enige ben. Maar ik heb het ooit geprobeerd te kijken en ik vind er gewoon niets aan. En ik kijk best veel bagger.
Ik vind vooral yvon niet te pruimen.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:38 schreef Uccie het volgende:
Soms denk ik dat ik de enige ben. Maar ik heb het ooit geprobeerd te kijken en ik vind er gewoon niets aan. En ik kijk best veel bagger.
Vanaf dinsdag ga ik dat weer mooi mee kunnen maken, incl topic. #zinin.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sprak laatst iemand die nog nooit DWDD had gezien.
Die helpt inderdaad niet, met haar zeikerige stem.quote:
Eens.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar die is ook compleet zure kut.
Dat is een heel positief topic tegenwoordig.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag ga ik dat weer mooi mee kunnen maken, incl topic. #zinin.
Dan zal ik wat beter mijn best doen.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is een heel positief topic tegenwoordig.
Ja. Al kan ik je aversie jegens bzv wel waarderen.quote:
Ik compenseer dat wel met Heel Holland Bakt-obsessie, ik weet niet of ik daarmee weer punten verlies.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja. Al kan ik je aversie jegens bzv wel waarderen.
Lekker samen met Marianne op het bankje.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik compenseer dat wel met Heel Holland Bakt-obsessie, ik weet niet of ik daarmee weer punten verlies.
Wel verschillende bankjes, maar ja.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker samen met Marianne op het bankje.
Twijfelgeval, al is er natuurlijk niks mis met een lekker stukje gebakquote:Op zondag 1 februari 2015 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik compenseer dat wel met Heel Holland Bakt-obsessie, ik weet niet of ik daarmee weer punten verlies.
Ja, dat moet ik ook maar weer eens gaan maken, ga natuurlijk geen foto's plaatsen.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Twijfelgeval, al is er natuurlijk niks mis met een lekker stukje gebak.
Flauw hoor.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik ook maar weer eens gaan maken, ga natuurlijk geen foto's plaatsen.
Gewoon je baksels naar iedereen opsturenquote:Op zondag 1 februari 2015 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik ook maar weer eens gaan maken, ga natuurlijk geen foto's plaatsen.
Nee, gewoon laf.quote:
Precies.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je ziet de spreekwoordelijke bui al hangen.
Jason Stathamquote:Op zondag 1 februari 2015 23:33 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind dit gesprek nogal ongemakkelijk, ik ga wel een random Jason Statham film kijken
Jaquote:
Nee blijf gerust, ik ga mijn bed zoeken.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:33 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind dit gesprek nogal ongemakkelijk, ik ga wel een random Jason Statham film kijken
Slaap lekker!quote:Op zondag 1 februari 2015 23:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee blijf gerust, ik ga mijn bed zoeken.
Weltrusten allemaal.
Net nu ik een tijdje niet meer meepost.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is een heel positief topic tegenwoordig.
quote:Op maandag 2 februari 2015 08:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Goedemorgend. Ik ging vandaag 10 minuten eerder weg omdat ik dacht dat het glad zou zijn (Fiets). Kom ik net de eerste vijf minuten in een sneeuwstorm terecht, daarna was het droog
Goedemorgend. Ik ging vandaag 10 minuten eerder weg omdat ik dacht dat het glad zou zijn (Fiets). Kom ik net de eerste vijf minuten in een sneeuwstorm terecht, daarna was het droog
Haquote:Op maandag 2 februari 2015 08:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Nee maar jij wel. Hoiiiiiiiquote:Op maandag 2 februari 2015 12:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je Apple fanboy is nog niet wakker.
Wordt hij hier fysiek aangevallen? Anders ga ik niet klikken.quote:
Nog niet, maar het is wel crazy Amy dus er kan nog van alles gebeuren. Eerst deze maar even kijkenquote:Op maandag 2 februari 2015 12:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wordt hij hier fysiek aangevallen? Anders ga ik niet klikken.
Gelukkig niet zeg!quote:Op maandag 2 februari 2015 12:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Ben alleen je Apple fanboy niet,.
Allemaal in scene gezet.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nog niet, maar het is wel crazy Amy dus er kan nog van alles gebeuren. Eerst deze maar even kijken
Genieten. Tokkietuig
De eerste series met Ramsey dat het nog in zijn eigen keuken was. Die waren wel tof, ging die helemaal uit z'n stekker.quote:
link? ga ik nog ff kijken voor mn middagdutjequote:Op maandag 2 februari 2015 13:16 schreef Tem het volgende:
[..]
De eerste series met Ramsey dat het nog in zijn eigen keuken was. Die waren wel tof, ging die helemaal uit z'n stekker.
Kan ik zo snel niet vinden. Is al van jaren geleden, zal het wel opzoeken.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
link? ga ik nog ff kijken voor mn middagdutje
Oh, ik wel.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij houden niet van vreugde en of vriendelijkheid
Wel, stralend zonnetjequote:Op maandag 2 februari 2015 15:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij houden niet van vreugde en of vriendelijkheid
Wat bedoel je met weide greppel?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet dit gaan zeggen met je iets te wijde greppel.
Ik ga mezelf straks even oprapen.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahaha dat was een goeie he
Hilarischquote:
Alsof ik ooit kans maak bij d'rquote:
Denk dat hij met 1 al blij genoeg is:Pquote:Op maandag 2 februari 2015 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ik ooit kans maak bij d'rik heb niet eens 10 kamelen om aan haar vader te geven
Mja...quote:Op maandag 2 februari 2015 15:55 schreef Specularium het volgende:
De jostikameel van Fatima.
[ afbeelding ]
Wat ben jij nou voor nepturk?quote:Op maandag 2 februari 2015 16:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee kamelen zijn ook niet zo leuk.
Fopsnor...quote:
Laat de mocromaffia nou ook kamelenkoppen in je bed achter als je ze boos maakt?quote:Op maandag 2 februari 2015 16:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee kamelen zijn ook niet zo leuk.
Geen idee. Ik maak de mocromaffia nooit boos.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat de mocromaffia nou ook kamelenkoppen in je bed achter als je ze boos maakt?
Nee, alleen namaak nektasjes, waardeloze kwaliteit.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat de mocromaffia nou ook kamelenkoppen in je bed achter als je ze boos maakt?
Dat ziet er echt pijnlijk uit.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:06 schreef Specularium het volgende:
Allah hapbaar. #woordgrapjesvanhenk
[ afbeelding ]
Sommige spelfouten ook.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sommige woordgrapjes zijn inderdad zo slecht dat het pijnlijk is
Ik zag nog in de bingo die ene kerel van probleemwijken.quote:
Flopshow.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag nog in de bingo die ene kerel van probleemwijken.
Dat heb ik ook nooit gepost.
Denk, zeg het even.
Teringwerk, al die plaatjes opzoeken, op maat knippen, precies in de juiste grootte op de bingokaart zetten.quote:
Succesquote:Op maandag 2 februari 2015 17:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Teringwerk, al die plaatjes opzoeken, op maat knippen, precies in de juiste grootte op de bingokaart zetten.
Toch jammer dat het niet allemaal gif's zijn er er ook een paar afbeeldingen tussen zitten, maar dat terzijde.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:52 schreef Elfletterig het volgende:
Oké, de definitieve versie.
[ afbeelding ]
En nu geen gezeik meer.
Maar een gif kan ook een stilstaand plaatje zijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch jammer dat het niet allemaal gif's zijn er er ook een paar afbeeldingen tussen zitten, maar dat terzijde.
Hij is leuk Elf!quote:Op maandag 2 februari 2015 17:52 schreef Elfletterig het volgende:
Oké, de definitieve versie.
[ afbeelding ]
En nu geen gezeik meer.
Maar die van Mart is sowieso al een .jpgquote:Op maandag 2 februari 2015 17:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar een gif kan ook een stilstaand plaatje zijn.
Leave Henk alone!
Tegeltje van Antoine is ook een jpg.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die van Mart is sowieso al een .jpg
Derhalve zou ik opteren de titel te wijzigen van "gifjes-bingo" naar "afbeeldingen-bingo"quote:Op maandag 2 februari 2015 18:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tegeltje van Antoine is ook een jpg.
Nou en?
Er zal vast een tweede versie te maken zijn, waarmee ik niet wil zeggen dat je dat ook moet gaan doen.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je in dit tempo doorgaat, kan ik volgende week al een tweede bingokaart maken.
Jij wil ook een bingokaart he?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Derhalve zou ik opteren de titel te wijzigen van "gifjes-bingo" naar "afbeeldingen-bingo"
Ik post nooit van die hoog kwalitatieve afbeeldingen als jijquote:Op maandag 2 februari 2015 18:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij wil ook een bingokaart he?
Bekt niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Derhalve zou ik opteren de titel te wijzigen van "gifjes-bingo" naar "afbeeldingen-bingo"
Gebeurt ook niet. Ik bedenk t.z.t. wel weer wat anders.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zal vast een tweede versie te maken zijn, waarmee ik niet wil zeggen dat je dat ook moet gaan doen.
Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bedenk t.z.t. wel weer wat anders.
Ik hoorde dat er users zijn die het leuk vinden.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of niet, dat kan ook. Geen idee hoe het loopt. Het moet niet te geforceerd worden.
Hoezo anoniem...ik geef dat gewoon toe.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er users zijn die het leuk vinden.
Die wensen alleen om begrijpelijke redenen anoniem te blijven.
Zelf vind ik het natuurlijk niks, als slachtoffer.
Altijd weer die blauwen die zich in de slachtofferrol stoppenquote:Op maandag 2 februari 2015 18:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je het zelf gaat zeggen mag het wel.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoezo anoniem...ik geef dat gewoon toe.
Voor die anoniempjes doe ik het, niet voor jou.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je ergens last van? Of gewoon controle ofzo?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:00 schreef YokiKater het volgende:
Morgenmiddag naar de huisarts voor een checkup, is wel nodig ook. Stel het al veel te lang uit.
Dat is toevallig, ik ben net thuis. Maar ik kijk geen DWDD meer eigenlijk.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:22 schreef Specularium het volgende:
Claudia bij DWDD, dat wordt een Topshow voor Marianne.
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:22 schreef Specularium het volgende:
Claudia bij DWDD, dat wordt een Topshow voor Marianne.
Dat zou het programma leuk zijn, wat het dus niet isquote:Op maandag 2 februari 2015 18:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien is die Salamander er ook?
Dit niet leuk vinden,quote:Het was weer een spannende aflevering gisteren! Sowieso is het hele seizoen weer succesvol, miljoenen kijkers zitten op zondag aan de buis gekluisterd om de zoektocht naar ware liefde van Bertie, Geert, Gert-Jan, Jan, Janko, Leo, Mario, Theo, Tom en Willem te volgen. Ook Claudia de Breij, Nynke de Jong, Ellen Deckwitz en Katinka Polderman zijn gepassioneerde volgers!
Nah die salamander is niet echt leuk.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou het programma leuk zijn, wat het dus niet is
BZV aidsuitzendingquote:
Landbouw-achtig plaatje en NPO. Is dit uit Boer Zoekt Vrouw? Soms lijkt het wel alsof ik de enige Nederlander ben die het nog nooit heeft gezien.quote:
Nee, Lubach heeft nu even geen promotie nodig. Op 22 februari begint het nieuwe seizoen van Zondag Met Lubach.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien is die Salamander er ook?
Alsof jij dit niet elke week met de broek uit ligt te kijken.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Landbouw-achtig plaatje en NPO. Is dit uit Boer Zoekt Vrouw? Soms lijkt het wel alsof ik de enige Nederlander ben die het nog nooit heeft gezien.
Nee, ook niet met de broek aan. Ook niet met iets anders aan of uit.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof jij dit niet elke week met de broek uit ligt te kijken.
Wat ga je tot die tijd doen dan?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, Lubach heeft nu even geen promotie nodig. Op 22 februari begint het nieuwe seizoen van Zondag Met Lubach.
Sowieso controle van bloeddruk (hypertensie), maar ik ben al een hele tijd extreem moe en vaak duizelig en zo. Zal wel een tekort hebben aan ijzer/chroom en vitamine B en D.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je ergens last van? Of gewoon controle ofzo?
Dus je zit niet in spanning te wachten?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje werken, beetje thuis zitten, beetje met muziek bezig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze jarige job tim is uit zijn middagdutje ontwaaktquote:
Ja mobiel he? Lay out is anders en werkt niet meer bij mij.quote:
Hm okee. Goed voor jezelf zorgen he?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Sowieso controle van bloeddruk (hypertensie), maar ik ben al een hele tijd extreem moe en vaak duizelig en zo. Zal wel een tekort hebben aan ijzer/chroom en vitamine B en D.
Gaat helemaal goed komenquote:Op maandag 2 februari 2015 18:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm okee. Goed voor jezelf zorgen he?
Zeg het maar jongens.quote:Op zondag 1 februari 2015 09:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Specu stond ook nog op mijn "to do list"
Later als ik groot benquote:Op maandag 2 februari 2015 18:58 schreef Uccie het volgende:
Dat je maar een grote jongen mag worden, Timmmm
Volgens mij ben je een beetje zo'n Arie Boomsma. Officieel hetero, maar stiekem erg geliefd bij de mannen.quote:
Waarom Emmen?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik denk dat timmmmm, later als hij groot is, uiteindelijk in Emmen gaat wonen.
Hij is eigenlijk wel grappig :pquote:Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, sorry... ik maak graag extreem slechte woordgrappen.
Ik dacht..giraffen heb je ook in Blijdorpquote:Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, sorry... ik maak graag extreem slechte woordgrappen.
Giraffen?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht..giraffen heb je ook in Blijdorp.
Die zijn groot.quote:
Je wenst hem een epileptische aanvalquote:Op maandag 2 februari 2015 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gefeliciteerd Timmmmmmmmmm
[ afbeelding ]
ik ben heel simpel.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah oké. Soms denk ik te moeilijk...
Wie is Nynke?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zit nu toch maar dwdd te kijken, vanwege Nynke.
Die blogger, Nynke de Jong.quote:
Oh...maar die is vast niet zo goed als de blog van Ceegodin.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze bedoelt, post eens een foto.
Cee is leuk inderdaad.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh...maar die is vast niet zo goed als de blog van Ceegodin.
Ze heeft wel grote kwarktassen ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze lijkt wat op een blonde Caro Emerald...
Dit woord heb jij niet zelf verzonnen.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze heeft wel grote kwarktassen ja.
Ik baseerde mijn mening eigenlijk meer op haar gezicht...quote:Op maandag 2 februari 2015 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze heeft wel grote kwarktassen ja.
Zo creatief ben ik niet, nee.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit woord heb jij niet zelf verzonnen.
Het is overigens wel elfletterig, zie ik nu. Eén van de mooiere woorden van elf letters.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit woord heb jij niet zelf verzonnen.
Mooie photoshop anus.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze linker heeft pas grote kwarktassen
[ afbeelding ]
Links of rechts?quote:
Is weer eens wat anders dan een taart.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je wenst hem een epileptische aanval.
Ik vind dit niet echt aantrekkelijk...quote:Op maandag 2 februari 2015 19:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze linker heeft pas grote kwarktassen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:57 schreef Webschip het volgende:
Elfletterig, mag ik weer de Bodar ui gebruiken?
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind dit niet echt aantrekkelijk...
quote:
Nou, ga je gang.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:57 schreef Webschip het volgende:
Moet jij ermee scharen dan?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind de linker erger dan de rechter.
Goed geteld!quote:Op maandag 2 februari 2015 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ga je gang is elfletterig.
Je bent zelf baas over je uien hoor.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:57 schreef Webschip het volgende:
Ik hoorde dus dat sommige mensen het echt zo zeggen.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent zelf baas over je uien hoor.
quote:Op maandag 2 februari 2015 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent zelf baas over je uien hoor.
Ik zeg ook gewoon UI, ik ben geen sirene.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dus dat sommige mensen het echt zo zeggen.
Dus niet Uuuuuu Ieeeeee.
Ik noem het altijd de "UI"-politie, uitgesproken als dat gewas waarvan je gaat huilen.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dus dat sommige mensen het echt zo zeggen.
Dus niet Uuuuuu Ieeeeee.
1 voor de bingokaartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |