Sommige spelfouten ook.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sommige woordgrapjes zijn inderdad zo slecht dat het pijnlijk is
Ik zag nog in de bingo die ene kerel van probleemwijken.quote:
Flopshow.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag nog in de bingo die ene kerel van probleemwijken.
Dat heb ik ook nooit gepost.
Denk, zeg het even.
Teringwerk, al die plaatjes opzoeken, op maat knippen, precies in de juiste grootte op de bingokaart zetten.quote:
Succesquote:Op maandag 2 februari 2015 17:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Teringwerk, al die plaatjes opzoeken, op maat knippen, precies in de juiste grootte op de bingokaart zetten.
Toch jammer dat het niet allemaal gif's zijn er er ook een paar afbeeldingen tussen zitten, maar dat terzijde.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:52 schreef Elfletterig het volgende:
Oké, de definitieve versie.
[ afbeelding ]
En nu geen gezeik meer.
Maar een gif kan ook een stilstaand plaatje zijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch jammer dat het niet allemaal gif's zijn er er ook een paar afbeeldingen tussen zitten, maar dat terzijde.
Hij is leuk Elf!quote:Op maandag 2 februari 2015 17:52 schreef Elfletterig het volgende:
Oké, de definitieve versie.
[ afbeelding ]
En nu geen gezeik meer.
Maar die van Mart is sowieso al een .jpgquote:Op maandag 2 februari 2015 17:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar een gif kan ook een stilstaand plaatje zijn.
Leave Henk alone!
Tegeltje van Antoine is ook een jpg.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die van Mart is sowieso al een .jpg
Derhalve zou ik opteren de titel te wijzigen van "gifjes-bingo" naar "afbeeldingen-bingo"quote:Op maandag 2 februari 2015 18:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tegeltje van Antoine is ook een jpg.
Nou en?
Er zal vast een tweede versie te maken zijn, waarmee ik niet wil zeggen dat je dat ook moet gaan doen.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je in dit tempo doorgaat, kan ik volgende week al een tweede bingokaart maken.
Jij wil ook een bingokaart he?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Derhalve zou ik opteren de titel te wijzigen van "gifjes-bingo" naar "afbeeldingen-bingo"
Ik post nooit van die hoog kwalitatieve afbeeldingen als jijquote:Op maandag 2 februari 2015 18:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij wil ook een bingokaart he?
Bekt niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Derhalve zou ik opteren de titel te wijzigen van "gifjes-bingo" naar "afbeeldingen-bingo"
Gebeurt ook niet. Ik bedenk t.z.t. wel weer wat anders.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zal vast een tweede versie te maken zijn, waarmee ik niet wil zeggen dat je dat ook moet gaan doen.
Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bedenk t.z.t. wel weer wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |