In het frans is het een vis.quote:
Met een broek aan? Ja dat is wel apart. Soort Spongebob ofzo.quote:
Die mochten willen dat ze zo leuk zijn als Njos en ik.quote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met een broek aan? Ja dat is wel apart. Soort Spongebob ofzo.
Ik zou dat niet toegeven.quote:
Wanneer is jullie show?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die mochten willen dat ze zo leuk zijn als Njos en ik.
2057, als de meet is.quote:
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
Tem en ik gaan op het balkon commentaar geven.
Beetje corpulent.quote:
Oh, ik heb nog een avond vrij in 2063.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
En het is nog helemaal niet zeker of iedereen die dag kan.
Ik heb het inmiddels gezienquote:
Prima #zouopetenquote:Op zondag 1 februari 2015 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Groente fruiten (?) in een veel te dure wok
[ afbeelding ]
Pasta vergeten dus ook maar snel opgezet
[ afbeelding ]
In een kringloopschaal met vega mozarella
[ afbeelding ]
Na 20 minuten oven
[ afbeelding ]
Ik ook niet maar de OP spreekt b(r)oekdelen.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels gezien, ik ben die ene die geen BZV kijkt.
Ik heb dan mijn crematie gepland.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
En het is nog helemaal niet zeker of iedereen die dag kan.
Crap helemaal vergeten, was het leuk?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:18 schreef LTVDK het volgende:
BZV kijken als er gewoon een nieuw seizoen Top Gear is
Niet zeuren, ik kom er ook voor terug uit het hiernaarmaals.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dan mijn crematie gepland.
Jup, ze zaten in Australiëquote:Op zondag 1 februari 2015 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Crap helemaal vergeten, was het leuk?
Dat ja, zelfs Claudia kan nog wat van ons leren.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die mochten willen dat ze zo leuk zijn als Njos en ik.
Deze steek ik in mijn strakke zak.quote:
Ook ik was van plan uit stof weder te keren.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik kom er ook voor terug uit het hiernaarmaals.
Even deze zin quoten.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deze steek ik in mijn strakke zak.
Ik heb ook nog even gekeken, ik zou het opeten...en ik denk dat ik het binnenkort ga maken ook.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deze steek ik in mijn strakke zak.
Ik zou dat helemaal niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Specularium zou een datum prikken voor de meet.
#teamopzij vindt van wel.quote:
De uitgevers staan te springen voor een kookboek met de gerechten van FOK! users.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook nog even gekeken, ik zou het opeten...en ik denk dat ik het binnenkort ga maken ook.
Dan kan ik niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Specularium zou een datum prikken voor de meet.
Alleen voor Nasi àla Johannes in variaties.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De uitgevers staan te springen voor een kookboek met de gerechten van FOK! users.
Daar is al een heel topic mee vol in CULquote:Op zondag 1 februari 2015 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De uitgevers staan te springen voor een kookboek met de gerechten van FOK! users.
Ik reed gisteren nog langs, heb je me gezien?quote:
Je vloog langs bedoel je? Waar was dat dan.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik reed gisteren nog langs, heb je me gezien?
Ik heb het niet over een topic.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is al een heel topic mee vol in CUL
de A44quote:Op zondag 1 februari 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je vloog langs bedoel je? Waar was dat dan.
Discobowlen?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani en ik gaan dat weekend al bowlen in Sassenheim.
Laten we het wat breder maken, dan koopt Lotte het ook.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen voor Nasi àla Johannes in variaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |