quote:Op maandag 2 februari 2015 08:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Goedemorgend. Ik ging vandaag 10 minuten eerder weg omdat ik dacht dat het glad zou zijn (Fiets). Kom ik net de eerste vijf minuten in een sneeuwstorm terecht, daarna was het droog
Goedemorgend. Ik ging vandaag 10 minuten eerder weg omdat ik dacht dat het glad zou zijn (Fiets). Kom ik net de eerste vijf minuten in een sneeuwstorm terecht, daarna was het droog
Haquote:Op maandag 2 februari 2015 08:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Nee maar jij wel. Hoiiiiiiiquote:Op maandag 2 februari 2015 12:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je Apple fanboy is nog niet wakker.
Wordt hij hier fysiek aangevallen? Anders ga ik niet klikken.quote:
Nog niet, maar het is wel crazy Amy dus er kan nog van alles gebeuren. Eerst deze maar even kijkenquote:Op maandag 2 februari 2015 12:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wordt hij hier fysiek aangevallen? Anders ga ik niet klikken.
Gelukkig niet zeg!quote:Op maandag 2 februari 2015 12:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Ben alleen je Apple fanboy niet,.
Allemaal in scene gezet.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nog niet, maar het is wel crazy Amy dus er kan nog van alles gebeuren. Eerst deze maar even kijken
Genieten. Tokkietuig
De eerste series met Ramsey dat het nog in zijn eigen keuken was. Die waren wel tof, ging die helemaal uit z'n stekker.quote:
link? ga ik nog ff kijken voor mn middagdutjequote:Op maandag 2 februari 2015 13:16 schreef Tem het volgende:
[..]
De eerste series met Ramsey dat het nog in zijn eigen keuken was. Die waren wel tof, ging die helemaal uit z'n stekker.
Kan ik zo snel niet vinden. Is al van jaren geleden, zal het wel opzoeken.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
link? ga ik nog ff kijken voor mn middagdutje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |