Onze jarige job tim is uit zijn middagdutje ontwaaktquote:
Ja mobiel he? Lay out is anders en werkt niet meer bij mij.quote:
Hm okee. Goed voor jezelf zorgen he?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Sowieso controle van bloeddruk (hypertensie), maar ik ben al een hele tijd extreem moe en vaak duizelig en zo. Zal wel een tekort hebben aan ijzer/chroom en vitamine B en D.
Gaat helemaal goed komenquote:Op maandag 2 februari 2015 18:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm okee. Goed voor jezelf zorgen he?
Zeg het maar jongens.quote:Op zondag 1 februari 2015 09:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Specu stond ook nog op mijn "to do list"
Later als ik groot benquote:Op maandag 2 februari 2015 18:58 schreef Uccie het volgende:
Dat je maar een grote jongen mag worden, Timmmm
Volgens mij ben je een beetje zo'n Arie Boomsma. Officieel hetero, maar stiekem erg geliefd bij de mannen.quote:
Waarom Emmen?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik denk dat timmmmm, later als hij groot is, uiteindelijk in Emmen gaat wonen.
Hij is eigenlijk wel grappig :pquote:Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, sorry... ik maak graag extreem slechte woordgrappen.
Ik dacht..giraffen heb je ook in Blijdorpquote:Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, sorry... ik maak graag extreem slechte woordgrappen.
Giraffen?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht..giraffen heb je ook in Blijdorp.
Die zijn groot.quote:
Je wenst hem een epileptische aanvalquote:Op maandag 2 februari 2015 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gefeliciteerd Timmmmmmmmmm
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |