Ik hoorde dat er users zijn die het leuk vinden.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of niet, dat kan ook. Geen idee hoe het loopt. Het moet niet te geforceerd worden.
Hoezo anoniem...ik geef dat gewoon toe.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er users zijn die het leuk vinden.
Die wensen alleen om begrijpelijke redenen anoniem te blijven.
Zelf vind ik het natuurlijk niks, als slachtoffer.
Altijd weer die blauwen die zich in de slachtofferrol stoppenquote:Op maandag 2 februari 2015 18:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je het zelf gaat zeggen mag het wel.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoezo anoniem...ik geef dat gewoon toe.
Voor die anoniempjes doe ik het, niet voor jou.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je ergens last van? Of gewoon controle ofzo?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:00 schreef YokiKater het volgende:
Morgenmiddag naar de huisarts voor een checkup, is wel nodig ook. Stel het al veel te lang uit.
Dat is toevallig, ik ben net thuis. Maar ik kijk geen DWDD meer eigenlijk.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:22 schreef Specularium het volgende:
Claudia bij DWDD, dat wordt een Topshow voor Marianne.
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:22 schreef Specularium het volgende:
Claudia bij DWDD, dat wordt een Topshow voor Marianne.
Dat zou het programma leuk zijn, wat het dus niet isquote:Op maandag 2 februari 2015 18:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien is die Salamander er ook?
Dit niet leuk vinden,quote:Het was weer een spannende aflevering gisteren! Sowieso is het hele seizoen weer succesvol, miljoenen kijkers zitten op zondag aan de buis gekluisterd om de zoektocht naar ware liefde van Bertie, Geert, Gert-Jan, Jan, Janko, Leo, Mario, Theo, Tom en Willem te volgen. Ook Claudia de Breij, Nynke de Jong, Ellen Deckwitz en Katinka Polderman zijn gepassioneerde volgers!
Nah die salamander is niet echt leuk.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou het programma leuk zijn, wat het dus niet is
BZV aidsuitzendingquote:
Landbouw-achtig plaatje en NPO. Is dit uit Boer Zoekt Vrouw? Soms lijkt het wel alsof ik de enige Nederlander ben die het nog nooit heeft gezien.quote:
Nee, Lubach heeft nu even geen promotie nodig. Op 22 februari begint het nieuwe seizoen van Zondag Met Lubach.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien is die Salamander er ook?
Alsof jij dit niet elke week met de broek uit ligt te kijken.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Landbouw-achtig plaatje en NPO. Is dit uit Boer Zoekt Vrouw? Soms lijkt het wel alsof ik de enige Nederlander ben die het nog nooit heeft gezien.
Nee, ook niet met de broek aan. Ook niet met iets anders aan of uit.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof jij dit niet elke week met de broek uit ligt te kijken.
Wat ga je tot die tijd doen dan?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, Lubach heeft nu even geen promotie nodig. Op 22 februari begint het nieuwe seizoen van Zondag Met Lubach.
Sowieso controle van bloeddruk (hypertensie), maar ik ben al een hele tijd extreem moe en vaak duizelig en zo. Zal wel een tekort hebben aan ijzer/chroom en vitamine B en D.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je ergens last van? Of gewoon controle ofzo?
Dus je zit niet in spanning te wachten?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje werken, beetje thuis zitten, beetje met muziek bezig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |