quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben nog steeds met tekeningen aan het pielen. Op onderstaande schetsen is te zien hoe schuin de muur in de nis loopt. De planken zullen dus beter zo kunnen:
Nee, die zijn flink groter, zo'n 25 cm hoog.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:04 schreef RB42 het volgende:
Je noemde trouwens eerder de afmetingen van de balken. Maar dat waren de dwarsbalkjes. Hoe groot zijn de twee lange balken? Zijn die ook 14 hoog? Dat lijkt me zo weinig voor zo'n grote overspanning, maar het zal vast in orde zijn.
Dolle Timberlex staat erop.quote:Op zondag 1 februari 2015 09:38 schreef RB42 het volgende:
Okee, thanks, dat lijkt me een stuk redelijker en volgens mij kan ik het op de foto's ook zien.
Welk merk/type vlizotrap heb je trouwens?
Ah, dat is ook nog een idee, ja! Er moet in ieder geval iets mee gebeuren, want we moeten nog achter de apparaten kunnen.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:45 schreef Teslynd het volgende:
Mooi duidelijke 3D-afbeeldingen.
De plank over de wasmachines kan je in delen doen. Vooraan een lange van raam tot douche en de achterste korter die je als uitneembaar bovenblad installeert.
In tegenstelling tot de mensen hier?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:35 schreef Claudia_x het volgende:
Het is zo fijn om iemand te hebben met wie je normaal kunt praten.
En dan kunnen we eindelijk zien hoe het met de lichtinval zit!quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:11 schreef Leandra het volgende:
Fijn, met de kozijnen (en ramen i presume) erin is het tenminste echt dicht, dat scheelt al een stuk.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:21 schreef Lienekien het volgende:
Ik volg het op de voet. Spannend, hoor!
Wij hebben geen last gehad van kou.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, was ik het belangrijkste bijna vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |