Lijkt er verdomd veel op! Andere lantaarnpalen, andere rijrichting, minder wolken, nog niet zo'n strakke heg.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:17 schreef AnneX het volgende:
Eigenlijk ben ik best benieuwd hoe de straat irl is, vergeleken met de artist impression...![]()
Gaat éen van jullie eens de straat op met een toestel en laat het mij / ons zien, please.
Echt?quote:Op maandag 30 juli 2012 08:02 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het vooral mooi om te zien dat er weer ouderwets een echte stoep is, die werd in vinexwijken sinds de jaren 80 nogal eens wegbezuinigd.
Dan is het meestal een woonerfquote:Op maandag 30 juli 2012 08:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Echt?Dat is me geloof ik nog nooit opgevallen.
Het is jammer dat mensen niet gewoon hun stukje bijhouden. Het is weinig werk als je het goed bijhoudt en het is er 10x netter door. Bij mijn ouders in de straat zie ik het ook, het stuk voor de voordeur dat ze delen met de buren wordt altijd bijgehouden door mijn ouders maar de buren doen het nooit. Dito in de steeg. Het is zonde vind ik..quote:Op maandag 30 juli 2012 08:06 schreef Claudia_x het volgende:
Wat wel typisch is, is dat de voortuintjes van de koopwoningen er pico bello uitzien, en de voortuinen van de huurwoningen grotendeels vol onkruid staan. Ik heb afgelopen week maar een deel weggehaald dat de steeg achter onze woning begon te blokkeren.
Nou, inderdaad. Volgens mij ben je zelfs wettelijk verplicht om de stoep voor en achter je woning bij te houden?quote:Op maandag 30 juli 2012 09:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is jammer dat mensen niet gewoon hun stukje bijhouden. Het is weinig werk als je het goed bijhoudt en het is er 10x netter door. Bij mijn ouders in de straat zie ik het ook, het stuk voor de voordeur dat ze delen met de buren wordt altijd bijgehouden door mijn ouders maar de buren doen het nooit. Dito in de steeg. Het is zonde vind ik..
Ja maar waar ligt het nou?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:31 schreef Lkw het volgende:
[..]
Da's erg, ga je schamen!
Het is er hartstikke leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:03 schreef Claudia_x het volgende:
Wat lief dat je een nieuw topic hebt geopend!
Gaat prima met die kast, hè, zoeperzazke? Fijn! Ik ben er nog steeds heel blij mee. Er gaat zoveel in, het oogt allemaal netter. Het draaisysteem is ook ideaal.
lady-wrb, ik zal eens kijken hoeveel wij aan diepte overhouden in de trapkast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |