quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
Buurvrouw wilde niet op het nudistenkamp uitkijken toch?
Dat dit er nu is is al verandering.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen die al 30 jaar naar dezelfde bestemming gaan, houden vast niet van verandering
Afspraak is gemaakt dat er alleen maar mooie neger XL peners in haar zichts veld komen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
Buurvrouw wilde niet op het nudistenkamp uitkijken toch?
En iig jonger dan 69...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Afspraak is gemaakt dat er alleen maar mooie neger XL peners in haar zichts veld komen.
Wel een mooi verhaal voor thuis.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat dit er nu is is al verandering.
Als ze denkt dat ze als vrouw zijnde gewoon een beetje alleen kan gaan wonen, moet ze inderdaad wel een beetje ziek zijnquote:
Lijkt me wel zo te zien.quote:
Als ze in een normale aflevering al op alle ellende focusen, zullen ze voor de flashbacks ook de slechtst afgelopen verhalen uitzoeken.quote:
weten we toch niet? Als zij zegt dat zij dat deed...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:33 schreef waxmask het volgende:
Alleen de kar trekken!![]()
![]()
Wie trekt de kar, KUT?
TIP: geloof nooit een verslaafde of junk!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:34 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
weten we toch niet? Als zij zegt dat zij dat deed...
Hij had al problemen in Nederland en die heeft hij meegenomen naar daar en daar kon ze op een gegeven moment niet meer tegen. Kan me er iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:31 schreef Strani het volgende:
Tja..emigraties kunnen een hoop stress opleveren tussen partners.
als ik een kat over een bar zie lopen dan draai ik direct omquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:34 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe kan het nou dat die bar niet loopt? Fantastische lokatie
Ñou ik niet, meteen denken dat al je problemen weg zijn na een emmigratie. Het is gewoon een dom mens!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij had al problemen in Nederland en die heeft hij meegenomen naar daar en daar kon ze op een gegeven moment niet meer tegen. Kan me er iets bij voorstellen.
Dat is waar. Mensen vergeten ook vaak dat je al je schepen misschien kunt verbranden als je emigreert, maar je neemt jezelf gewoon mee.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij had al problemen in Nederland en die heeft hij meegenomen naar daar en daar kon ze op een gegeven moment niet meer tegen. Kan me er iets bij voorstellen.
Waarom is het lullig als een van je ouders dan een nieuwe vriendin heeft?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:36 schreef Ryan3 het volgende:
Lullig voor die kids weer..
Pa nieuwe vriendin....
dan blijf je maar lekker in NLquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:35 schreef densmee het volgende:
[..]
als ik een kat over een bar zie lopen dan draai ik direct om
Stel je niet aan....quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:35 schreef densmee het volgende:
[..]
als ik een kat over een bar zie lopen dan draai ik direct om
Ik vind katten in een bar ook wel cool, maar niet op de barquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Stel je niet aan....
Barkatten zijn cool.
quote:
Mag jij me uitleggen hoe je dat flikt? Stoplichten? Schrikdraad? Sta je heel de dag in de keuken politieagent te spelen?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind katten in een bar ook wel cool, maar niet op de bar
De katten thuis mogen ook niet op tafel/het aanrecht en dat soort dingen
Ik vind dat ook niet zo fris hoor...
ga jij maar eens in haar schoenen staanquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]. Uiteraard.
Mams blaast ff het stof van de bar.
lekkere administratie ook.
Alles is daar wat verlept en verlopen. Mams incluis.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Deze kat vreet ook op de bar zo te zien... Gaat wel ver idd.
-gooit kattepoes van de bar af en pakt de stofzuiger- bij dezequote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ga jij maar eens in haar schoenen staan
Stoplichten helpen goed ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mag jij me uitleggen hoe je dat flikt? Stoplichten? Schrikdraad? Sta je heel de dag in de keuken politieagent te spelen?
Ik heb het al opgegeven en desinfecteer eerst voor ik ga koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |