weten we toch niet? Als zij zegt dat zij dat deed...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:33 schreef waxmask het volgende:
Alleen de kar trekken!![]()
![]()
Wie trekt de kar, KUT?
TIP: geloof nooit een verslaafde of junk!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:34 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
weten we toch niet? Als zij zegt dat zij dat deed...
Hij had al problemen in Nederland en die heeft hij meegenomen naar daar en daar kon ze op een gegeven moment niet meer tegen. Kan me er iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:31 schreef Strani het volgende:
Tja..emigraties kunnen een hoop stress opleveren tussen partners.
als ik een kat over een bar zie lopen dan draai ik direct omquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:34 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe kan het nou dat die bar niet loopt? Fantastische lokatie
Ñou ik niet, meteen denken dat al je problemen weg zijn na een emmigratie. Het is gewoon een dom mens!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij had al problemen in Nederland en die heeft hij meegenomen naar daar en daar kon ze op een gegeven moment niet meer tegen. Kan me er iets bij voorstellen.
Dat is waar. Mensen vergeten ook vaak dat je al je schepen misschien kunt verbranden als je emigreert, maar je neemt jezelf gewoon mee.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij had al problemen in Nederland en die heeft hij meegenomen naar daar en daar kon ze op een gegeven moment niet meer tegen. Kan me er iets bij voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |