Nou.quote:
je bent me net voorquote:
Vrouwen zijn nu eenmaal erg gevoelig, moet je weten, want je bent inmiddels ook getrouwd toch?quote:
De mounties.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:17 schreef OProg het volgende:
De kok en Wolfgang zouden een leuk duo kunnen vormen.
Gewoon op de trein zetten, weer wat geleerd..quote:
alleen tibbe mist nogquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:17 schreef OProg het volgende:
De kok en Wolfgang zouden een leuk duo kunnen vormen.
Oh ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nu eenmaal erg gevoelig, moet je weten, want je bent inmiddels ook getrouwd toch?
Er staat ook een asbak in de keukenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:19 schreef arjan1112 het volgende:
Staat een asbak op tafel. Roken toegestaan?
ja klopt. Reden om niet te gaanquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is niet ongebruikelijk voor zulke plaatsen.
inderdaad voor 20 euro heb ik altijd flink gegeten en gedronken in spanjequote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:20 schreef Strani het volgende:
19,50 per persoon, da's verdomd duur voor een dagmenu in een Spaanse badplaats. Rond de 10 tot 12 euro was normaal geweest.
Een soort rebus.quote:
quote:
Ik laatst voor 15 euro nog een rijsttafel voor twee personen in een soortgelijke badplaats.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:22 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad voor 20 euro heb ik altijd flink gegeten en gedronken in spanje
Mensen die al 30 jaar naar dezelfde bestemming gaan, houden vast niet van veranderingquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:22 schreef OProg het volgende:
Alsof het je boeit dat ze er volgend jaar nog zijn.
In Spanje heet dat Paella...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik laatst voor 15 euro nog een rijsttafel voor twee personen in een soortgelijke badplaats.
ton verloren , werd weggelachenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:23 schreef houdjemond het volgende:
Het klopt allemaal gewoon? Alles was op en niks deed het..
Nou ja, geen enkele bestemming kan dan nog tegenvallen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:24 schreef Strani het volgende:
Als ik uit Almere Buiten kwam, zou ik uit totale paniek ook naakt over een Caribisch strand gaan rennen.
Jeuh... en bungelende halve kippen tussen de benen!quote:
"rijsttafel"quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik laatst voor 15 euro nog een rijsttafel voor twee personen in een soortgelijke badplaats.
Nee, het was een rijsttafel in een Chinees-Indisch restaurant in Spanje, waar ik inmiddels al 16 jaar woonquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
In Spanje heet dat Paella...Ga jij maar even de Bas en Aad EU promo serie nog maart eens kijken!
Wat erg, schakelde wat later in.. -trekt deken over dr hoofd- durf t niet meer aan te zien.quote:
Inderdaad, zoiets kan ik me herinneren.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
Buurvrouw wilde niet op het nudistenkamp uitkijken toch?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
Dat dit er nu is is al verandering.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen die al 30 jaar naar dezelfde bestemming gaan, houden vast niet van verandering
Afspraak is gemaakt dat er alleen maar mooie neger XL peners in haar zichts veld komen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
En iig jonger dan 69...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Afspraak is gemaakt dat er alleen maar mooie neger XL peners in haar zichts veld komen.
Wel een mooi verhaal voor thuis.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat dit er nu is is al verandering.
Als ze denkt dat ze als vrouw zijnde gewoon een beetje alleen kan gaan wonen, moet ze inderdaad wel een beetje ziek zijnquote:
Lijkt me wel zo te zien.quote:
Als ze in een normale aflevering al op alle ellende focusen, zullen ze voor de flashbacks ook de slechtst afgelopen verhalen uitzoeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |