ja klopt. Reden om niet te gaanquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is niet ongebruikelijk voor zulke plaatsen.
inderdaad voor 20 euro heb ik altijd flink gegeten en gedronken in spanjequote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:20 schreef Strani het volgende:
19,50 per persoon, da's verdomd duur voor een dagmenu in een Spaanse badplaats. Rond de 10 tot 12 euro was normaal geweest.
Een soort rebus.quote:
quote:
Ik laatst voor 15 euro nog een rijsttafel voor twee personen in een soortgelijke badplaats.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:22 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad voor 20 euro heb ik altijd flink gegeten en gedronken in spanje
Mensen die al 30 jaar naar dezelfde bestemming gaan, houden vast niet van veranderingquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:22 schreef OProg het volgende:
Alsof het je boeit dat ze er volgend jaar nog zijn.
In Spanje heet dat Paella...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik laatst voor 15 euro nog een rijsttafel voor twee personen in een soortgelijke badplaats.
ton verloren , werd weggelachenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:23 schreef houdjemond het volgende:
Het klopt allemaal gewoon? Alles was op en niks deed het..
Nou ja, geen enkele bestemming kan dan nog tegenvallen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:24 schreef Strani het volgende:
Als ik uit Almere Buiten kwam, zou ik uit totale paniek ook naakt over een Caribisch strand gaan rennen.
Jeuh... en bungelende halve kippen tussen de benen!quote:
"rijsttafel"quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik laatst voor 15 euro nog een rijsttafel voor twee personen in een soortgelijke badplaats.
Nee, het was een rijsttafel in een Chinees-Indisch restaurant in Spanje, waar ik inmiddels al 16 jaar woonquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
In Spanje heet dat Paella...Ga jij maar even de Bas en Aad EU promo serie nog maart eens kijken!
Wat erg, schakelde wat later in.. -trekt deken over dr hoofd- durf t niet meer aan te zien.quote:
Inderdaad, zoiets kan ik me herinneren.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
Buurvrouw wilde niet op het nudistenkamp uitkijken toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |