Hoevaak? 5/6x per week? Dan is het toch niet gek dat je veel meer kunt eten? Dat geldt voor iedereenquote:
Mwah, ik sport ook 5/6 keer per week en ik eet denk ik maximaal 2/3 van wat Qwea eetquote:Op maandag 2 februari 2015 10:44 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hoevaak? 5/6x per week? Dan is het toch niet gek dat je veel meer kunt eten? Dat geldt voor iedereen
Ohja prima maar dat kan iedereen dan toch gewoon bereiken door veel te sporten lijkt mij.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mwah, ik sport ook 5/6 keer per week en ik eet denk ik maximaal 2/3 van wat Qwea eet
Ik denk dat het vooral de extra spiermassa is die zij gekweekt heeft, waardoor ze nog steeds meer verbrand dan de gemiddelde vrouw ook al sport ze niet.
Hmm nee, het hangt deels van je lichaamsbouw af en het is ook wel iets waar je bewust dingen voor moet doen en laten, wil je echt kilo's spiermassa aankomen. Ik word door het sporten steeds fitter en mijn spieren worden steeds sterker, maar ze nemen niet onwijs toe in omvang of zo. Dat is ook geen doel van mij, daarom eet ik ook geen whey en kilo's kwark en hang ik niet in de gewichtenquote:Op maandag 2 februari 2015 10:54 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ohja prima maar dat kan iedereen dan toch gewoon bereiken door veel te sporten lijkt mij.
Wat een vaag lijstje btw. Overkill aan eiwitten lijkt het. Uit niet natuurlijke bronnen over het algemeen. Weinig kh, geen groente en eenzijdige vettenquote:Op maandag 2 februari 2015 09:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
qwea heb jij zo'n hoge verbranding of sport je gewoon echt enorm veel dat ze zoveel kunt eten? Ben een beetje jaloers
o: 5 lepels kwark/wheycrunch/noten en zadenmix
t1: kwark(kon niks anders verzinnen)
l: sportpannekoekjes van body en fit (best lekker)
t2: ei
t3: cashews
t4: ei en banaan
S: uur paardrijden
d: soep en stokbrood
tonijn uit blik? Met salade en brood? Pleur je het allemaal op broodquote:Op maandag 2 februari 2015 11:00 schreef sandertjuh het volgende:
Ik moet nog gaan bedenken wat ik als lunch moet gaan eten.. heb geen kipfilet gebakken gisteravond![]()
Misschien maar even een bak kwark scoren in de supermarkt straks.
Dat was ook mijn tactiek voor vanmiddag.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
tonijn uit blik? Met salade en brood? Pleur je het allemaal op brood
quote:Op maandag 2 februari 2015 10:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm nee, het hangt deels van je lichaamsbouw af en het is ook wel iets waar je bewust dingen voor moet doen en laten, wil je echt kilo's spiermassa aankomen. Ik word door het sporten steeds fitter en mijn spieren worden steeds sterker, maar ze nemen niet onwijs toe in omvang of zo. Dat is ook geen doel van mij, daarom eet ik ook geen whey en kilo's kwark en hang ik niet in de gewichten
Lekker!:quote:Op maandag 2 februari 2015 11:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat was ook mijn tactiek voor vanmiddag.
Blegh.. tonijn uit blik.. dat moet ik dus echt niet!quote:Op maandag 2 februari 2015 11:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
tonijn uit blik? Met salade en brood? Pleur je het allemaal op brood
ehm ik sport 4 x per week..lijkt mij niet heel weinigquote:Op maandag 2 februari 2015 10:28 schreef Nammie het volgende:
[..]
Veel sporten natuurlijk. Als jij heel veel gaat sporten, kan je wss hetzelfde gaan eten qua hoeveelheden.
Broodje zalm?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:07 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Blegh.. tonijn uit blik.. dat moet ik dus echt niet!
Wat doe je qua sport, hoeveel weeg je, en is dat vooral spieren of ook een hoog vetpercentage? Die factoren bepalen allemaal hoeveel je verbruikt.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ehm ik sport 4 x per week..lijkt mij niet heel weinig
Pasta kant en klaar van ahquote:Op maandag 2 februari 2015 11:07 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Blegh.. tonijn uit blik.. dat moet ik dus echt niet!Heb je nog andere ideetjes voor me?
![]()
weinig KH is ook het idee, probeer wat vet kwijt te raken. En om spierverlies tegen te gaan de overkill aan eiwitten...dacht dat dat een goede manier was. Maar als je tips hebt graag!quote:Op maandag 2 februari 2015 10:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een vaag lijstje btw. Overkill aan eiwitten lijkt het. Uit niet natuurlijke bronnen over het algemeen. Weinig kh, geen groente en eenzijdige vetten
Kun je bakken op je werk?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:08 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ook niet.. sorry! Ben een lastige klant he?
Lees de OP eensquote:Op maandag 2 februari 2015 11:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
weinig KH is ook het idee, probeer wat vet kwijt te raken. En om spierverlies tegen te gaan de overkill aan eiwitten...dacht dat dat een goede manier was. Maar als je tips hebt graag!
Boks! Zonder advocadoquote:Op maandag 2 februari 2015 11:10 schreef Myraela het volgende:
Gerookte kipfilet op brood, met avocado en rode ui.
Ja dit, niet te moeilijk mensen. Ik heb kipfilet en kalkoenfilet, neem niet eens de moeite om er boter op te smerenquote:Op maandag 2 februari 2015 11:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn lunch wordt 2 boterhammen met kaas en 2 gekookte eieren en een appel. Waarom gek doen als het ook normaal kan
Maar hoe kan dat gat zo groot worden, je traint ze toch evenveel enzulks?quote:
IK OOK!quote:
I do not know yet. Wordt aan gewerktquote:Op maandag 2 februari 2015 11:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat gat zo groot worden, je traint ze toch evenveel enzulks?
In de sneeuwbui? Of is het bij jou droog?quote:
Met sally?quote:
Hier is het droog. Zelfs een heel klein beetje waterig zonnetje geloof ik.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
In de sneeuwbui? Of is het bij jou droog?
Ja. Als je een hond hebt is alleen lopen super stom.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met sally?
Link en ik trekken ook het bos maar eens in. Kan ik beetje een hardloop route scouten.
35 minuten. Ff verzuring eruit fietsenquote:
heb ik gedaan, en ook die van het bodybuild topic en ook op het dutch bodybuildforum.quote:
Tof doel!quote:Op maandag 2 februari 2015 11:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Als je een hond hebt is alleen lopen super stom.
Heb net een route uitgezet, februari is mijn 100-km-wandel-maand.
Dat klinkt veel. Goed doelquote:Op maandag 2 februari 2015 11:16 schreef Lonaa het volgende:
Heb net een route uitgezet, februari is mijn 100-km-wandel-maand.
Heerlijkquote:Op maandag 2 februari 2015 11:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
35 minuten. Ff verzuring eruit fietsen
quote:
Ja, vond ik ook wel!quote:
Waarom allemaal smoothies/soepjes? Blog?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:14 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vanmiddag broccolisoep eten.Eerste dag van mijn weekje smoothies en soepjes.
En appel kruimel cheesecake bakken voor de collega's van mijn vriend.
Dan neem ik mijn woorden terug, wat een kut doelquote:Op maandag 2 februari 2015 11:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Ja, vond ik ook wel!
Nou ja, het klinkt veel, maar als ik IEDERE dag zou wandelen, heb ik genoeg aan zo'n 3,5 km per dag.
quote:Op maandag 2 februari 2015 11:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn woorden terug, wat een kut doel![]()
Nee goed bezig hoor![]()
Dan nogquote:Op maandag 2 februari 2015 11:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Ja, vond ik ook wel!
Nou ja, het klinkt veel, maar als ik IEDERE dag zou wandelen, heb ik genoeg aan zo'n 3,5 km per dag.
Dat zou ik nu ook wel willenquote:Op maandag 2 februari 2015 11:20 schreef Qwea het volgende:
Aaaaaaaight! Verzuring eruit fietsen en aangezien de fysio boven zit mag hij mooi ff mijn rug en kuiten masseren!fysio
Ja, het is wel IEDERE DAG. En als je dat niet wil, zoals ik gisteren, moet je het toch compenseren.quote:
Maar je gaat meerdere keren per dag met Sally uit toch? Dus al die 3.5 km hoeft ook niet in 1 keerquote:Op maandag 2 februari 2015 11:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, het is wel IEDERE DAG. En als je dat niet wil, zoals ik gisteren, moet je het toch compenseren.
Ben benieuwd hoe het me af gaat.
Ik vind het ook knap als het je lukt, er zijn maanden dat dat mij hardlopend niet lukt en ik loop toch wel zo'n 4 keer per weekquote:Op maandag 2 februari 2015 11:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, het is wel IEDERE DAG. En als je dat niet wil, zoals ik gisteren, moet je het toch compenseren.
Ben benieuwd hoe het me af gaat.
Nee, mep iedereen de tent uit.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:22 schreef Lonaa het volgende:
Oke, tot straks kindertjes. Lief spelen he?
Weet ik niet. Ik heb eigenlijk nooit langer gelopen dan 7 km (op puur wandelen dan. Denk dat ik tijdens m'n werk vrijdag bijv. met gemak 10 km heb gelopen).quote:Op maandag 2 februari 2015 11:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind het ook knap als het je lukt, er zijn maanden dat dat mij hardlopend niet lukt en ik loop toch wel zo'n 4 keer per weekGa je dan ook af en toe een lange tocht van 20 km doen of zo?
Vind het gewoon leuk om eens te proberen.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Waarom allemaal smoothies/soepjes? Blog?
Nah, ik tel alleen de grote ronde met hond mee.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind het ook knap als het je lukt, er zijn maanden dat dat mij hardlopend niet lukt en ik loop toch wel zo'n 4 keer per weekGa je dan ook af en toe een lange tocht van 20 km doen of zo?
Edit: als je zoals Crunchy zegt alle kleine stukjes meetelt zal het misschien wel meevallen idd..
A zo. Smoothies zijn gaafquote:Op maandag 2 februari 2015 11:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind het gewoon leuk om eens te proberen.
Soepjes ook.quote:
Truequote:Op maandag 2 februari 2015 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soepjes ook.
En het zijn gewoon gevulde smoothies en soepen, het is geen detox met alleen maar puur fruit en groenten.
quote:Op maandag 2 februari 2015 11:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
heb ik gedaan, en ook die van het bodybuild topic en ook op het dutch bodybuildforum.
Het advies qua verhouding bij afvallen veelal K/E/V 30/50/20
dus daar probeer ik zo'n beetje rond uit te komen. Ik pakte smorgens meestal brinta wat mijn KH's omhoog gooide en ik haalde mijn eiwit inname niet dus daarom ben ik overgestapt naar kwark met noten smorgens met wat whey spul erin.
Op maandag is qua avondeten btw altijd een beetje ruk aangezien ik pas om half 9 thuis ben en nergens daarvoor tijd heb voor fatsoendelijk avondeten
Overigens is dat een advies. 50% eiwitten is idiootquote:De verhouding koolhydraten/eiwitten/vetten 'regel' is als je wilt aankomen 50/30/20 en 33/33/33 als je wilt afvallen.
Vandaag zonder D zit ik op 37% KH, 8% Vet en 55% Eiwittenquote:Op maandag 2 februari 2015 11:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Overigens is dat een advies. 50% eiwitten is idiootHoeveel weeg je? Hoeveel g eiwitten neem je per dag? 50%, tering dat ik nog meer dan dat ik neem
Heeeeerlijk is dat. Blauwe plekken allesquote:Op maandag 2 februari 2015 11:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat zou ik nu ook wel willenOf nouja, stiekem ook niet want waarschijnlijk zou ik het uitschreeuwen
Je bent een man en eet meerquote:Op maandag 2 februari 2015 11:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Vandaag zonder D zit ik op 37% KH, 8% Vet en 55% Eiwitten
die hele verhouding van bla bla is ook te eenzijdig en uit balansquote:Op maandag 2 februari 2015 11:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Vandaag zonder D zit ik op 37% KH, 8% Vet en 55% Eiwitten
Tuurlijk. 40% van 2000kcal is anders dan 40% van 3000quote:Op maandag 2 februari 2015 11:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik eet 2000 kcal, jij eet meer![]()
Maar is de verhouding daarom anders?
Sorryquote:Op maandag 2 februari 2015 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuurlijk. 40% van 2000kcal is anders dan 40% van 3000
Jupquote:Op maandag 2 februari 2015 11:57 schreef CrunchySelf het volgende:
Trouwens Q was je nog aangekomen door het opeten van die oreo taart?
quote:Op maandag 2 februari 2015 11:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jupmaar dat is er ws morgen weer af hoor
Ja 3x per weekquote:Op maandag 2 februari 2015 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
die hele verhouding van bla bla is ook te eenzijdig en uit balans
Doe je krachttraining bla bla?
Hoe zwaar ben je? Hoeveel kcal eet je?quote:
ik weeg 63 kilo en eet ongeveer 1300 kcal op ene niet sportdag en rond de 1700 op een wel sportdagquote:Op maandag 2 februari 2015 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe zwaar ben je? Hoeveel kcal eet je?
1300??????????quote:Op maandag 2 februari 2015 12:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ik weeg 63 kilo en eet ongeveer 1300 kcal op ene niet sportdag en rond de 1700 op een wel sportdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |