Je bent een man en eet meerquote:Op maandag 2 februari 2015 11:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Vandaag zonder D zit ik op 37% KH, 8% Vet en 55% Eiwitten
die hele verhouding van bla bla is ook te eenzijdig en uit balansquote:Op maandag 2 februari 2015 11:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Vandaag zonder D zit ik op 37% KH, 8% Vet en 55% Eiwitten
Tuurlijk. 40% van 2000kcal is anders dan 40% van 3000quote:Op maandag 2 februari 2015 11:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik eet 2000 kcal, jij eet meer![]()
Maar is de verhouding daarom anders?
Sorryquote:Op maandag 2 februari 2015 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuurlijk. 40% van 2000kcal is anders dan 40% van 3000
Jupquote:Op maandag 2 februari 2015 11:57 schreef CrunchySelf het volgende:
Trouwens Q was je nog aangekomen door het opeten van die oreo taart?
quote:Op maandag 2 februari 2015 11:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jupmaar dat is er ws morgen weer af hoor
Ja 3x per weekquote:Op maandag 2 februari 2015 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
die hele verhouding van bla bla is ook te eenzijdig en uit balans
Doe je krachttraining bla bla?
Hoe zwaar ben je? Hoeveel kcal eet je?quote:
ik weeg 63 kilo en eet ongeveer 1300 kcal op ene niet sportdag en rond de 1700 op een wel sportdagquote:Op maandag 2 februari 2015 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe zwaar ben je? Hoeveel kcal eet je?
1300??????????quote:Op maandag 2 februari 2015 12:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ik weeg 63 kilo en eet ongeveer 1300 kcal op ene niet sportdag en rond de 1700 op een wel sportdag
I'm loving it. Zeker niet kwark moe, spul bevalt me eigenlijk prima. Goed vullend enz.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:03 schreef Qwea het volgende:
Ey crunch bevalt je lijstje nog? Of ben je al kwark moe?heb jij btw shrugs in je schema?
Da's niet veel.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ik weeg 63 kilo en eet ongeveer 1300 kcal op ene niet sportdag en rond de 1700 op een wel sportdag
ey, je kunt wel eenquote:
Hoe ziet je dagelijkse lijstje er uit?quote:Op maandag 2 februari 2015 12:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ey, je kunt wel eensmiley posten bij alles wat niet volgens de qwea wijzer gaat, maar niet iedereen kan van die hoeveelheden eten als jij he.
je zou ook gewoon tips kunnen geven zodat het wat minder eenzijdig is oid...om maar een positieve manier te benoemen
nee, het is niet heel veel, maar als ik hiermee als zo goed als niet afval, dan kun je het toch echt geen crashdieet noemen. Niet ieder lijf werkt hetzelfdequote:
O: 5 lepels kwark met een flinkhe hand notenen zadenmix en een hand whey crunch OF brintaquote:Op maandag 2 februari 2015 12:10 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hoe ziet je dagelijkse lijstje er uit?
Heb je het al eens geprobeerd met meer eten? En dan met nuttige calorieën uiteraard, niet met zooi.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
nee, het is niet heel veel, maar als ik hiermee als zo goed als niet afval, dan kun je het toch echt geen crashdieet noemen. Niet ieder lijf werkt hetzelfde
Nee sorry. Want je bent van mening dat je geen crash dieet volgt....prima maar dam ga ik mijn tijd niet aan tips voor je verdoen.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ey, je kunt wel eensmiley posten bij alles wat niet volgens de qwea wijzer gaat, maar niet iedereen kan van die hoeveelheden eten als jij he.
je zou ook gewoon tips kunnen geven zodat het wat minder eenzijdig is oid...om maar een positieve manier te benoemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |