Maar je gaat meerdere keren per dag met Sally uit toch? Dus al die 3.5 km hoeft ook niet in 1 keerquote:Op maandag 2 februari 2015 11:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, het is wel IEDERE DAG. En als je dat niet wil, zoals ik gisteren, moet je het toch compenseren.
Ben benieuwd hoe het me af gaat.
Ik vind het ook knap als het je lukt, er zijn maanden dat dat mij hardlopend niet lukt en ik loop toch wel zo'n 4 keer per weekquote:Op maandag 2 februari 2015 11:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, het is wel IEDERE DAG. En als je dat niet wil, zoals ik gisteren, moet je het toch compenseren.
Ben benieuwd hoe het me af gaat.
Nee, mep iedereen de tent uit.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:22 schreef Lonaa het volgende:
Oke, tot straks kindertjes. Lief spelen he?
Weet ik niet. Ik heb eigenlijk nooit langer gelopen dan 7 km (op puur wandelen dan. Denk dat ik tijdens m'n werk vrijdag bijv. met gemak 10 km heb gelopen).quote:Op maandag 2 februari 2015 11:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind het ook knap als het je lukt, er zijn maanden dat dat mij hardlopend niet lukt en ik loop toch wel zo'n 4 keer per weekGa je dan ook af en toe een lange tocht van 20 km doen of zo?
Vind het gewoon leuk om eens te proberen.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Waarom allemaal smoothies/soepjes? Blog?
Nah, ik tel alleen de grote ronde met hond mee.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind het ook knap als het je lukt, er zijn maanden dat dat mij hardlopend niet lukt en ik loop toch wel zo'n 4 keer per weekGa je dan ook af en toe een lange tocht van 20 km doen of zo?
Edit: als je zoals Crunchy zegt alle kleine stukjes meetelt zal het misschien wel meevallen idd..
A zo. Smoothies zijn gaafquote:Op maandag 2 februari 2015 11:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind het gewoon leuk om eens te proberen.
Soepjes ook.quote:
Truequote:Op maandag 2 februari 2015 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soepjes ook.
En het zijn gewoon gevulde smoothies en soepen, het is geen detox met alleen maar puur fruit en groenten.
quote:Op maandag 2 februari 2015 11:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
heb ik gedaan, en ook die van het bodybuild topic en ook op het dutch bodybuildforum.
Het advies qua verhouding bij afvallen veelal K/E/V 30/50/20
dus daar probeer ik zo'n beetje rond uit te komen. Ik pakte smorgens meestal brinta wat mijn KH's omhoog gooide en ik haalde mijn eiwit inname niet dus daarom ben ik overgestapt naar kwark met noten smorgens met wat whey spul erin.
Op maandag is qua avondeten btw altijd een beetje ruk aangezien ik pas om half 9 thuis ben en nergens daarvoor tijd heb voor fatsoendelijk avondeten
Overigens is dat een advies. 50% eiwitten is idiootquote:De verhouding koolhydraten/eiwitten/vetten 'regel' is als je wilt aankomen 50/30/20 en 33/33/33 als je wilt afvallen.
Vandaag zonder D zit ik op 37% KH, 8% Vet en 55% Eiwittenquote:Op maandag 2 februari 2015 11:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Overigens is dat een advies. 50% eiwitten is idiootHoeveel weeg je? Hoeveel g eiwitten neem je per dag? 50%, tering dat ik nog meer dan dat ik neem
Heeeeerlijk is dat. Blauwe plekken allesquote:Op maandag 2 februari 2015 11:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat zou ik nu ook wel willenOf nouja, stiekem ook niet want waarschijnlijk zou ik het uitschreeuwen
Je bent een man en eet meerquote:Op maandag 2 februari 2015 11:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Vandaag zonder D zit ik op 37% KH, 8% Vet en 55% Eiwitten
die hele verhouding van bla bla is ook te eenzijdig en uit balansquote:Op maandag 2 februari 2015 11:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Vandaag zonder D zit ik op 37% KH, 8% Vet en 55% Eiwitten
Tuurlijk. 40% van 2000kcal is anders dan 40% van 3000quote:Op maandag 2 februari 2015 11:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik eet 2000 kcal, jij eet meer![]()
Maar is de verhouding daarom anders?
Sorryquote:Op maandag 2 februari 2015 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuurlijk. 40% van 2000kcal is anders dan 40% van 3000
Jupquote:Op maandag 2 februari 2015 11:57 schreef CrunchySelf het volgende:
Trouwens Q was je nog aangekomen door het opeten van die oreo taart?
quote:Op maandag 2 februari 2015 11:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jupmaar dat is er ws morgen weer af hoor
Ja 3x per weekquote:Op maandag 2 februari 2015 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
die hele verhouding van bla bla is ook te eenzijdig en uit balans
Doe je krachttraining bla bla?
Hoe zwaar ben je? Hoeveel kcal eet je?quote:
ik weeg 63 kilo en eet ongeveer 1300 kcal op ene niet sportdag en rond de 1700 op een wel sportdagquote:Op maandag 2 februari 2015 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe zwaar ben je? Hoeveel kcal eet je?
1300??????????quote:Op maandag 2 februari 2015 12:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ik weeg 63 kilo en eet ongeveer 1300 kcal op ene niet sportdag en rond de 1700 op een wel sportdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |