Wat doe je qua sport, hoeveel weeg je, en is dat vooral spieren of ook een hoog vetpercentage? Die factoren bepalen allemaal hoeveel je verbruikt.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ehm ik sport 4 x per week..lijkt mij niet heel weinig
Pasta kant en klaar van ahquote:Op maandag 2 februari 2015 11:07 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Blegh.. tonijn uit blik.. dat moet ik dus echt niet!Heb je nog andere ideetjes voor me?
![]()
weinig KH is ook het idee, probeer wat vet kwijt te raken. En om spierverlies tegen te gaan de overkill aan eiwitten...dacht dat dat een goede manier was. Maar als je tips hebt graag!quote:Op maandag 2 februari 2015 10:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een vaag lijstje btw. Overkill aan eiwitten lijkt het. Uit niet natuurlijke bronnen over het algemeen. Weinig kh, geen groente en eenzijdige vetten
Kun je bakken op je werk?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:08 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ook niet.. sorry! Ben een lastige klant he?
Lees de OP eensquote:Op maandag 2 februari 2015 11:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
weinig KH is ook het idee, probeer wat vet kwijt te raken. En om spierverlies tegen te gaan de overkill aan eiwitten...dacht dat dat een goede manier was. Maar als je tips hebt graag!
Boks! Zonder advocadoquote:Op maandag 2 februari 2015 11:10 schreef Myraela het volgende:
Gerookte kipfilet op brood, met avocado en rode ui.
Ja dit, niet te moeilijk mensen. Ik heb kipfilet en kalkoenfilet, neem niet eens de moeite om er boter op te smerenquote:Op maandag 2 februari 2015 11:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn lunch wordt 2 boterhammen met kaas en 2 gekookte eieren en een appel. Waarom gek doen als het ook normaal kan
Maar hoe kan dat gat zo groot worden, je traint ze toch evenveel enzulks?quote:
IK OOK!quote:
I do not know yet. Wordt aan gewerktquote:Op maandag 2 februari 2015 11:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat gat zo groot worden, je traint ze toch evenveel enzulks?
In de sneeuwbui? Of is het bij jou droog?quote:
Met sally?quote:
Hier is het droog. Zelfs een heel klein beetje waterig zonnetje geloof ik.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
In de sneeuwbui? Of is het bij jou droog?
Ja. Als je een hond hebt is alleen lopen super stom.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met sally?
Link en ik trekken ook het bos maar eens in. Kan ik beetje een hardloop route scouten.
35 minuten. Ff verzuring eruit fietsenquote:
heb ik gedaan, en ook die van het bodybuild topic en ook op het dutch bodybuildforum.quote:
Tof doel!quote:Op maandag 2 februari 2015 11:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Als je een hond hebt is alleen lopen super stom.
Heb net een route uitgezet, februari is mijn 100-km-wandel-maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |