Misschien is het inderdaad gewoon wennen. Zijn meer dingen die ik nooit at, maar nu zelfs lekker ben gaan vindenquote:Op maandag 2 februari 2015 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind van wel in ieder geval, je proeft wel nog steeds de kwark, maar misschien leer je zo wel aan de smaak wennen.
Muziek in de sportschool gaat nergens over.. is echte regelrechte troep wat daar gedraaid word. Liever m'n eigen muziek dan. Kan me daar ook beter mee concentrerenquote:Op maandag 2 februari 2015 09:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Het schijnt dat de mudmasters een sociaal evenement is waar mensen ook met elkaar praten en zo
Maar is er in jullie sportschool geen muziek dan?
En hardlopen zonder muziek is gewoon een kwestie van wennen, je zult zien dat je dan weer hele andere dingen gaan opvallen. Vooral bij een wedstrijd mis je echt iets als je alleen met je muziek bezig bent..
Ik hou niet van praten en sociaal doen. Ik ben qua sport sowieso een loner. Niet tegen me aan zeiken, gewoon lekker tegen jezelf lullen.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het schijnt dat de mudmasters een sociaal evenement is waar mensen ook met elkaar praten en zo
Maar is er in jullie sportschool geen muziek dan?
En hardlopen zonder muziek is gewoon een kwestie van wennen, je zult zien dat je dan weer hele andere dingen gaan opvallen. Vooral bij een wedstrijd mis je echt iets als je alleen met je muziek bezig bent..
Veel sporten natuurlijk. Als jij heel veel gaat sporten, kan je wss hetzelfde gaan eten qua hoeveelheden.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
maar hoe doe je dat dan, als ik dat eet dan ben ik in no time moddervet![]()
En hoezo gaat t sporten kut
Ik heb echt 3/4 paar iPhone oordopjes en ze liggen overal en nergens. Ideaal dus, vergeet ze nooit. 👻quote:Op maandag 2 februari 2015 09:49 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik heb altijd de goedkope iPhone dopjes in mijn sporttas als back-up en neem mijn dure dopjes mee (gebruik ik ook op werk).
Wat ik heb met de muziek van de sportschool is dat ik me daarmee lang niet zo goed kan focussen als met eigen dopjes. Ik sluit me dan helemaal af van de buitenwereld en dat is awesome.
Je bedoelt in gewicht ofzo?quote:Op maandag 2 februari 2015 10:22 schreef Qwea het volgende:
Damn mijn leg extension loopt best achter bij de curl
Uhuh, herkenbaarquote:Op maandag 2 februari 2015 10:34 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik heb echt 3/4 paar iPhone oordopjes en ze liggen overal en nergens. Ideaal dus, vergeet ze nooit. 👻
Ik kan trouwens niet hardlopen zonder muziek, tenzij ik met iemand samen ren.. 😎
Ik sport niet zoveel hoorquote:Op maandag 2 februari 2015 10:28 schreef Nammie het volgende:
[..]
Veel sporten natuurlijk. Als jij heel veel gaat sporten, kan je wss hetzelfde gaan eten qua hoeveelheden.
Hoevaak? 5/6x per week? Dan is het toch niet gek dat je veel meer kunt eten? Dat geldt voor iedereenquote:
Mwah, ik sport ook 5/6 keer per week en ik eet denk ik maximaal 2/3 van wat Qwea eetquote:Op maandag 2 februari 2015 10:44 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hoevaak? 5/6x per week? Dan is het toch niet gek dat je veel meer kunt eten? Dat geldt voor iedereen
Ohja prima maar dat kan iedereen dan toch gewoon bereiken door veel te sporten lijkt mij.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mwah, ik sport ook 5/6 keer per week en ik eet denk ik maximaal 2/3 van wat Qwea eet
Ik denk dat het vooral de extra spiermassa is die zij gekweekt heeft, waardoor ze nog steeds meer verbrand dan de gemiddelde vrouw ook al sport ze niet.
Hmm nee, het hangt deels van je lichaamsbouw af en het is ook wel iets waar je bewust dingen voor moet doen en laten, wil je echt kilo's spiermassa aankomen. Ik word door het sporten steeds fitter en mijn spieren worden steeds sterker, maar ze nemen niet onwijs toe in omvang of zo. Dat is ook geen doel van mij, daarom eet ik ook geen whey en kilo's kwark en hang ik niet in de gewichtenquote:Op maandag 2 februari 2015 10:54 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ohja prima maar dat kan iedereen dan toch gewoon bereiken door veel te sporten lijkt mij.
Wat een vaag lijstje btw. Overkill aan eiwitten lijkt het. Uit niet natuurlijke bronnen over het algemeen. Weinig kh, geen groente en eenzijdige vettenquote:Op maandag 2 februari 2015 09:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
qwea heb jij zo'n hoge verbranding of sport je gewoon echt enorm veel dat ze zoveel kunt eten? Ben een beetje jaloers
o: 5 lepels kwark/wheycrunch/noten en zadenmix
t1: kwark(kon niks anders verzinnen)
l: sportpannekoekjes van body en fit (best lekker)
t2: ei
t3: cashews
t4: ei en banaan
S: uur paardrijden
d: soep en stokbrood
tonijn uit blik? Met salade en brood? Pleur je het allemaal op broodquote:Op maandag 2 februari 2015 11:00 schreef sandertjuh het volgende:
Ik moet nog gaan bedenken wat ik als lunch moet gaan eten.. heb geen kipfilet gebakken gisteravond![]()
Misschien maar even een bak kwark scoren in de supermarkt straks.
Dat was ook mijn tactiek voor vanmiddag.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
tonijn uit blik? Met salade en brood? Pleur je het allemaal op brood
quote:Op maandag 2 februari 2015 10:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm nee, het hangt deels van je lichaamsbouw af en het is ook wel iets waar je bewust dingen voor moet doen en laten, wil je echt kilo's spiermassa aankomen. Ik word door het sporten steeds fitter en mijn spieren worden steeds sterker, maar ze nemen niet onwijs toe in omvang of zo. Dat is ook geen doel van mij, daarom eet ik ook geen whey en kilo's kwark en hang ik niet in de gewichten
Lekker!:quote:Op maandag 2 februari 2015 11:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat was ook mijn tactiek voor vanmiddag.
Blegh.. tonijn uit blik.. dat moet ik dus echt niet!quote:Op maandag 2 februari 2015 11:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
tonijn uit blik? Met salade en brood? Pleur je het allemaal op brood
ehm ik sport 4 x per week..lijkt mij niet heel weinigquote:Op maandag 2 februari 2015 10:28 schreef Nammie het volgende:
[..]
Veel sporten natuurlijk. Als jij heel veel gaat sporten, kan je wss hetzelfde gaan eten qua hoeveelheden.
Broodje zalm?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:07 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Blegh.. tonijn uit blik.. dat moet ik dus echt niet!
Wat doe je qua sport, hoeveel weeg je, en is dat vooral spieren of ook een hoog vetpercentage? Die factoren bepalen allemaal hoeveel je verbruikt.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ehm ik sport 4 x per week..lijkt mij niet heel weinig
Pasta kant en klaar van ahquote:Op maandag 2 februari 2015 11:07 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Blegh.. tonijn uit blik.. dat moet ik dus echt niet!Heb je nog andere ideetjes voor me?
![]()
weinig KH is ook het idee, probeer wat vet kwijt te raken. En om spierverlies tegen te gaan de overkill aan eiwitten...dacht dat dat een goede manier was. Maar als je tips hebt graag!quote:Op maandag 2 februari 2015 10:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een vaag lijstje btw. Overkill aan eiwitten lijkt het. Uit niet natuurlijke bronnen over het algemeen. Weinig kh, geen groente en eenzijdige vetten
Kun je bakken op je werk?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:08 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ook niet.. sorry! Ben een lastige klant he?
Lees de OP eensquote:Op maandag 2 februari 2015 11:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
weinig KH is ook het idee, probeer wat vet kwijt te raken. En om spierverlies tegen te gaan de overkill aan eiwitten...dacht dat dat een goede manier was. Maar als je tips hebt graag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |