De laatste tijd gaat sporten echt kutquote:Op maandag 2 februari 2015 09:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
qwea heb jij zo'n hoge verbranding of sport je gewoon echt enorm veel dat ze zoveel kunt eten? Ben een beetje jaloers
o: 5 lepels kwark/wheycrunch/noten en zadenmix
t1: kwark(kon niks anders verzinnen)
l: sportpannekoekjes van body en fit (best lekker)
t2: ei
t3: cashews
t4: ei en banaan
S: uur paardrijden
d: soep en stokbrood
maar hoe doe je dat dan, als ik dat eet dan ben ik in no time moddervetquote:Op maandag 2 februari 2015 09:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
De laatste tijd gaat sporten echt kutDus ik sport niet zoveel momenteel
En weer een dorp in Afrika zonder eten omdat jij alles al op hebtquote:Op maandag 2 februari 2015 08:52 schreef Qwea het volgende:
Lijstje :
O: Bak kwark, 4x spelt, 2 tonijn, 2 eieren met ham eronder.
S: Leg day maar eens proberen
L: Whey shake, 4x spelt, pindakaas, kaas, kalkoenfilet, rosbief, bak kwark, banaan.
T: Restje pasta met kipfilet en tonijn, paprika, champignons, uitje, bosuitje.
D: Kipfilet, spitskool, aardappelen, griekse yoghurt, jus.
T: 2 handjes walnoten, 1 handje studentenhaver, 1 handje macademia noten. 2 proteine pannenkoeken, 1 roggenbrood kaas, bak kwark met banaan.
quote:Op maandag 2 februari 2015 09:11 schreef Qwea het volgende:
Ja hoor, en op het moment dat ik op enter ramde reanimatie oproep weerIk was te ver weg om erop te reageren, maar kolere, dat is al de 7de van dit jaar alleen. Pfff
Had dan een bak optimel kwark meegenomen, slimneusquote:Op maandag 2 februari 2015 09:26 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik baal. Want Slimpie niet te vinden in de lokale AH, nu dus met Karvan Cevitam siroop troep voor de kwark. Per 100 ml pure siroop 305 kcal, en 75 g suiker
En ja, zonder vind ik het niet te vreten
Edit: En tering wat komt daar een zoete geur vanaf
Lekker tropischquote:Op maandag 2 februari 2015 08:21 schreef Myraela het volgende:
Vandaag begonnen met een super lekkere smoothie.Kokosmelk, mango en passievrucht. Mango gisteren in blokjes in de vriezer gedaan. Dan krijg je een lekker koude en dikkere smoothie.
Ik ga dan serieus niet sportenquote:Op maandag 2 februari 2015 09:29 schreef sandertjuh het volgende:
Slimpie![]()
Ik ben m'n oordopjes weer eens vergetenZo stom met sporten dan
Kut, dat was ook wel een optie geweestquote:Op maandag 2 februari 2015 09:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had dan een bak optimel kwark meegenomen, slimneus
Sorry dorp in afrika.
Ik ga mijn fysio maar eens aan zijn oren trekken of ie me ff snel kan tapen
Gooi gewoon fruit in je kwark.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:26 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik baal. Want Slimpie niet te vinden in de lokale AH, nu dus met Karvan Cevitam siroop troep voor de kwark. Per 100 ml pure siroop 305 kcal, en 75 g suiker
En ja, zonder vind ik het niet te vreten
Edit: En tering wat komt daar een zoete geur vanaf
Was weer veel te gehaast vanmorgen. Ik leg ze ook elke keer weer op een andere plek thuisquote:Op maandag 2 februari 2015 09:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga dan serieus niet sporten![]()
Wordt nog leuk met de mudmastersdan kunnen ze niet mee
Het schijnt dat de mudmasters een sociaal evenement is waar mensen ook met elkaar praten en zoquote:Op maandag 2 februari 2015 09:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga dan serieus niet sporten![]()
Wordt nog leuk met de mudmastersdan kunnen ze niet mee
Die had ik al opquote:
Ik vind van wel in ieder geval, je proeft wel nog steeds de kwark, maar misschien leer je zo wel aan de smaak wennen.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die had ik al opMaar goede voor de toekomst, misschien is dat dan wel te eten zonder toevoegingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |