Wegflikkeren is zondequote:Op zondag 1 februari 2015 16:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik hou niet van bounty, maar hij klinkt wel lekker
[..]
Nope, ik wou morgen de laatste mensen een stukje voeren en dan flikker ik hem weg. Ik hou het keurig bij dat ene stukje van zonet, hoop ik
om 16:35quote:
11,66 jaquote:Op zondag 1 februari 2015 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wegflikkeren is zondeding kost bijna 11 euro! Deel hem dan uit ergens
Kan perfect, 90 min in oven. Zit er nu inquote:Op zondag 1 februari 2015 16:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
om 16:35ik wil graag om 18u eten
Ja ik weet het, ik ben fucking moeilijk en aan het zeiken. IK WEET HET VAN MEZELF. Het is zo'n dag
Ja, dat zeg ik. Beter dan mee naar het werk. Want dat is echt kei zondequote:Op zondag 1 februari 2015 16:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
11,66 ja
Goed idee, werk kan het wel
Kloptquote:Op zondag 1 februari 2015 16:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Beter dan mee naar het werk. Want dat is echt kei zonde![]()
En ja, ik zal stoppen met zeiken
Naar mij heb je niets opgestuurd, mijn vriend heeft tonnen whey mocht ik dat willen proberen. Zou misschien wel goed zijn om dat nu te nemen, maar bleh moet er eigenlijk niet aan denken.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je die nou nog niet?! Mijn zus heeft een cd die ik heb gestuurd ook nog nietSanger jij al wel je poeder?
Duurde bij Sander en La_tramposa ook eeeeeeeuwen geloof ik.
Maraca was dat dan? Men ik haal jullie altijd door elkaarquote:Op zondag 1 februari 2015 16:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Naar mij heb je niets opgestuurd, mijn vriend heeft tonnen whey mocht ik dat willen proberen. Zou misschien wel goed zijn om dat nu te nemen, maar bleh moet er eigenlijk niet aan denken.
Misschien moet je als trootst nog een stukkie nemen!quote:Op zondag 1 februari 2015 17:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik lijd pijn en jij lacht mij uit?
Goed planquote:Op zondag 1 februari 2015 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien moet je als trootst nog een stukkie nemen!
De neef van mijn maatje heeft hem een aantal keer gedaan. Zal eens aan hem vragen voor jequote:
Nog niets gezien hierquote:Op zondag 1 februari 2015 15:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je die nou nog niet?! Mijn zus heeft een cd die ik heb gestuurd ook nog nietSanger jij al wel je poeder?
Duurde bij Sander en La_tramposa ook eeeeeeeuwen geloof ik.
Checkquote:Op zondag 1 februari 2015 16:02 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi. Kan iedereen die evt wil komen naar de meet op 04-04 mij even een PM doen met zijn/haar 06? Dan kan ik een groepsapp maken
Dat komt niet zozeer door de modder an sich zo te zien... Daarnaast is een snijwond in een warm lichaal met vuiligheid altijd levensgevaarlijk. In tropische landen kun je aan een simpel schrammetje overlijden....quote:Op zondag 1 februari 2015 20:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)eel-been-kwijt.dhtml
Wat de neukquote:Op zondag 1 februari 2015 20:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)eel-been-kwijt.dhtml
Het bevat (goh) minder vocht dan een gewone snee brood. That's allquote:Op zondag 1 februari 2015 21:58 schreef Lonaa het volgende:
Oh, nevermind 'Het is een fabel dat een geroosterde boterham minder calorieën bevat dan een gewone snee brood. '
Dus er zitten wel meer kcal in per 100 gram dan.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:59 schreef Artoo het volgende:
[..]
Het bevat (goh) minder vocht dan een gewone snee brood. That's all
Ja. Is dus iets voedzamer per 100 gram.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus er zitten wel meer kcal in per 100 gram dan.
Omdat het water er uit is, heb je meer brood nodig om aan 100g te komen. Dus automatisch meer kcal. Ja.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus er zitten wel meer kcal in per 100 gram dan.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oor-Mudrunners.dhtmlquote:Op zondag 1 februari 2015 21:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat komt niet zozeer door de modder an sich zo te zien... Daarnaast is een snijwond in een warm lichaal met vuiligheid altijd levensgevaarlijk. In tropische landen kun je aan een simpel schrammetje overlijden....
Ze gaan uit van veel boter. Ik doe ei en boter los invoeren.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:42 schreef sanger het volgende:
Ik ben dit weekend overigens lui geweest![]()
Beide dagen voor mijn doen laat uit bed, gisteren thuis aan het werk geweest en auto van vrouw moeten maken. En vandaag hadal plannen dus ik was thuis met de kids. Oftewel, hele week geen sportschool gezien
![]()
Nog een vraag die mij te binnen schoot. Veranderen de kcal van een product door bereiding? Bv. een ei heeft rauw 91 kcal, wordt dit meer als je het bakt (zonder boter/olie)?
quote:Op zondag 1 februari 2015 22:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oor-Mudrunners.dhtml
In MFP heb je bv ook zonder boter of olie en dan is het toch beduidend meer dan een ei gekookt bv. Maar goed, was even nieuwsgierigquote:Op zondag 1 februari 2015 22:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze gaan uit van veel boter. Ik doe ei en boter los invoeren.
Dacht dat het alleen in Biddinghuizen was... Die kende ik nietquote:Op zondag 1 februari 2015 22:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oor-Mudrunners.dhtml
Maar als je het gewoon houdt bij dezelfde hoeveelheid onbereid als bereid dus nietquote:Op zondag 1 februari 2015 22:02 schreef Artoo het volgende:
[..]
Omdat het water er uit is, heb je meer brood nodig om aan 100g te komen. Dus automatisch meer kcal. Ja.
Ik voer het echt als een gekookt ei in. Ei is ei.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:19 schreef sanger het volgende:
[..]
In MFP heb je bv ook zonder boter of olie en dan is het toch beduidend meer dan een ei gekookt bv. Maar goed, was even nieuwsgierig
Ja maar ik wil dat het klopt.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik voer het echt als een gekookt ei in. Ei is ei.
Maar mfp klopt ook geen reet van want er staan 900 gekookte eieren in met 900 verschillende voedingswaardes
Ja ik ookquote:
SPOILER: MFP RapportOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
De laatste tijd gaat sporten echt kutquote:Op maandag 2 februari 2015 09:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
qwea heb jij zo'n hoge verbranding of sport je gewoon echt enorm veel dat ze zoveel kunt eten? Ben een beetje jaloers
o: 5 lepels kwark/wheycrunch/noten en zadenmix
t1: kwark(kon niks anders verzinnen)
l: sportpannekoekjes van body en fit (best lekker)
t2: ei
t3: cashews
t4: ei en banaan
S: uur paardrijden
d: soep en stokbrood
maar hoe doe je dat dan, als ik dat eet dan ben ik in no time moddervetquote:Op maandag 2 februari 2015 09:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
De laatste tijd gaat sporten echt kutDus ik sport niet zoveel momenteel
En weer een dorp in Afrika zonder eten omdat jij alles al op hebtquote:Op maandag 2 februari 2015 08:52 schreef Qwea het volgende:
Lijstje :
O: Bak kwark, 4x spelt, 2 tonijn, 2 eieren met ham eronder.
S: Leg day maar eens proberen
L: Whey shake, 4x spelt, pindakaas, kaas, kalkoenfilet, rosbief, bak kwark, banaan.
T: Restje pasta met kipfilet en tonijn, paprika, champignons, uitje, bosuitje.
D: Kipfilet, spitskool, aardappelen, griekse yoghurt, jus.
T: 2 handjes walnoten, 1 handje studentenhaver, 1 handje macademia noten. 2 proteine pannenkoeken, 1 roggenbrood kaas, bak kwark met banaan.
quote:Op maandag 2 februari 2015 09:11 schreef Qwea het volgende:
Ja hoor, en op het moment dat ik op enter ramde reanimatie oproep weerIk was te ver weg om erop te reageren, maar kolere, dat is al de 7de van dit jaar alleen. Pfff
Had dan een bak optimel kwark meegenomen, slimneusquote:Op maandag 2 februari 2015 09:26 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik baal. Want Slimpie niet te vinden in de lokale AH, nu dus met Karvan Cevitam siroop troep voor de kwark. Per 100 ml pure siroop 305 kcal, en 75 g suiker
En ja, zonder vind ik het niet te vreten
Edit: En tering wat komt daar een zoete geur vanaf
Lekker tropischquote:Op maandag 2 februari 2015 08:21 schreef Myraela het volgende:
Vandaag begonnen met een super lekkere smoothie.Kokosmelk, mango en passievrucht. Mango gisteren in blokjes in de vriezer gedaan. Dan krijg je een lekker koude en dikkere smoothie.
Ik ga dan serieus niet sportenquote:Op maandag 2 februari 2015 09:29 schreef sandertjuh het volgende:
Slimpie![]()
Ik ben m'n oordopjes weer eens vergetenZo stom met sporten dan
Kut, dat was ook wel een optie geweestquote:Op maandag 2 februari 2015 09:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had dan een bak optimel kwark meegenomen, slimneus
Sorry dorp in afrika.
Ik ga mijn fysio maar eens aan zijn oren trekken of ie me ff snel kan tapen
Gooi gewoon fruit in je kwark.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:26 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik baal. Want Slimpie niet te vinden in de lokale AH, nu dus met Karvan Cevitam siroop troep voor de kwark. Per 100 ml pure siroop 305 kcal, en 75 g suiker
En ja, zonder vind ik het niet te vreten
Edit: En tering wat komt daar een zoete geur vanaf
Was weer veel te gehaast vanmorgen. Ik leg ze ook elke keer weer op een andere plek thuisquote:Op maandag 2 februari 2015 09:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga dan serieus niet sporten![]()
Wordt nog leuk met de mudmastersdan kunnen ze niet mee
Het schijnt dat de mudmasters een sociaal evenement is waar mensen ook met elkaar praten en zoquote:Op maandag 2 februari 2015 09:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga dan serieus niet sporten![]()
Wordt nog leuk met de mudmastersdan kunnen ze niet mee
Die had ik al opquote:
Ik vind van wel in ieder geval, je proeft wel nog steeds de kwark, maar misschien leer je zo wel aan de smaak wennen.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die had ik al opMaar goede voor de toekomst, misschien is dat dan wel te eten zonder toevoegingen
Misschien is het inderdaad gewoon wennen. Zijn meer dingen die ik nooit at, maar nu zelfs lekker ben gaan vindenquote:Op maandag 2 februari 2015 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind van wel in ieder geval, je proeft wel nog steeds de kwark, maar misschien leer je zo wel aan de smaak wennen.
Muziek in de sportschool gaat nergens over.. is echte regelrechte troep wat daar gedraaid word. Liever m'n eigen muziek dan. Kan me daar ook beter mee concentrerenquote:Op maandag 2 februari 2015 09:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Het schijnt dat de mudmasters een sociaal evenement is waar mensen ook met elkaar praten en zo
Maar is er in jullie sportschool geen muziek dan?
En hardlopen zonder muziek is gewoon een kwestie van wennen, je zult zien dat je dan weer hele andere dingen gaan opvallen. Vooral bij een wedstrijd mis je echt iets als je alleen met je muziek bezig bent..
Ik hou niet van praten en sociaal doen. Ik ben qua sport sowieso een loner. Niet tegen me aan zeiken, gewoon lekker tegen jezelf lullen.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het schijnt dat de mudmasters een sociaal evenement is waar mensen ook met elkaar praten en zo
Maar is er in jullie sportschool geen muziek dan?
En hardlopen zonder muziek is gewoon een kwestie van wennen, je zult zien dat je dan weer hele andere dingen gaan opvallen. Vooral bij een wedstrijd mis je echt iets als je alleen met je muziek bezig bent..
Veel sporten natuurlijk. Als jij heel veel gaat sporten, kan je wss hetzelfde gaan eten qua hoeveelheden.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
maar hoe doe je dat dan, als ik dat eet dan ben ik in no time moddervet![]()
En hoezo gaat t sporten kut
Ik heb echt 3/4 paar iPhone oordopjes en ze liggen overal en nergens. Ideaal dus, vergeet ze nooit. 👻quote:Op maandag 2 februari 2015 09:49 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik heb altijd de goedkope iPhone dopjes in mijn sporttas als back-up en neem mijn dure dopjes mee (gebruik ik ook op werk).
Wat ik heb met de muziek van de sportschool is dat ik me daarmee lang niet zo goed kan focussen als met eigen dopjes. Ik sluit me dan helemaal af van de buitenwereld en dat is awesome.
Je bedoelt in gewicht ofzo?quote:Op maandag 2 februari 2015 10:22 schreef Qwea het volgende:
Damn mijn leg extension loopt best achter bij de curl
Uhuh, herkenbaarquote:Op maandag 2 februari 2015 10:34 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik heb echt 3/4 paar iPhone oordopjes en ze liggen overal en nergens. Ideaal dus, vergeet ze nooit. 👻
Ik kan trouwens niet hardlopen zonder muziek, tenzij ik met iemand samen ren.. 😎
Ik sport niet zoveel hoorquote:Op maandag 2 februari 2015 10:28 schreef Nammie het volgende:
[..]
Veel sporten natuurlijk. Als jij heel veel gaat sporten, kan je wss hetzelfde gaan eten qua hoeveelheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |