abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 januari 2015 @ 10:46:51 #101
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_149202922
Het lijkt wel een nieuwe (undercover) reportage voor Alberto Steegman,

Als ik als "die hard/halve psychopaat" complot denker zoiets gedaan had, had ik eerst iemand door de kop geschoten, daarbij iemand voor me laten staan om te gebruiken als schild en daarbij gelijk één van de radio actieve explosieven te laten ontploffen zo dat men weet dat ik niet aan het fucken ben.

(Ik vindt een rare actie van deze jongen, je bereikt er geen fuck mee en dat had hij al van te voren kunnen weten. Behalve dat men nu dadelijk ieder Alu hoedje graag in een rehabilitatie kamp graag ziet.)

Ik ben benieuwd dus wanneer meneer Steegman komt met zijn undercover bevinden bij verhoren van verdachten of plegers van terroristische misdrijven van de landelijke recherche of AIVD etc...
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_149203016
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:29 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Op dé 11-9 was hij 5 of 6.
OMG
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 30 januari 2015 @ 10:50:37 #103
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149203047
Hier een goed voorbeeld van media manipulatie en beeldvorming door onze eigen NOS.
Ze laten een filmpje zien waardoor het lijkt alsof Poetin wegloopt bij een verslaggever die een vraag stelt over Oekraïne, terwijl op het complete filmpje is te zien dat hij 2 minuten de tijd neemt om te antwoorden.
Niet schokkend maar wel een goed voorbeeld over hoe de NOS de feiten verdraaid. ;(
http://www.geenstijl.nl/m(...)rige_leugenaars.html
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149203164
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:50 schreef Izzy73 het volgende:
Hier een goed voorbeeld van media manipulatie en beeldvorming door onze eigen NOS.
Ze laten een filmpje zien waardoor het lijkt alsof Poetin wegloopt bij een verslaggever die een vraag stelt over Oekraïne, terwijl op het complete filmpje is te zien dat hij 2 minuten de tijd neemt om te antwoorden.
Niet schokkend maar wel een goed voorbeeld over hoe de NOS de feiten verdraaid. ;(
http://www.geenstijl.nl/m(...)rige_leugenaars.html
Hier is al een topic over geweest.

Ouwe koeien uit de sloot halen mij dunkt.
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 30 januari 2015 @ 10:56:19 #105
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149203224
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:54 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Hier is al een topic over geweest.

Ouwe koeien uit de sloot halen mij dunkt.
`een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken` :)
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149203293
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:45 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Intuïtie! :) Ik zit nl. niet iedere dag gtst te kijken, dit komt totaal niet realistisch over.
Ik heb je al aangegeven dat ik dat filmpje ook niet serieus nam, dus waarom daarop terugvallen?

Treurig? Het vaak gebruikte argument: je kiest de makkelijkste weg.
Onzin, zien dat overheden mensen manipuleren met False Flags is geen makkelijke uitweg.
Het is nog erger dan de wereld en beeldvorming die er gecreëerd wordt.
Ik kijk ook niet iedere dag GTST (nooit namelijk) of het journaal, of wat dan ook. En voor mij is dit gewoon een verwarde jongen, en vooralsnog is dat wat het ook echt is.

Hoe zie je dat, heb je bewijs ergens voor? Zolang je geen bewijs hebt, is alles als false flag zien wel de makkelijke weg. Want dat is roepen op basis van niets.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:04:49 #107
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_149203479
quote:

[..]

Intuïtie! :) Ik zit nl. niet iedere dag gtst te kijken, dit komt totaal niet realistisch over.
Ik heb je al aangegeven dat ik dat filmpje ook niet serieus nam, dus waarom daarop terugvallen?

Onzin, zien dat overheden mensen manipuleren met False Flags is geen makkelijke uitweg.
:')

Geloof je het zelf nog?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:05:47 #108
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149203507
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik kijk ook niet iedere dag GTST (nooit namelijk) of het journaal, of wat dan ook. En voor mij is dit gewoon een verwarde jongen, en vooralsnog is dat wat het ook echt is.

Hoe zie je dat, heb je bewijs ergens voor? Zolang je geen bewijs hebt, is alles als false flag zien wel de makkelijke weg. Want dat is roepen op basis van niets.
Ik baseer dat op intuïtie, geen bewijs, maar het past wel in het plaatje wat er al enkele weken geschetst wordt, complotdenkers zijn gevaarlijk en geestesziek. (Peter R. zei het ook weer)

Wat is het bewijs dat het wel echt is? Een filmpje op de NOS en een hoop media geblabla?
pi_149203560
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:29 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Op dé 11-9 was hij 5 of 6.
:o

5+6 = 11
11+5-6+5-6 = 9
pi_149203581
Wel een debiel dat hij zijn message niet ook via auto-mailers / auto-posters op het web heeft verspreid. Dom dat hij niet zijn bericht via brieven Nederland heeft doorgestuurd.

Nu zit hij in de cel, en niemand weet wat er nou was.

Duidelijk een skiddie van Anonymous, geen respectabele hacker.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_149203594
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:05 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik baseer dat op intuïtie, geen bewijs, maar het past wel in het plaatje wat er al enkele weken geschetst wordt, complotdenkers zijn gevaarlijk en geestesziek. (Peter R. zei het ook weer)

Wat is het bewijs dat het wel echt is? Een filmpje op de NOS en een hoop media geblabla?
Op basis van intuïtie kan je natuurlijk geen discussies voeren op een forum..
pi_149203604
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik voel dat je daar geen gelijk in hebt!
Wie dit leest is een lezer van dit.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:10:35 #113
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149203642
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom niet eigenlijk.
pi_149203680
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:10 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Nou, omdat jij altijd kan zeggen "op basis van mijn gevoel is dat onzin". Werkt niet.
pi_149203729
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 07:42 schreef DuTank het volgende:

[..]

Jullie doen nu precies wat (volgens sommigen hier) de NWO/Illuminati/Amerika/etc wil dat jullie doen: elke moslimachtige als terrorist/IS-strijder/jihadist zien.

Kom op man, was toch vrij snel duidelijk dat deze knul daar helemaal niks mee te maken had, maar dat vervolgens wel hier bijna moeten debunken :')
Dat briefje is anders nog gewoon in onderzoek. Heeft verder niets met discriminatie te maken. Als ik dat geweest was mag dat ook goed uitgezocht worden. Want kritiek krijgt men ongetwijfeld als men zoiets verzaakt en er gebeurd wél wat.

[ Bericht 9% gewijzigd door Beathoven op 30-01-2015 11:22:18 ]
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:14:22 #116
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149203742
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nou, omdat jij altijd kan zeggen "op basis van mijn gevoel is dat onzin". Werkt niet.
Mensen beoordelen elkaar ook op intuïtie, vaak niet op feiten. Iedereen beoordeeld op intuïtie.
Alles baseren op bronnen, lijkt imo op gelovigen. Kijk het staat in dit boek geschreven dus is het waar.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:15:39 #117
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_149203769
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:10 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Nee ik ook niet. Je mening geven kan/mag ook al niet want alles moet onderbouwd worden met docs en feiten..zoniet dan is het beter je mond te houden lijkt het wel. Wat nou vrijheid van meningsuiting als je die mening niet eens mag posten? ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_149203773
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:14 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Mensen beoordelen elkaar ook op intuïtie, vaak niet op feiten. Iedereen beoordeeld op intuïtie.
Alles baseren op bronnen, lijkt imo op gelovigen. Kijk het staat in dit boek geschreven dus is het waar.
Beoordelen is geen discussie voeren. En dat is toch wel de primaire taak van een forum, discussies een plek bieden.
pi_149203788
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee ik ook niet. Je mening geven kan/mag ook al niet want alles moet onderbouwd worden met docs en feiten..zoniet dan is het beter je mond te houden lijkt het wel. Wat nou vrijheid van meningsuiting als je die mening niet eens mag posten? ;)
Je mening geven is niet hetzelfde, en het gaat al helemaal niet om vrijheid van meningsuiting. Man man man...
pi_149203842
quote:

[..]

Op basis waarvan bepaal je dat het realistisch wordt? Ik kijk ook geen GTST overigens, mocht je dat bedoeld hebben. Je meot toch een bepaald referentiekader hebben om te zeggen "Dit, dit en dit vind ik realistisch, en dat, dat en dat vind ik niet realistisch, want..."

Dit was mijn 1e aanhouding die ik zo gedetailleerd in beeld heb zien gebracht. In die zin vind ik het niet onrealistisch, simpelweg omdat ik niet kan beoordelen wat wel een realistische aanhouding zou zijn.

En ja, het is de makkelijkste weg. Door te zeggen "Sydney, Parijs, de hele teringzooi erbij is allemaal gefaked/gestaged" hoef je niet meer na te denken. Niet na te denken over oorzaken. Niet na te denken over gevolgen. Er zijn geen radicale mensen. Er zijn geen terroristen. Mensen doen elkaar niets aan. Alleen overheden doen mensen wat aan. Het is de makkelijkste weg.

[ Bericht 11% gewijzigd door kalinhos op 30-01-2015 11:23:53 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:20:06 #121
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149203876
quote:

[..]

Een doc. of geschreven bron is vaak ook een mening van iemand gebaseerd op onderzoek.
Maar omdat het dan een journalist of wetenschapper is zou het de absolute waarheid zijn.
pi_149203894
quote:

[..]

|:( |:( |:( |:( Vrijheid van Meningsuiting gaat niet over het posten op een forum ja of nee. Vvm betekent gewoon dat je mag zeggen wat je wilt, zonder bang te zijn voor een overheid die je om je mening oppakt. Als mensen op een forum je niet serieus nemen betekent dat niks meer dan dat je als een dwaas overkomt, met je mening.

Je mag posten wat je wilt, vraag is alleen of je ook serieus genomen wilt worden.
Als je iets niet kan onderbouwen, waarom zouden andere mensen jou moeten geloven dan?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:21:07 #123
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149203895
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Beoordelen is geen discussie voeren. En dat is toch wel de primaire taak van een forum, discussies een plek bieden.
Ik ben het daar niet mee eens, kijk eens wat een discussie mijn intuïtie nu al oplevert :)
pi_149203922
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:21 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik ben het daar niet mee eens, kijk eens wat een discussie mijn intuïtie nu al oplevert :)
Goed, dan niet. Prima joh.
Ik neem jou overigens nu niet meer serieus, dus ga ik ook niet meer op je reageren.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:22:59 #125
189978 controlaltdelete
pi_149203930
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je mening geven is niet hetzelfde, en het gaat al helemaal niet om vrijheid van meningsuiting. Man man man...
Daar gaat het wel om. Ik mag hardop beweren dat ik Rutte een oetlul vind bijvoorbeeld daar hoef ik echt niet met documenten voor aan te komen. Dat is ook vrijheid van meningsuiting. Maar jij als super intelligent wezen ziet het vast anders :)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:23:47 #126
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149203957
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:18 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Op basis waarvan bepaal je dat het realistisch wordt? Ik kijk ook geen GTST overigens, mocht je dat bedoeld hebben. Je meot toch een bepaald referentiekader hebben om te zeggen "Dit, dit en dit vind ik realistisch, en dat, dat en dat vind ik niet realistisch, want..."

Dit was mijn 1e aanhouding die ik zo gedetailleerd in beeld heb zien gebracht. In die zin vind ik het niet onrealistisch, simpelweg omdat ik niet kan beoordelen wat wel een realistische aanhouding zou zijn.
Op welke basis? Je gaat toch dagelijks met mensen om. Daarvan leer je hoe mensen in werkelijkheid reageren en doen. :)
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:24:00 #127
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_149203962
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:05 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Jij bent best wel een schande voor de BNW'ers. Een 19 jarig scheikunde nerdje met een nepwapen die daar een ongelofelijk leipe actie uithaalt. En dan ziet het er allemaal stuntelig geacteerd uit volgens jou, dus is het een HOAX. Hou op man met je onderbuikgevoelens iedere keer.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_149203976
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:23 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Op welke basis? Je gaat toch dagelijks met mensen om. Daarvan leer je hoe mensen in werkelijkheid reageren en doen. :)
Ja, maar dit gaat over een specifieke gijzelingssituatie die beëindigd wordt. Hoe vaak heb je die dagelijks meegemaakt om te bepalen of wat je gezien hebt, realistisch is?
pi_149204011
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Daar gaat het wel om. Ik mag hardop beweren dat ik Rutte een oetlul vind bijvoorbeeld daar hoef ik echt niet met documenten voor aan te komen. Dat is ook vrijheid van meningsuiting. Maar jij als super intelligent wezen ziet het vast anders :)
Ja. Maar dat zou prima passen in de discussie emt het topic "Vinden we Rutte een lul of niet? "
Het gaat dan over een waardeoordeel, het is per definitie subjectief.

Déze situatie gaat over een gebeurtenis. Je ziet het verschil tussen je mening over een persoon en een gebeurtenis toch wel??
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:25:49 #130
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149204016
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:24 schreef DuTank het volgende:

[..]

Jij bent best wel een schande voor de BNW'ers. Een 19 jarig scheikunde nerdje met een nepwapen die daar een ongelofelijk leipe actie uithaalt. En dan ziet het er allemaal stuntelig geacteerd uit volgens jou, dus is het een HOAX. Hou op man met je onderbuikgevoelens iedere keer.
Haha, kijk je wel eens op de FP als er een bericht staat over een getinte jongen of Moslim?
Moet je zien hoeveel mensen er reageren op onderbuikgevoelens.
pi_149204044
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:25 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Haha, kijk je wel eens op de FP als er een bericht staat over een getinte jongen of Moslim?
Moet je zien hoeveel mensen er reageren op onderbuikgevoelens.
Oh, dit is de FP geworden ineens?

Dit is toch gewoon een topic waar mensen discussiëren...op basis van feiten, documenten,onderzoeken. Níet op basis van intuitie.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:28:26 #132
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_149204076
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:24 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik vind het wel een slimme strategie van IS om een land in angst te laten verkeren door te denken dat iedere 'lonewolve' (iedere fokker) zomaar tot een dergelijke daad kan overgaan.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_149204210
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hou eens op met anderen woorden in de mond te leggen.
En ja, een mening mag je geven, daar draait het niet om. Iets een false flag vinden is geen mening. Maar dat snap jij niet als dom wezen.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:36:02 #134
189978 controlaltdelete
pi_149204305
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hou eens op met anderen woorden in de mond te leggen.
En ja, een mening mag je geven, daar draait het niet om. Iets een false flag vinden is geen mening. Maar dat snap jij niet als dom wezen.
En weer een sneer en denigrerende opmerking. What ever makes you happy hun.. Ik sta er boven zo wie is nou de echte dummy hier? Ik heb zulke uitlatingen niet nodig iig.
pi_149204488
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

En weer een sneer en denigrerende opmerking. What ever makes you happy hun.. Ik sta er boven zo wie is nou de echte dummy hier? Ik heb zulke uitlatingen niet nodig iig.
Want "Maar jij als superintelligent wezen zie het vast anders :) " was totaal niet met een sarcastische ondertoon natuurlijk. ^O^
pi_149204587
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik doe exact hetzelfde als jij de andere richting op, dat punt wou ik maken, maar dat komt dus ook niet over.. Moet ik je alles voorkauwen?
pi_149204619
Ik vind de aarde echt plat.
De lucht is roze, vind ik.
Auto's rijden op vierkante wielen, voel ik aan.
Bruine beren zijn eigenlijk geel, zegt mijn intuïtie.
pi_149204656
Zo zie je maar weer dat die BNW-ers niet allemaal vrede-lievende mensen zijn.
Make my day!
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:53:45 #139
189978 controlaltdelete
pi_149204777
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik doe exact hetzelfde als jij de andere richting op, dat punt wou ik maken, maar dat komt dus ook niet over.. Moet ik je alles voorkauwen?
Ik beledig mensen niet ik heb je hooguit intelligent genoemd een paar posts terug omdat jij alles een stuk beter schijnt te begrijpen dan een dom wezen zoals ik. Moet ik je alles voorkauwen?
pi_149204792
Wat vinden jullie van deze THEORIE?!?!?

[NOS studio hoax: Problem, Reaction, Solution]

Wat we wel weten is dat hij redelijke acteertalenten heeft, blijkt uit zijn Icebucket filmpje :P
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:55:20 #141
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_149204812
Dus het gebouw is ontruimd, want gewapende gek, maar iemand mag het wel filmen? :?

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/terugkijken-politie-overmeestert-gewapende-man-nos-studio
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_149204887
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 23:56 schreef Lavenderr het volgende:
De ouders zijn dus helemaal niet dood en wat die ambulance daar doet is me ook een raadsel.
Als er bij een aanhouding schoten vallen dan staat ie al klaar, het was nog niet bekend dat de jongen een nep pistool had, of dat er handlangers waren die misschien wél gewapend waren.
🐱
pi_149204986
het waren natuurlijk gewoon de illuminadi en de wapenlobby die dit in scene hebben gezet zodat het kabinet nu meer wapens voor de politie gaat kopen
PWBF
pi_149204999
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:55 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Dus het gebouw is ontruimd, want gewapende gek, maar iemand mag het wel filmen? :?

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/terugkijken-politie-overmeestert-gewapende-man-nos-studio
WOW! Bewijs dat hier iets écht niet klopt mensen!
PWBF
pi_149205018
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:55 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

:Y

Het is trouwens een vaste camera in de studio, Die nemen altijd alles op wat er in de studio gebeurd, bij de regie worden de beelden na 24 uur overschreven of opgeslagen. Als er zeg maar de andere studio een storing is, kan de nieuwslezer er meteen gaan zitten en doorgaan met het verhaal. er hoeft alleen maar geschakeld te worden in de regiekamer.

Als die jongen wat beter zijn huiswerk had gedaan, had ie geweten dat zijn verhaaltje toch wel werd uitgezonden als ie het terplekke zou voordragen.

En de pers maakt zelf de keus om te filmen, reporters hebben wel eens in gevaarlijkere situaties gefilmd.
🐱
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:04:26 #146
189978 controlaltdelete
pi_149205057
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:54 schreef Scarface150993 het volgende:
Wat vinden jullie van deze THEORIE?!?!?

[NOS studio hoax: Problem, Reaction, Solution]

Wat we wel weten is dat hij redelijke acteertalenten heeft, blijkt uit zijn Icebucket filmpje :P
Ojee Martin Vrijland..je weet toch dat die hier als fantast wordt gezien? Zijn theorie kan ik me wel in vinden..Toen ik het filmpje zag vond ik het al vrij snel neppig overkomen mijn false flag intuïtie ;)
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 12:04:55 #147
249559 crew  Lavenderr
pi_149205069
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:25 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ja. Maar dat zou prima passen in de discussie emt het topic "Vinden we Rutte een lul of niet? "

Déze situatie gaat over een gebeurtenis. Je ziet het verschil tussen je mening over een persoon en een gebeurtenis toch wel??
Dat is het punt ^O^ .
pi_149205076
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ojee Martin Vrijland..je weet toch dat die hier als fantast wordt gezien? Zijn theorie kan ik me wel in vinden..Toen ik het filmpje zag vond ik het al vrij snel neppig overkomen mijn false flag intuïtie ;)
Dus hij leeft toch niet helemaal in een fantasiewereld volgens jou?
pi_149205419
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Toen ik het filmpje zag vond ik het al vrij snel neppig overkomen mijn false flag intuïtie ;)
Waarom dan?
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:17:02 #150
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_149205437
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]

WOW! Bewijs dat hier iets écht niet klopt mensen!
nee, het bevreemd me.. dat is alles..
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:18:01 #151
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149205473
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:49 schreef agter het volgende:
Je bent erin getrapt. :)
pi_149205517
Maar wat voor complot zit er dan precies achter?

Dat wordt mij niet echt duidelijk.
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:20:41 #153
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149205538
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is het punt ^O^ .
Onzin.
pi_149205592
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:20 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Onzin.
Goeie onderbouwing :'). Oh wacht, het was je intuïtie vast.
pi_149205600
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:49 schreef agter het volgende:
In elke groep zitten gekken. Zelfs huismoeders hebben ooit wel eens iets fout gedaan.
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:23:23 #156
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149205613
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:20 schreef Tjacka het volgende:
Maar wat voor complot zit er dan precies achter?

Dat wordt mij niet echt duidelijk.
Wat was het 2e dat er hier gisteren gebeurde? Een topic aanmaken over welke bnw-er het was.
Die gast nog even een nerd-brilletje op zijn neus gedrukt.
Alle mensen die het nieuws in twijfel nemen zijn gevaarlijke geesteszieke complotgekkies.
Dat is het doel geweest, het stigmatiseren van de kritische mensen.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:24:42 #157
189978 controlaltdelete
pi_149205653
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:05 schreef Scarface150993 het volgende:

[..]

Dus hij leeft toch niet helemaal in een fantasiewereld volgens jou?
Het zou me niks verbazen..mind control misschien zulke mensen gebruiken ze graag voor dit soort events denk aan Karst Tates ook zo iemand die op deze wijze werd weggezet in het nieuws maar wel goed bruikbaar. Ook merkwaardig dat de politie zo binnenviel..maar het is mijn false flag intuïtie hè?
pi_149205682
Jullie zijn duidelijk gemindcontrolled om te denken dat het een false flag is. Jammer dat jullie zo vatbaar daarvoor zijn.
Conscience do cost.
pi_149205684
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:23 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Wat was het 2e dat er hier gisteren gebeurde? Een topic aanmaken over welke bnw-er het was.
Alle mensen die het nieuws in twijfel nemen zijn gevaarlijke geesteszieke complotgekkies.
Dat zijn alleen mensen die niet objectief over de zaken kunnen kijken. Die vinden vast alle voetbalsupporters ook hooligans, alle moslims zijn terroristen etc. Hoef je niks van aan te trekken joh. Elk mens wat normaal kan denken doet zo min mogelijk aan stigmatiseren of generaliseren...
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:26:09 #160
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_149205705
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:03 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

:Y

Het is trouwens een vaste camera in de studio, Die nemen altijd alles op wat er in de studio gebeurd, bij de regie worden de beelden na 24 uur overschreven of opgeslagen. Als er zeg maar de andere studio een storing is, kan de nieuwslezer er meteen gaan zitten en doorgaan met het verhaal. er hoeft alleen maar geschakeld te worden in de regiekamer.

Als die jongen wat beter zijn huiswerk had gedaan, had ie geweten dat zijn verhaaltje toch wel werd uitgezonden als ie het terplekke zou voordragen.

En de pers maakt zelf de keus om te filmen, reporters hebben wel eens in gevaarlijkere situaties gefilmd.
Dit is niet het normale filmpje, maar iemand die de agenten filmt, maar inderdaad, zo gevaarlijk was het uiteindelijjk (gelukkig) niet.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:26:12 #161
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149205709
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen..mind control misschien zulke mensen gebruiken ze graag voor dit soort events denk aan Karst Tates ook zo iemand die op deze wijze werd weggezet in het nieuws maar wel goed bruikbaar. Ook merkwaardig dat de politie zo binnenviel..maar het is mijn false flag intuïtie hè?
Ja totaal negeren wat er in de brief stond over andere personen en de 8 verstopte bommen met nucleaire lading. Is nogal een onprofessioneel risico.
pi_149205722
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:20 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Onzin.
Waarom is dit onzin?

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:25 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar je onderbouwing.
pi_149205751
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:26 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja totaal negeren wat er in de brief stond over andere personen en de 8 verstopte bommen met nucleaire lading. Is nogal een onprofessioneel risico.
HOE WEET JE dat het genegeerd is? Er is niet of nauwelijks over gerept op televisie...dus wordt het dan automatisch door de politie genegeerd? Wat een beperkt denkbeeld houd jij er op na.
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 12:28:21 #164
249559 crew  Lavenderr
pi_149205772
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:23 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Een topic dat zoals je hebt kunnen zien gesloten is.
Maar wel apart dat je aan de ene kant alles maar ook alles altijd in twijfel trekt maar er nu niet tegen kan dat de bal de andere kant opgespeeld wordt.
pi_149205803
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je kan er ook redelijk zeker van zijn dat iemand die met een auto op willekerige mensen inrijdt, ze niet allemaal op een rijtje heeft natuurlijk.

Wat vind je merkwaardig aan het feit dat ze binnen zijn gevallen? Je weet dat die agenten konden meekijken omdat de camera aanstond he? In de regiekamer/whatever het heet hebben ze de gijzeling kunnen volgen en hebben ze op een bepaald moment besloten dat ze konden binnenvallen.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:29:56 #166
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_149205814
Laten we eens naar de feiten kijken:
Heeft iemand kunnen bevestigen of dit echt is?

pi_149205828
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:29 schreef Manke het volgende:

[ afbeelding ]
Wat maakt dat uit?
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:30:29 #168
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149205829
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Een topic dat zoals je hebt kunnen zien gesloten is.
Maar wel apart dat je aan de ene kant alles maar ook alles altijd in twijfel trekt maar er nu niet tegen kan dat de bal de andere kant opgespeeld wordt.
Het is gesloten maar het was wel de 1e reactie.
Wat is het verschil tussen alles in twijfel trekken of alles klakkeloos geloven?
pi_149205842
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:30 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Het is gesloten maar het was wel de 1e reactie.
Wat is het verschil tussen alles in twijfel trekken of alles klakkeloos geloven?
Beantwoord gewoon de vraag joh.
Groot fan van User Wotte
pi_149205849
quote:

[..]

Dat is dan ook niet genegeerd. Je hoeft geen dingen te verzinnen hoor.
Conscience do cost.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:31:47 #171
189978 controlaltdelete
pi_149205862
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:27 schreef kalinhos het volgende:

[..]

HOE WEET JE dat het genegeerd is? Er is niet of nauwelijks over gerept op televisie...dus wordt het dan automatisch door de politie genegeerd? Wat een beperkt denkbeeld houd jij er op na.
Ik ben van mening dat Izzy juist een breder denkbeeld heeft dan het gros van de zogenaamde bnwers hier want zonder ben je totaal geen bnwer maar een algemene nieuwsaanhanger.
pi_149205867
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:29 schreef Manke het volgende:

[ afbeelding ]
Is echt. Een drukfout in één tv-gids. Zou meer achter kunnen zitten, maar ik persoonlijk vind het wat vreemd.
Ik heb het ff nagekeken, in de tv-gids van het AD staat gewoon 20.30 Wie is de Mol tot 21.35
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 12:32:58 #173
249559 crew  Lavenderr
pi_149205893
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat Izzy juist een breder denkbeeld heeft dan het gros van de zogenaamde bnwers hier want zonder ben je juist totaal geen bnwer maar een algemene nieuwsaanhanger.
Verrassend :D
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:33:15 #174
433749 Konijntjuh
pi_149205902
quote:

[..]

Ik heb er niet veel van mee gekregen, maar hierin heb je een punt. Ik zelf had al gelijk een van de explosieven laten ontsteken zodat men weet dat ik het meen en serieus ben in mijn bedoelingen.

Als ik alles bij alles lees dan vind ik het eerder een "studenten" stunt of een stunt voor de aandacht voor veiligheid in het media park of een( "spook" operatie) real live oefening dus vanuit de veiligheidsdienst om te kijken hoe men als samennleving en politie apparaat reageert als men met terreur te maken krijgt.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_149205945
quote:

[..]

Ik ben van mening dat Izzy juist een breder denkbeeld heeft dan het gros van de zogenaamde bnwers hier want zonder ben je juist totaal bnwer maar een algemene nieuwsaanhanger.
Je kan breed zijn, maar het is meer dat hij alles maar neerplempt zonder ook maar te kijken hoe of wat. Zie het filmpje op pagina 1 bv. Niet kritisch kijken, welnee. Gelijk neergooien.
Ik kan me herinneren dat op een bepaald moment, vrijdagavond na de gijzelingsacties in Parijs hij ineens met een giga post kwam waarin hij doodleuk serieus vaststelde dat de beelden van de gijzeling van de supermarkt, níet gingen over de 2 broers, maar over persoon nummer 3. Dit was al een kleine 8uur geleden daarvoor duidelijk gemaakt door ongeveer elk nieuwsmedium in de wereld, maar dat had Izzy, breed denkbeeld en al, even gemist. Idem voor zijn De Speld-link. Het was maar 1 post, het plaatsen van een link. Maar daarmee, met die ene kleine post, leverde hij enorm veel geloofwaardigheid in. De discussie ging over het nagaan van bronnen, wat kan je verrtouwen etc, en toen werd er - serieus - De Speld in gegooid.
Hij is nieuwsgierig, maar redeneert vervolgens vanuit een bizar beperkt beeld en controleert bronnen niet of nauwelijks.
pi_149206026
quote:

[..]

Ik ben van mening dat Izzy juist een breder denkbeeld heeft dan het gros van de zogenaamde bnwers hier want zonder ben je totaal geen bnwer maar een algemene nieuwsaanhanger.
En alsnog. Hij zegt dat het genegeerd is. Dat kan Izzy helemaal niet weten.
pi_149206038
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:34 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Je kan breed zijn, maar het is meer dat hij alles maar neerplempt zonder ook maar te kijken hoe of wat. Zie het filmpje op pagina 1 bv. Niet kritisch kijken, welnee. Gelijk neergooien.
Ik kan me herinneren dat op een bepaald moment, vrijdagavond na de gijzelingsacties in Parijs hij ineens met een giga post kwam waarin hij doodleuk serieus vaststelde dat de beelden van de gijzeling van de supermarkt, níet gingen over de 2 broers, maar over persoon nummer 3. Dit was al een kleine 8uur geleden daarvoor duidelijk gemaakt door ongeveer elk nieuwsmedium in de wereld, maar dat had Izzy, breed denkbeeld en al, even gemist. Idem voor zijn De Speld-link.
Hij is nieuwsgierig, maar redeneert vervolgens vanuit een bizar beperkt beeld en controleert bronnen niet of nauwelijks.
Dat inderdaad.

Al is hij soms ook wel behoorlijk narcistisch.
Groot fan van User Wotte
pi_149206078
quote:
Ik ben van mening dat Izzy juist een breder denkbeeld heeft
Het heeft een grote fantasie, dat is heel wat anders.
Conscience do cost.
pi_149206109
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:26 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Dit is niet het normale filmpje, maar iemand die de agenten filmt, maar inderdaad, zo gevaarlijk was het uiteindelijjk (gelukkig) niet.
Ja, die twee met smartphone die achter ze aan gingen liepen risico. Maar toch, een man met een enkel vuurwapen en 5 agenten met getrokken pistool zal weinig raken.
🐱
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:44:34 #180
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149206209
quote:

[..]

Ik kan me herinneren dat op een bepaald moment, vrijdagavond na de gijzelingsacties in Parijs hij ineens met een giga post kwam waarin hij doodleuk serieus vaststelde dat de beelden van de gijzeling van de supermarkt, níet gingen over de 2 broers, maar over persoon nummer 3. Dit was al een kleine 8uur geleden daarvoor duidelijk gemaakt door ongeveer elk nieuwsmedium in de wereld, maar dat had Izzy, breed denkbeeld en al, even gemist. Idem voor zijn De Speld-link. Het was maar 1 post, het plaatsen van een link. Maar daarmee, met die ene kleine post, leverde hij enorm veel geloofwaardigheid in. De discussie ging over het nagaan van bronnen, wat kan je verrtouwen etc, en toen werd er - serieus - De Speld in gegooid.
Je doet wel erg je best hè, heb al 3 x aangegeven dat ik het filmpje alleen maar poste omdat het het 1e filmpje op internet was. En van alle reacties die ik heb gepost er nog 1 uithalen waar je je gelijk kunt halen. Is het je nieuwe hobby geworden? Hoe maak ik duidelijk dat izzy altijd onzin uitkraamt.
Je lijkt wel een propaganda zender, alleen de stukjes eruit vissen om een bepaald beeld te creëren.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:45:54 #181
189978 controlaltdelete
pi_149206255
quote:

[..]

Ik kan me herinneren dat op een bepaald moment, vrijdagavond na de gijzelingsacties in Parijs hij ineens met een giga post kwam waarin hij doodleuk serieus vaststelde dat de beelden van de gijzeling van de supermarkt, níet gingen over de 2 broers, maar over persoon nummer 3. Dit was al een kleine 8uur geleden daarvoor duidelijk gemaakt door ongeveer elk nieuwsmedium in de wereld, maar dat had Izzy, breed denkbeeld en al, even gemist. Idem voor zijn De Speld-link.
Ach jee zijn Speld zal hem blijven achtervolgen zolang hij blijft posten de zogenaamde stok. Als complotter maak je fouten daar is niks mis mee want om precies uit te zoeken wat en waarom dit zich allemaal afspeelt is niet zomaar op tafel te leggen. Het gaat erom dat je het inzicht op een gegeven moment hebt gekregen dat we van alle kanten worden voorgelogen..Door overheid, wetenschappers en media. De ene keer zoek ik het meer uit dan de andere keer want het is vermoeiend en kost ook nog veel tijd en soms ben ik die oplichterij ook gewoon beu.
pi_149206258
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:44 schreef Izzy73 het volgende:

[..]Hoe maak ik duidelijk dat izzy altijd onzin uitkraamt.
Daar hoef ik echt niet andermans reacties voor te lezen.
quote:
Je lijkt wel een propaganda zender, alleen de stukjes eruit vissen om een bepaald beeld te creëren.
De ironie doet wederom pijn aan mijn ogen.
Conscience do cost.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:47:12 #183
433749 Konijntjuh
pi_149206306
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:40 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Ja, die twee met smartphone die achter ze aan gingen liepen risico. Maar toch, een man met een enkel vuurwapen en 5 agenten met getrokken pistool zal weinig raken.
Maar waarom heeft deze jongen geen mensen gebruikt als schild, ik persoonlijk zou dit dus wel doen.

Klinkt misschien hard maar als je "onschuldige" personen als schild voor je hebt staan, kan je de gewapende agenten afdwingen om hun wapens neer te leggen. Ook als je gebruik zou maken van explosieven kan je net doen als of je een ontstekingsmachinisme hebt of je telefoon pakken en in je brief erbij vermelden dat jij de opdracht kan geven om deze ontsteken.

Zo word het al lastiger voor de agenten om gelijk tot een degelijke actie over te gaan.
Hoe stout is Konijntjuh!
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:47:17 #184
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149206313
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:45 schreef ems. het volgende:

[..]

Daar hoef ik echt niet andermans reacties voor te lezen.

[..]

De ironie doet wederom pijn aan mijn ogen.
-edit-

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 30-01-2015 12:50:26 ]
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 12:49:39 #185
249559 crew  Lavenderr
pi_149206402
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ach jee zijn Speld zal hem blijven achtervolgen zolang hij blijft posten de zogenaamde stok. Als complotter maak je fouten daar is niks mis mee want om precies uit te zoeken wat en waarom dit zich allemaal afspeelt is niet zomaar op tafel te leggen. Het gaat erom dat je het inzicht op een gegeven moment hebt gekregen dat we van alle kanten worden voorgelogen..Door overheid, wetenschappers en media. De ene keer zoek ik het meer uit dan de andere keer want het is vermoeiend en kost ook nog veel tijd en soms ben ik die oplichterij ook gewoon beu.
Praat jij voor Izzy?
pi_149206430
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:47 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Maar waarom heeft deze jongen geen mensen gebruikt als schild, ik persoonlijk zou dit dus wel doen.

Klinkt misschien hard maar als je "onschuldige" personen als schild voor je hebt staan, kan je de gewapende agenten afdwingen om hun wapens neer te leggen. Ook als je gebruik zou maken van explosieven kan je net doen als of je een ontstekingsmachinisme hebt of je telefoon pakken en in je brief erbij vermelden dat jij de opdracht kan geven om deze ontsteken.

Zo word het al lastiger voor de agenten om gelijk tot een degelijke actie over te gaan.
Ik vermoed dat deze jongen te veel films heeft gekeken, ook te zien aan zijn nette pak en zijn pistool met demper.

Hij vroeg wel aan de bewaker om in de studio te blijven, maar had het niet goed uitgevoerd.
🐱
pi_149206436
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:47 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Allicht omdat hij nou niet bepaald een killer was. Naar binnen lopen en dingen eisen is één ding, gijzelaars nemen is een heel andere ballgame.

En als hij dan toch slim was geweest was hij 2 minuten later naar binnen gelopen, had hij ook geen human shields hoeven gebruiken verder.
Conscience do cost.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:50:34 #188
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_149206439
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:30 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit?
wel erg toevallig, je zou hieruit kunnen concluderen dat ze voorkennis hadden. Vast niet, maar who knows.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:52:23 #189
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149206499
Bedankt voor de edit ;(
Ik maak kennelijk nogal indruk, iedereen heeft het over mij *O*
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:54:25 #190
189978 controlaltdelete
pi_149206565
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Praat jij voor Izzy?
Ik beantwoord een post van Kalinhos en al zou ik iets voor Izzy zeggen is daar ook al iets op tegen?
pi_149206586
MENSEN open je ogen het is een false flag van de Nederlandse staat om te zorgen voor nog meer politiestaat in Nederland ze zullen nu gaan verplichten om iedereen DNA af te laten staan in een database!
PWBF
pi_149206599
Omdat je je volslagen belachelijk maakt en het zelf niet inziet.

maargoed, OT. Je hebt nog altijd niet aangegeven waarom je mijn stuk van pagina 3 onzin vond.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:57:07 #193
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149206658
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:55 schreef kalinhos het volgende:
Omdat je je volslagen belachelijk maakt en het zelf niet inziet.

maargoed, OT. Je hebt nog altijd niet aangegeven waarom je mijn stuk van pagina 3 onzin vond.
Jouw mening :) Voor mijn gevoel is net net andersom *O*
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:57:09 #194
189978 controlaltdelete
pi_149206660
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:55 schreef Nielsch het volgende:
MENSEN open je ogen het is een false flag van de Nederlandse staat om te zorgen voor nog meer politiestaat in Nederland ze zullen nu gaan verplichten om iedereen DNA af te laten staan in een database!
Daar zit ik ook aan te denken.
pi_149206678
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

En ja, inderdaad. Omdat het posten van die link heel veel zei.

Er was hier vorige maand een wethouder van een christelijke partij die met een Je Suis Charlie bord omhoog stond. Die wethouder werd daar later op aangesproken in de gemeenteraad want hey, Charlie staat helemaal niet voor de ideeën van die partij. Hoe kon hij dit nou toch doen?! Wat was zijn excuus : "Ja, ik spreek geen Frans en wist niet wat Je Suis Charlie betekende"
1 klein dingetje. Ook dit zal die wethouder - terecht - nog lang achtervolgen. Had hij door rood gereden had niemand er naar gekraaid. Maar juist omdat het een oliedomme fout is en nog dommer excuus, valt iedereen erover.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 13:03:39 #196
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149206880
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:57 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Er was hier vorige maand een wethouder van een christelijke partij die met een Je Suis Charlie bord omhoog stond. Die wethouder werd daar later op aangesproken in de gemeenteraad want hey, Charlie staat helemaal niet voor de ideeën van die partij. Hoe kon hij dit nou toch doen?! Wat was zijn excuus : "Ja, ik spreek geen Frans en wist niet wat Je Suis Charlie betekende"
1 klein dingetje. Ook dit zal die wethouder - terecht - nog lang achtervolgen. Had hij door rood gereden had niemand er naar gekraaid. Maar juist omdat het een oliedomme fout is en nog dommer excuus, valt iedereen erover.
Jij hebt nog nooit van je leven een fout gemaakt?
  vrijdag 30 januari 2015 @ 13:03:47 #197
189978 controlaltdelete
pi_149206883
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:57 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ik noem zoiets kleinzielig om iemand steeds zijn oren mee te wassen.
pi_149206923
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:31 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Op basis waarvan vermoed je het eigenlijk? Wat is er voor informatie naar buiten gekomen de afgelopen 12uur dat je nu wel vermoed dat het een false flag is. Je plaatste alleen een filmpje met "De eerste filmpjes komen al online!" en dat filmpje toonde gewoon exact aan wat de NOS ook uit had gezonden. Niet bijzonder kritisch gedacht dus. Je gaf ook aan dat je kan zien dat hij kan acteren...hoe kan je dat zien? Hij komt op mij namelijk kalm, heel rustig over. Hij is zich bewust van de situatie waar hij in zit en naarmate het filmpje voortgaat, zie je dat hi jeigenlijk iets zenuwachtiger wordt en door lijkt te krijgen dat zijn plan gaat mislukken. Ik heb het dan over het 1e uncutfilmpje wat rond 21.05 uitgezonden werd. Niet over de verkorte versies van daarna.

Het wordt wel treurig trouwens, álles van de afgelopen maanden als een false flag zien. Van MH17 tot Sydney en van Parijs tot dit :') Je kiest imo voor de makkelijkste, veilige weg. Gewoon doen of alles niet gebeurd is.
Gewoon MSM verhalen geloven is 't makkelijkste.imo
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149206939
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:03 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Jij hebt nog nooit van je leven een fout gemaakt?
Je mist het punt wat ik probeer te maken.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 13:13:09 #200
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149207147
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')