abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:23:47 #126
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149203957
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:18 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Op basis waarvan bepaal je dat het realistisch wordt? Ik kijk ook geen GTST overigens, mocht je dat bedoeld hebben. Je meot toch een bepaald referentiekader hebben om te zeggen "Dit, dit en dit vind ik realistisch, en dat, dat en dat vind ik niet realistisch, want..."

Dit was mijn 1e aanhouding die ik zo gedetailleerd in beeld heb zien gebracht. In die zin vind ik het niet onrealistisch, simpelweg omdat ik niet kan beoordelen wat wel een realistische aanhouding zou zijn.
Op welke basis? Je gaat toch dagelijks met mensen om. Daarvan leer je hoe mensen in werkelijkheid reageren en doen. :)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:24:00 #127
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_149203962
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:05 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik baseer dat op intuïtie, geen bewijs, maar het past wel in het plaatje wat er al enkele weken geschetst wordt, complotdenkers zijn gevaarlijk en geestesziek. (Peter R. zei het ook weer)

Wat is het bewijs dat het wel echt is? Een filmpje op de NOS en een hoop media geblabla?
Jij bent best wel een schande voor de BNW'ers. Een 19 jarig scheikunde nerdje met een nepwapen die daar een ongelofelijk leipe actie uithaalt. En dan ziet het er allemaal stuntelig geacteerd uit volgens jou, dus is het een HOAX. Hou op man met je onderbuikgevoelens iedere keer.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_149203976
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:23 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Op welke basis? Je gaat toch dagelijks met mensen om. Daarvan leer je hoe mensen in werkelijkheid reageren en doen. :)
Ja, maar dit gaat over een specifieke gijzelingssituatie die beëindigd wordt. Hoe vaak heb je die dagelijks meegemaakt om te bepalen of wat je gezien hebt, realistisch is?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_149204011
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Daar gaat het wel om. Ik mag hardop beweren dat ik Rutte een oetlul vind bijvoorbeeld daar hoef ik echt niet met documenten voor aan te komen. Dat is ook vrijheid van meningsuiting. Maar jij als super intelligent wezen ziet het vast anders :)
Ja. Maar dat zou prima passen in de discussie emt het topic "Vinden we Rutte een lul of niet? "
Het gaat dan over een waardeoordeel, het is per definitie subjectief.

Déze situatie gaat over een gebeurtenis. Je ziet het verschil tussen je mening over een persoon en een gebeurtenis toch wel??
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:25:49 #130
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149204016
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:24 schreef DuTank het volgende:

[..]

Jij bent best wel een schande voor de BNW'ers. Een 19 jarig scheikunde nerdje met een nepwapen die daar een ongelofelijk leipe actie uithaalt. En dan ziet het er allemaal stuntelig geacteerd uit volgens jou, dus is het een HOAX. Hou op man met je onderbuikgevoelens iedere keer.
Haha, kijk je wel eens op de FP als er een bericht staat over een getinte jongen of Moslim?
Moet je zien hoeveel mensen er reageren op onderbuikgevoelens.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149204044
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:25 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Haha, kijk je wel eens op de FP als er een bericht staat over een getinte jongen of Moslim?
Moet je zien hoeveel mensen er reageren op onderbuikgevoelens.
Oh, dit is de FP geworden ineens?

Dit is toch gewoon een topic waar mensen discussiëren...op basis van feiten, documenten,onderzoeken. Níet op basis van intuitie.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:28:26 #132
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_149204076
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:24 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik vind het wel een slimme strategie van IS om een land in angst te laten verkeren door te denken dat iedere 'lonewolve' (iedere fokker) zomaar tot een dergelijke daad kan overgaan.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_149204210
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Daar gaat het wel om. Ik mag hardop beweren dat ik Rutte een oetlul vind bijvoorbeeld daar hoef ik echt niet met documenten voor aan te komen. Dat is ook vrijheid van meningsuiting. Maar jij als super intelligent wezen ziet het vast anders :)
Hou eens op met anderen woorden in de mond te leggen.
En ja, een mening mag je geven, daar draait het niet om. Iets een false flag vinden is geen mening. Maar dat snap jij niet als dom wezen.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:36:02 #134
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_149204305
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hou eens op met anderen woorden in de mond te leggen.
En ja, een mening mag je geven, daar draait het niet om. Iets een false flag vinden is geen mening. Maar dat snap jij niet als dom wezen.
En weer een sneer en denigrerende opmerking. What ever makes you happy hun.. Ik sta er boven zo wie is nou de echte dummy hier? Ik heb zulke uitlatingen niet nodig iig.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_149204488
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

En weer een sneer en denigrerende opmerking. What ever makes you happy hun.. Ik sta er boven zo wie is nou de echte dummy hier? Ik heb zulke uitlatingen niet nodig iig.
Want "Maar jij als superintelligent wezen zie het vast anders :) " was totaal niet met een sarcastische ondertoon natuurlijk. ^O^
pi_149204587
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik doe exact hetzelfde als jij de andere richting op, dat punt wou ik maken, maar dat komt dus ook niet over.. Moet ik je alles voorkauwen?
pi_149204619
Ik vind de aarde echt plat.
De lucht is roze, vind ik.
Auto's rijden op vierkante wielen, voel ik aan.
Bruine beren zijn eigenlijk geel, zegt mijn intuïtie.
pi_149204656
Zo zie je maar weer dat die BNW-ers niet allemaal vrede-lievende mensen zijn.
Make my day!
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:53:45 #139
189978 controlaltdelete
pi_149204777
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik doe exact hetzelfde als jij de andere richting op, dat punt wou ik maken, maar dat komt dus ook niet over.. Moet ik je alles voorkauwen?
Ik beledig mensen niet ik heb je hooguit intelligent genoemd een paar posts terug omdat jij alles een stuk beter schijnt te begrijpen dan een dom wezen zoals ik. Moet ik je alles voorkauwen?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_149204792
Wat vinden jullie van deze THEORIE?!?!?

[NOS studio hoax: Problem, Reaction, Solution]

Wat we wel weten is dat hij redelijke acteertalenten heeft, blijkt uit zijn Icebucket filmpje :P
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:55:20 #141
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_149204812
Dus het gebouw is ontruimd, want gewapende gek, maar iemand mag het wel filmen? :?

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/terugkijken-politie-overmeestert-gewapende-man-nos-studio
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_149204887
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 23:56 schreef Lavenderr het volgende:
De ouders zijn dus helemaal niet dood en wat die ambulance daar doet is me ook een raadsel.
Als er bij een aanhouding schoten vallen dan staat ie al klaar, het was nog niet bekend dat de jongen een nep pistool had, of dat er handlangers waren die misschien wél gewapend waren.
🐱
pi_149204986
het waren natuurlijk gewoon de illuminadi en de wapenlobby die dit in scene hebben gezet zodat het kabinet nu meer wapens voor de politie gaat kopen
pi_149204999
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:55 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Dus het gebouw is ontruimd, want gewapende gek, maar iemand mag het wel filmen? :?

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/terugkijken-politie-overmeestert-gewapende-man-nos-studio
WOW! Bewijs dat hier iets écht niet klopt mensen!
pi_149205018
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:55 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

:Y

Het is trouwens een vaste camera in de studio, Die nemen altijd alles op wat er in de studio gebeurd, bij de regie worden de beelden na 24 uur overschreven of opgeslagen. Als er zeg maar de andere studio een storing is, kan de nieuwslezer er meteen gaan zitten en doorgaan met het verhaal. er hoeft alleen maar geschakeld te worden in de regiekamer.

Als die jongen wat beter zijn huiswerk had gedaan, had ie geweten dat zijn verhaaltje toch wel werd uitgezonden als ie het terplekke zou voordragen.

En de pers maakt zelf de keus om te filmen, reporters hebben wel eens in gevaarlijkere situaties gefilmd.
🐱
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:04:26 #146
189978 controlaltdelete
pi_149205057
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:54 schreef Scarface150993 het volgende:
Wat vinden jullie van deze THEORIE?!?!?

[NOS studio hoax: Problem, Reaction, Solution]

Wat we wel weten is dat hij redelijke acteertalenten heeft, blijkt uit zijn Icebucket filmpje :P
Ojee Martin Vrijland..je weet toch dat die hier als fantast wordt gezien? Zijn theorie kan ik me wel in vinden..Toen ik het filmpje zag vond ik het al vrij snel neppig overkomen mijn false flag intuïtie ;)
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 12:04:55 #147
249559 crew  Lavenderr
pi_149205069
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:25 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ja. Maar dat zou prima passen in de discussie emt het topic "Vinden we Rutte een lul of niet? "
Het gaat dan over een waardeoordeel, het is per definitie subjectief.

Déze situatie gaat over een gebeurtenis. Je ziet het verschil tussen je mening over een persoon en een gebeurtenis toch wel??
Dat is het punt ^O^ .
pi_149205076
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ojee Martin Vrijland..je weet toch dat die hier als fantast wordt gezien? Zijn theorie kan ik me wel in vinden..Toen ik het filmpje zag vond ik het al vrij snel neppig overkomen mijn false flag intuïtie ;)
Dus hij leeft toch niet helemaal in een fantasiewereld volgens jou?
pi_149205419
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Toen ik het filmpje zag vond ik het al vrij snel neppig overkomen mijn false flag intuïtie ;)
Waarom dan?
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:17:02 #150
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_149205437
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]

WOW! Bewijs dat hier iets écht niet klopt mensen!
nee, het bevreemd me.. dat is alles..
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')