Hier is al een topic over geweest.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:50 schreef Izzy73 het volgende:
Hier een goed voorbeeld van media manipulatie en beeldvorming door onze eigen NOS.
Ze laten een filmpje zien waardoor het lijkt alsof Poetin wegloopt bij een verslaggever die een vraag stelt over Oekraïne, terwijl op het complete filmpje is te zien dat hij 2 minuten de tijd neemt om te antwoorden.
Niet schokkend maar wel een goed voorbeeld over hoe de NOS de feiten verdraaid.![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)rige_leugenaars.html
`een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken`quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hier is al een topic over geweest.
Ouwe koeien uit de sloot halen mij dunkt.
Ik kijk ook niet iedere dag GTST (nooit namelijk) of het journaal, of wat dan ook. En voor mij is dit gewoon een verwarde jongen, en vooralsnog is dat wat het ook echt is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:45 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Intuïtie!Ik zit nl. niet iedere dag gtst te kijken, dit komt totaal niet realistisch over.
Ik heb je al aangegeven dat ik dat filmpje ook niet serieus nam, dus waarom daarop terugvallen?
Treurig? Het vaak gebruikte argument: je kiest de makkelijkste weg.
Onzin, zien dat overheden mensen manipuleren met False Flags is geen makkelijke uitweg.
Het is nog erger dan de wereld en beeldvorming die er gecreëerd wordt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:45 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Intuïtie!Ik zit nl. niet iedere dag gtst te kijken, dit komt totaal niet realistisch over.
Ik heb je al aangegeven dat ik dat filmpje ook niet serieus nam, dus waarom daarop terugvallen?
Onzin, zien dat overheden mensen manipuleren met False Flags is geen makkelijke uitweg.
Ik baseer dat op intuïtie, geen bewijs, maar het past wel in het plaatje wat er al enkele weken geschetst wordt, complotdenkers zijn gevaarlijk en geestesziek. (Peter R. zei het ook weer)quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet iedere dag GTST (nooit namelijk) of het journaal, of wat dan ook. En voor mij is dit gewoon een verwarde jongen, en vooralsnog is dat wat het ook echt is.
Hoe zie je dat, heb je bewijs ergens voor? Zolang je geen bewijs hebt, is alles als false flag zien wel de makkelijke weg. Want dat is roepen op basis van niets.
Op basis van intuïtie kan je natuurlijk geen discussies voeren op een forum..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:05 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik baseer dat op intuïtie, geen bewijs, maar het past wel in het plaatje wat er al enkele weken geschetst wordt, complotdenkers zijn gevaarlijk en geestesziek. (Peter R. zei het ook weer)
Wat is het bewijs dat het wel echt is? Een filmpje op de NOS en een hoop media geblabla?
Ik voel dat je daar geen gelijk in hebt!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op basis van intuïtie kan je natuurlijk geen discussies voeren op een forum..
Ik zie niet in waarom niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op basis van intuïtie kan je natuurlijk geen discussies voeren op een forum..
Nou, omdat jij altijd kan zeggen "op basis van mijn gevoel is dat onzin". Werkt niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:10 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom niet eigenlijk.
Dat briefje is anders nog gewoon in onderzoek. Heeft verder niets met discriminatie te maken. Als ik dat geweest was mag dat ook goed uitgezocht worden. Want kritiek krijgt men ongetwijfeld als men zoiets verzaakt en er gebeurd wél wat.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jullie doen nu precies wat (volgens sommigen hier) de NWO/Illuminati/Amerika/etc wil dat jullie doen: elke moslimachtige als terrorist/IS-strijder/jihadist zien.
Kom op man, was toch vrij snel duidelijk dat deze knul daar helemaal niks mee te maken had, maar dat vervolgens wel hier bijna moeten debunken
Mensen beoordelen elkaar ook op intuïtie, vaak niet op feiten. Iedereen beoordeeld op intuïtie.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, omdat jij altijd kan zeggen "op basis van mijn gevoel is dat onzin". Werkt niet.
Nee ik ook niet. Je mening geven kan/mag ook al niet want alles moet onderbouwd worden met docs en feiten..zoniet dan is het beter je mond te houden lijkt het wel. Wat nou vrijheid van meningsuiting als je die mening niet eens mag posten?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:10 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom niet eigenlijk.
Beoordelen is geen discussie voeren. En dat is toch wel de primaire taak van een forum, discussies een plek bieden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:14 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Mensen beoordelen elkaar ook op intuïtie, vaak niet op feiten. Iedereen beoordeeld op intuïtie.
Alles baseren op bronnen, lijkt imo op gelovigen. Kijk het staat in dit boek geschreven dus is het waar.
Je mening geven is niet hetzelfde, en het gaat al helemaal niet om vrijheid van meningsuiting. Man man man...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Je mening geven kan/mag ook al niet want alles moet onderbouwd worden met docs en feiten..zoniet dan is het beter je mond te houden lijkt het wel. Wat nou vrijheid van meningsuiting als je die mening niet eens mag posten?
Op basis waarvan bepaal je dat het realistisch wordt? Ik kijk ook geen GTST overigens, mocht je dat bedoeld hebben. Je meot toch een bepaald referentiekader hebben om te zeggen "Dit, dit en dit vind ik realistisch, en dat, dat en dat vind ik niet realistisch, want..."quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:45 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Een doc. of geschreven bron is vaak ook een mening van iemand gebaseerd op onderzoek.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Je mening geven kan/mag ook al niet want alles moet onderbouwd worden met docs en feiten..zoniet dan is het beter je mond te houden lijkt het wel. Wat nou vrijheid van meningsuiting als je die mening niet eens mag posten?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet mee eens, kijk eens wat een discussie mijn intuïtie nu al oplevertquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beoordelen is geen discussie voeren. En dat is toch wel de primaire taak van een forum, discussies een plek bieden.
Goed, dan niet. Prima joh.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:21 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet mee eens, kijk eens wat een discussie mijn intuïtie nu al oplevert
Daar gaat het wel om. Ik mag hardop beweren dat ik Rutte een oetlul vind bijvoorbeeld daar hoef ik echt niet met documenten voor aan te komen. Dat is ook vrijheid van meningsuiting. Maar jij als super intelligent wezen ziet het vast andersquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je mening geven is niet hetzelfde, en het gaat al helemaal niet om vrijheid van meningsuiting. Man man man...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |