abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 januari 2015 @ 10:46:51 #101
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_149202922
Het lijkt wel een nieuwe (undercover) reportage voor Alberto Steegman,

Als ik als "die hard/halve psychopaat" complot denker zoiets gedaan had, had ik eerst iemand door de kop geschoten, daarbij iemand voor me laten staan om te gebruiken als schild en daarbij gelijk één van de radio actieve explosieven te laten ontploffen zo dat men weet dat ik niet aan het fucken ben.

(Ik vindt een rare actie van deze jongen, je bereikt er geen fuck mee en dat had hij al van te voren kunnen weten. Behalve dat men nu dadelijk ieder Alu hoedje graag in een rehabilitatie kamp graag ziet.)

Ik ben benieuwd dus wanneer meneer Steegman komt met zijn undercover bevinden bij verhoren van verdachten of plegers van terroristische misdrijven van de landelijke recherche of AIVD etc...
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_149203016
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:29 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Op dé 11-9 was hij 5 of 6.
OMG
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 30 januari 2015 @ 10:50:37 #103
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149203047
Hier een goed voorbeeld van media manipulatie en beeldvorming door onze eigen NOS.
Ze laten een filmpje zien waardoor het lijkt alsof Poetin wegloopt bij een verslaggever die een vraag stelt over Oekraïne, terwijl op het complete filmpje is te zien dat hij 2 minuten de tijd neemt om te antwoorden.
Niet schokkend maar wel een goed voorbeeld over hoe de NOS de feiten verdraaid. ;(
http://www.geenstijl.nl/m(...)rige_leugenaars.html
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149203164
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:50 schreef Izzy73 het volgende:
Hier een goed voorbeeld van media manipulatie en beeldvorming door onze eigen NOS.
Ze laten een filmpje zien waardoor het lijkt alsof Poetin wegloopt bij een verslaggever die een vraag stelt over Oekraïne, terwijl op het complete filmpje is te zien dat hij 2 minuten de tijd neemt om te antwoorden.
Niet schokkend maar wel een goed voorbeeld over hoe de NOS de feiten verdraaid. ;(
http://www.geenstijl.nl/m(...)rige_leugenaars.html
Hier is al een topic over geweest.

Ouwe koeien uit de sloot halen mij dunkt.
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 30 januari 2015 @ 10:56:19 #105
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149203224
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:54 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Hier is al een topic over geweest.

Ouwe koeien uit de sloot halen mij dunkt.
`een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken` :)
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149203293
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:45 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Intuïtie! :) Ik zit nl. niet iedere dag gtst te kijken, dit komt totaal niet realistisch over.
Ik heb je al aangegeven dat ik dat filmpje ook niet serieus nam, dus waarom daarop terugvallen?

Treurig? Het vaak gebruikte argument: je kiest de makkelijkste weg.
Onzin, zien dat overheden mensen manipuleren met False Flags is geen makkelijke uitweg.
Het is nog erger dan de wereld en beeldvorming die er gecreëerd wordt.
Ik kijk ook niet iedere dag GTST (nooit namelijk) of het journaal, of wat dan ook. En voor mij is dit gewoon een verwarde jongen, en vooralsnog is dat wat het ook echt is.

Hoe zie je dat, heb je bewijs ergens voor? Zolang je geen bewijs hebt, is alles als false flag zien wel de makkelijke weg. Want dat is roepen op basis van niets.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:04:49 #107
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_149203479
quote:

[..]

Intuïtie! :) Ik zit nl. niet iedere dag gtst te kijken, dit komt totaal niet realistisch over.
Ik heb je al aangegeven dat ik dat filmpje ook niet serieus nam, dus waarom daarop terugvallen?

Onzin, zien dat overheden mensen manipuleren met False Flags is geen makkelijke uitweg.
:')

Geloof je het zelf nog?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:05:47 #108
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149203507
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik kijk ook niet iedere dag GTST (nooit namelijk) of het journaal, of wat dan ook. En voor mij is dit gewoon een verwarde jongen, en vooralsnog is dat wat het ook echt is.

Hoe zie je dat, heb je bewijs ergens voor? Zolang je geen bewijs hebt, is alles als false flag zien wel de makkelijke weg. Want dat is roepen op basis van niets.
Ik baseer dat op intuïtie, geen bewijs, maar het past wel in het plaatje wat er al enkele weken geschetst wordt, complotdenkers zijn gevaarlijk en geestesziek. (Peter R. zei het ook weer)

Wat is het bewijs dat het wel echt is? Een filmpje op de NOS en een hoop media geblabla?
pi_149203560
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:29 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Op dé 11-9 was hij 5 of 6.
:o

5+6 = 11
11+5-6+5-6 = 9
pi_149203581
Wel een debiel dat hij zijn message niet ook via auto-mailers / auto-posters op het web heeft verspreid. Dom dat hij niet zijn bericht via brieven Nederland heeft doorgestuurd.

Nu zit hij in de cel, en niemand weet wat er nou was.

Duidelijk een skiddie van Anonymous, geen respectabele hacker.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_149203594
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:05 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik baseer dat op intuïtie, geen bewijs, maar het past wel in het plaatje wat er al enkele weken geschetst wordt, complotdenkers zijn gevaarlijk en geestesziek. (Peter R. zei het ook weer)

Wat is het bewijs dat het wel echt is? Een filmpje op de NOS en een hoop media geblabla?
Op basis van intuïtie kan je natuurlijk geen discussies voeren op een forum..
pi_149203604
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik voel dat je daar geen gelijk in hebt!
Wie dit leest is een lezer van dit.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:10:35 #113
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149203642
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom niet eigenlijk.
pi_149203680
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:10 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Nou, omdat jij altijd kan zeggen "op basis van mijn gevoel is dat onzin". Werkt niet.
pi_149203729
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 07:42 schreef DuTank het volgende:

[..]

Jullie doen nu precies wat (volgens sommigen hier) de NWO/Illuminati/Amerika/etc wil dat jullie doen: elke moslimachtige als terrorist/IS-strijder/jihadist zien.

Kom op man, was toch vrij snel duidelijk dat deze knul daar helemaal niks mee te maken had, maar dat vervolgens wel hier bijna moeten debunken :')
Dat briefje is anders nog gewoon in onderzoek. Heeft verder niets met discriminatie te maken. Als ik dat geweest was mag dat ook goed uitgezocht worden. Want kritiek krijgt men ongetwijfeld als men zoiets verzaakt en er gebeurd wél wat.

[ Bericht 9% gewijzigd door Beathoven op 30-01-2015 11:22:18 ]
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:14:22 #116
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149203742
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nou, omdat jij altijd kan zeggen "op basis van mijn gevoel is dat onzin". Werkt niet.
Mensen beoordelen elkaar ook op intuïtie, vaak niet op feiten. Iedereen beoordeeld op intuïtie.
Alles baseren op bronnen, lijkt imo op gelovigen. Kijk het staat in dit boek geschreven dus is het waar.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:15:39 #117
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_149203769
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:10 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Nee ik ook niet. Je mening geven kan/mag ook al niet want alles moet onderbouwd worden met docs en feiten..zoniet dan is het beter je mond te houden lijkt het wel. Wat nou vrijheid van meningsuiting als je die mening niet eens mag posten? ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_149203773
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:14 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Mensen beoordelen elkaar ook op intuïtie, vaak niet op feiten. Iedereen beoordeeld op intuïtie.
Alles baseren op bronnen, lijkt imo op gelovigen. Kijk het staat in dit boek geschreven dus is het waar.
Beoordelen is geen discussie voeren. En dat is toch wel de primaire taak van een forum, discussies een plek bieden.
pi_149203788
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee ik ook niet. Je mening geven kan/mag ook al niet want alles moet onderbouwd worden met docs en feiten..zoniet dan is het beter je mond te houden lijkt het wel. Wat nou vrijheid van meningsuiting als je die mening niet eens mag posten? ;)
Je mening geven is niet hetzelfde, en het gaat al helemaal niet om vrijheid van meningsuiting. Man man man...
pi_149203842
quote:

[..]

Op basis waarvan bepaal je dat het realistisch wordt? Ik kijk ook geen GTST overigens, mocht je dat bedoeld hebben. Je meot toch een bepaald referentiekader hebben om te zeggen "Dit, dit en dit vind ik realistisch, en dat, dat en dat vind ik niet realistisch, want..."

Dit was mijn 1e aanhouding die ik zo gedetailleerd in beeld heb zien gebracht. In die zin vind ik het niet onrealistisch, simpelweg omdat ik niet kan beoordelen wat wel een realistische aanhouding zou zijn.

En ja, het is de makkelijkste weg. Door te zeggen "Sydney, Parijs, de hele teringzooi erbij is allemaal gefaked/gestaged" hoef je niet meer na te denken. Niet na te denken over oorzaken. Niet na te denken over gevolgen. Er zijn geen radicale mensen. Er zijn geen terroristen. Mensen doen elkaar niets aan. Alleen overheden doen mensen wat aan. Het is de makkelijkste weg.

[ Bericht 11% gewijzigd door kalinhos op 30-01-2015 11:23:53 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:20:06 #121
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149203876
quote:

[..]

Een doc. of geschreven bron is vaak ook een mening van iemand gebaseerd op onderzoek.
Maar omdat het dan een journalist of wetenschapper is zou het de absolute waarheid zijn.
pi_149203894
quote:

[..]

|:( |:( |:( |:( Vrijheid van Meningsuiting gaat niet over het posten op een forum ja of nee. Vvm betekent gewoon dat je mag zeggen wat je wilt, zonder bang te zijn voor een overheid die je om je mening oppakt. Als mensen op een forum je niet serieus nemen betekent dat niks meer dan dat je als een dwaas overkomt, met je mening.

Je mag posten wat je wilt, vraag is alleen of je ook serieus genomen wilt worden.
Als je iets niet kan onderbouwen, waarom zouden andere mensen jou moeten geloven dan?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:21:07 #123
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149203895
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Beoordelen is geen discussie voeren. En dat is toch wel de primaire taak van een forum, discussies een plek bieden.
Ik ben het daar niet mee eens, kijk eens wat een discussie mijn intuïtie nu al oplevert :)
pi_149203922
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:21 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik ben het daar niet mee eens, kijk eens wat een discussie mijn intuïtie nu al oplevert :)
Goed, dan niet. Prima joh.
Ik neem jou overigens nu niet meer serieus, dus ga ik ook niet meer op je reageren.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:22:59 #125
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_149203930
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je mening geven is niet hetzelfde, en het gaat al helemaal niet om vrijheid van meningsuiting. Man man man...
Daar gaat het wel om. Ik mag hardop beweren dat ik Rutte een oetlul vind bijvoorbeeld daar hoef ik echt niet met documenten voor aan te komen. Dat is ook vrijheid van meningsuiting. Maar jij als super intelligent wezen ziet het vast anders :)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')