Je bent erin getrapt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:49 schreef agter het volgende:
Zo zie je maar weer dat die BNW-ers niet allemaal vrede-lievende mensen zijn.
Onzin.quote:
In elke groep zitten gekken. Zelfs huismoeders hebben ooit wel eens iets fout gedaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:49 schreef agter het volgende:
Zo zie je maar weer dat die BNW-ers niet allemaal vrede-lievende mensen zijn.
Wat was het 2e dat er hier gisteren gebeurde? Een topic aanmaken over welke bnw-er het was.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:20 schreef Tjacka het volgende:
Maar wat voor complot zit er dan precies achter?
Dat wordt mij niet echt duidelijk.
Het zou me niks verbazen..mind control misschien zulke mensen gebruiken ze graag voor dit soort events denk aan Karst Tates ook zo iemand die op deze wijze werd weggezet in het nieuws maar wel goed bruikbaar. Ook merkwaardig dat de politie zo binnenviel..maar het is mijn false flag intuïtie hè?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:05 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Dus hij leeft toch niet helemaal in een fantasiewereld volgens jou?
Dat zijn alleen mensen die niet objectief over de zaken kunnen kijken. Die vinden vast alle voetbalsupporters ook hooligans, alle moslims zijn terroristen etc. Hoef je niks van aan te trekken joh. Elk mens wat normaal kan denken doet zo min mogelijk aan stigmatiseren of generaliseren...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:23 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Wat was het 2e dat er hier gisteren gebeurde? Een topic aanmaken over welke bnw-er het was.
Die gast nog even een nerd-brilletje op zijn neus gedrukt.
Alle mensen die het nieuws in twijfel nemen zijn gevaarlijke geesteszieke complotgekkies.
Dat is het doel geweest, het stigmatiseren van de kritische mensen.
Dit is niet het normale filmpje, maar iemand die de agenten filmt, maar inderdaad, zo gevaarlijk was het uiteindelijjk (gelukkig) niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]![]()
Het is trouwens een vaste camera in de studio, Die nemen altijd alles op wat er in de studio gebeurd, bij de regie worden de beelden na 24 uur overschreven of opgeslagen. Als er zeg maar de andere studio een storing is, kan de nieuwslezer er meteen gaan zitten en doorgaan met het verhaal. er hoeft alleen maar geschakeld te worden in de regiekamer.
Als die jongen wat beter zijn huiswerk had gedaan, had ie geweten dat zijn verhaaltje toch wel werd uitgezonden als ie het terplekke zou voordragen.
En de pers maakt zelf de keus om te filmen, reporters hebben wel eens in gevaarlijkere situaties gefilmd.
Ja totaal negeren wat er in de brief stond over andere personen en de 8 verstopte bommen met nucleaire lading. Is nogal een onprofessioneel risico.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen..mind control misschien zulke mensen gebruiken ze graag voor dit soort events denk aan Karst Tates ook zo iemand die op deze wijze werd weggezet in het nieuws maar wel goed bruikbaar. Ook merkwaardig dat de politie zo binnenviel..maar het is mijn false flag intuïtie hè?
Waarom is dit onzin?quote:
Ben wel benieuwd naar je onderbouwing.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:25 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja. Maar dat zou prima passen in de discussie emt het topic "Vinden we Rutte een lul of niet? "
Het gaat dan over een waardeoordeel, het is per definitie subjectief.
Déze situatie gaat over een gebeurtenis. Je ziet het verschil tussen je mening over een persoon en een gebeurtenis toch wel??
HOE WEET JE dat het genegeerd is? Er is niet of nauwelijks over gerept op televisie...dus wordt het dan automatisch door de politie genegeerd? Wat een beperkt denkbeeld houd jij er op na.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:26 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja totaal negeren wat er in de brief stond over andere personen en de 8 verstopte bommen met nucleaire lading. Is nogal een onprofessioneel risico.
Een topic dat zoals je hebt kunnen zien gesloten is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:23 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Wat was het 2e dat er hier gisteren gebeurde? Een topic aanmaken over welke bnw-er het was.
Die gast nog even een nerd-brilletje op zijn neus gedrukt.
Alle mensen die het nieuws in twijfel nemen zijn gevaarlijke geesteszieke complotgekkies.
Dat is het doel geweest, het stigmatiseren van de kritische mensen.
Je kan er ook redelijk zeker van zijn dat iemand die met een auto op willekerige mensen inrijdt, ze niet allemaal op een rijtje heeft natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen..mind control misschien zulke mensen gebruiken ze graag voor dit soort events denk aan Karst Tates ook zo iemand die op deze wijze werd weggezet in het nieuws maar wel goed bruikbaar. Ook merkwaardig dat de politie zo binnenviel..maar het is mijn false flag intuïtie hè?
Wat maakt dat uit?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:29 schreef Manke het volgende:
Laten we eens naar de feiten kijken:
Heeft iemand kunnen bevestigen of dit echt is?
[ afbeelding ]
Het is gesloten maar het was wel de 1e reactie.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een topic dat zoals je hebt kunnen zien gesloten is.
Maar wel apart dat je aan de ene kant alles maar ook alles altijd in twijfel trekt maar er nu niet tegen kan dat de bal de andere kant opgespeeld wordt.
Beantwoord gewoon de vraag joh.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:30 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het is gesloten maar het was wel de 1e reactie.
Wat is het verschil tussen alles in twijfel trekken of alles klakkeloos geloven?
Dat is dan ook niet genegeerd. Je hoeft geen dingen te verzinnen hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:26 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja totaal negeren wat er in de brief stond over andere personen en de 8 verstopte bommen met nucleaire lading. Is nogal een onprofessioneel risico.
Ik ben van mening dat Izzy juist een breder denkbeeld heeft dan het gros van de zogenaamde bnwers hier want zonder ben je totaal geen bnwer maar een algemene nieuwsaanhanger.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:27 schreef kalinhos het volgende:
[..]
HOE WEET JE dat het genegeerd is? Er is niet of nauwelijks over gerept op televisie...dus wordt het dan automatisch door de politie genegeerd? Wat een beperkt denkbeeld houd jij er op na.
Is echt. Een drukfout in één tv-gids. Zou meer achter kunnen zitten, maar ik persoonlijk vind het wat vreemd.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:29 schreef Manke het volgende:
Laten we eens naar de feiten kijken:
Heeft iemand kunnen bevestigen of dit echt is?
[ afbeelding ]
Verrassendquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat Izzy juist een breder denkbeeld heeft dan het gros van de zogenaamde bnwers hier want zonder ben je juist totaal geen bnwer maar een algemene nieuwsaanhanger.
Ik heb er niet veel van mee gekregen, maar hierin heb je een punt. Ik zelf had al gelijk een van de explosieven laten ontsteken zodat men weet dat ik het meen en serieus ben in mijn bedoelingen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:26 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Je kan breed zijn, maar het is meer dat hij alles maar neerplempt zonder ook maar te kijken hoe of wat. Zie het filmpje op pagina 1 bv. Niet kritisch kijken, welnee. Gelijk neergooien.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat Izzy juist een breder denkbeeld heeft dan het gros van de zogenaamde bnwers hier want zonder ben je juist totaal bnwer maar een algemene nieuwsaanhanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |