quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:14 schreef Izzy73 het volgende:
Dit is BNW dus even speculeren.
Moslim extremisten zijn een dreiging, opkomst van rechtse politiek.
De schuld hiervan wordt al vaak gelegd bij de linkse partijen (onterecht)
In Griekenland heeft een linkse partij gewonnen en spreken zich nu al uit tegen de EU.
Nu iemand die een boodschap heeft met info van veiligheidsdiensten die belangrijk zijn voor de wereld en de burgers. (links)
Uhhmm het demoniseren van links en mensen die opkomen voor zaken die het beleid schaden.
Veiligheid aanscherpen, grenzen stellen aan vrijheid van meningsuiting.
Het is maar een gedachte.
Zolang als 't niet 33,17, 911 of 77 is...its ok.Stay calm.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:28 schreef agter het volgende:
Wat een raar weerbericht in de OP. 14 graden.
Toch niet de beste manier om vrienden te houden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
Aan het begin van de avond had hij 444 FB-vrienden. Hij is nu hard op weg naar de 0.
https://www.facebook.com/tarik.zahzah
Wereldvreemd?quote:
eigenlijk moet iedereen in bnw hem nu toevoegenquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Toch niet de beste manier om vrienden te houden.
Tsja...fair weather friends! Who needs em?
Hij zei letterlijk: Wij zijn zeg maar ingehuurd door inlichtingendiensten en uhh, daar hebben wij zaken vernomen die de samenleving in twijfel trekken en die gaan we nu naar buiten brengen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:37 schreef BaajGuardian het volgende:
"internetkenner"
ze mogen die dweeb wel direct ontslaan, weet nieteens dat anonymous hackers helemaal niet twee symbolen heeft maar maar één symbool heeft en dat is het efg masker.
Het pak met groen hoofd waar hij aan refereert is niet het hackers nep-collectief anonymous maar het symbool voor oldfags, waar de tekst 'no picture available' voor prijkt, als hackers iets niet gebruiken is dat het wel.
Komt ook nog bij dat hij de uitspraak van zahzah nog verkeerd zei ook, hij was niet gestuurd door de inlichtingen dienst, hij zei dat hij was benaderd dat is iets heel anders.
Ben jij Lynn of Nicole?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
eigenlijk moet iedereen in bnw hem nu toevoegen
Kan goed dat hij iets heeft gezien wat hem niet aanstond maar als jongetje van 19 zal dat niet iets zijn wat zo boeiend is dat hij dit doet. Inlichtingendiensten weten ook dat ventjes van 19 graag stoer doen dus die zouden ze nooit met deze info belasten. Dat gezegd kan het wel zo zijn dat hij info had en er misschien is gedreigd naar hem, zijn ouders zijn overleden lees ik, vraag me af hoe.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:40 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Hij zei letterlijk: Wij zijn zeg maar ingehuurd door inlichtingendiensten en uhh, daar hebben wij zaken vernomen die de samenleving in twijfel trekken en die gaan we nu naar buiten brengen.
Ik deel mn fb niet met mensen die ik niet ken.quote:
Dat vind zelfs ik ver gezocht. Een "bekende" van hem zei net dat hij bij "pleegouders" woonde.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:44 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Kan goed dat hij iets heeft gezien wat hem niet aanstond maar als jongetje van 19 zal dat niet iets zijn wat zo boeiend is dat hij dit doet. Inlichtingendiensten weten ook dat ventjes van 19 graag stoer doen dus die zouden ze nooit met deze info belasten. Dat gezegd kan het wel zo zijn dat hij info had en er misschien is gedreigd naar hem, zijn ouders zijn overleden lees ik, vraag me af hoe.
Stel dat de inlichtingendiensten zijn ouders als waarschuwing hebben vermoord, of hij dacht dat ze dat hadden gedaan, en daarom maar naar buiten is getreden.
En ook zonder van de zendtijdquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:53 schreef Izzy73 het volgende:
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat dit in scene is gezet.
Ambulance lijkt me vrij standaard in dit soort gevallen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:56 schreef Lavenderr het volgende:
De ouders zijn dus helemaal niet dood en wat die ambulance daar doet is me ook een raadsel.
Haha .. had je wat willen zien op tv vanavond dan?quote:
Bij een huiszoeking?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ambulance lijkt me vrij standaard in dit soort gevallen.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:41 schreef Izzy73 het volgende:
Het 1e hoax filmpje: Hij was in ieder geval een redelijke acteur.
Begrijp me goed, ik ga gewoon op basis van de info wat scenario's af. Ik geloof ook absoluut niet dat wat ik zei het geval is, was meer hypothetisch.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:51 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat vind zelfs ik ver gezocht. Een "bekende" van hem zei net dat hij bij "pleegouders" woonde.
Peter R. is al een tijdje bezig met een persoonlijke hetze tegen "complotdenkers". Probeert ze lekker in het gevaarlijke hoekje te manoeuvreren.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:45 schreef Lavenderr het volgende:
Peter R de Vries had het over complotters. Ik voel me namens BNW aangesproken.
Ja? Je bent nu al overtuigd dat het een hoax is?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:41 schreef Izzy73 het volgende:
Het 1e hoax filmpje: Hij was in ieder geval een redelijke acteur.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:02 schreef kalinhos het volgende:
[..]Ik denk nu komt het....hebben de uploaders gewoon doodleuk zijn ALS-filmpje en hetgeen de NOS uitzond om 21.10 achter elkaar geplakt en er 1 shot aan toegevoegd op het eind dat iemand zegt "Really nigga?" en dan komt HOAX in beeld.
Ja, zo kan ik het ook![]()
![]()
Een bekende van hem zei dat het een normale jongen is, niets vreemds aan te merken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:04 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Begrijp me goed, ik ga gewoon op basis van de info wat scenario's af. Ik geloof ook absoluut niet dat wat ik zei het geval is, was meer hypothetisch.
Ik denk dat dit een jongen is die in de war is. In mijn directe omgeving heb ik weleens iemand meegemaakt in een psychose en de manier van doen doet mij daarop lijken. Zo rustig en kalm als hij was. Mijn vermoeden is dat hij dacht in een film te zitten. Ik hoop alleen voor die jongen dat ze hem goed behandelen als hij echt geestesziek is.
Ja, dus stel ik was zo wappie geweest om gewoon het filmpje te uploaden en er alleen een plaatje met HOAX aan toe te voegen had je mijn filmpje hier geplaatst?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:04 schreef Izzy73 het volgende:
[..].. is inderdaad geen best filmpje nee, ik postte het alleen omdat het de 1e was die op internet is geplaatst. In ieder geval is er te zien dat hij kan acteren.
LOLquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:06 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Een bekende van hem zei dat het een normale jongen is, niets vreemds aan te merken.
En hij studeerde, dus wat mij betreft is het erg voorbarig om binnen een half uur iemand als geestesziek te kwalificeren.
Uh... Welke beelden?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:07 schreef kalinhos het volgende:
Maargoed. Dit waren wel legendarische beelden. Vergeet je niet meer.
Ja dan had ik jouw filmpje gepost, gewoon omdat het de eerste was. Ti's BNW hé.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:07 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja, dus stel ik was zo wappie geweest om gewoon het filmpje te uploaden en er alleen een plaatje met HOAX aan toe te voegen had je mijn filmpje hier geplaatst?
Hoezo is er te zien dat hij kan acteren, trouwens? Hij komt op mij best kalm over eigenlijk, en ik denk dat naarmate het filmpje duurt, hij meer door krijgt dat zijn plan niet gaat lukken en zich ook wel beseft dat politie vroeger of later zou komen.
Die schokkende beelden die op iedereen diepe indruk hebben gemaakt. (Volgens Ivo Opstelten)quote:
Oh die. Ik was ze alweer vergeten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:09 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Die schokkende beelden die op iedereen diepe indruk hebben gemaakt. (Volgens Ivo Opstelten)
Ivo was echt tenenkrommend zeg, jezus christus... lekker ff de politie ophemelen (denk aan de discussies over het zwaarder bewapenen) etc, meh. Dit was een rustige kerel. Maar als ie had gewild had hij vele doden kunnen maken, hij stond notabene gewoon aan het bureau bij al die mensen met zijn wapen. En nu doet Ivo alsof het allemaal zo goed is geregeld..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:09 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Die schokkende beelden die op iedereen diepe indruk hebben gemaakt. (Volgens Ivo Opstelten)
Welkom in Lalaland.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:12 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Ivo was echt tenenkrommend zeg, jezus christus... lekker ff de politie ophemelen (denk aan de discussies over het zwaarder bewapenen) etc, meh. Dit was een rustige kerel. Maar als ie had gewild had hij vele doden kunnen maken, hij stond notabene gewoon aan het bureau bij al die mensen met zijn wapen. En nu doet Ivo alsof het allemaal zo goed is geregeld..
En dan nu... Peter R de Vries op TV....OMFG, ik ga maar slapen
MK-Ultra.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:09 schreef _DeMoN_ het volgende:
Maar nu 2 klasgenoten op TV geweest die dus zeiden hem als een normale kerel te kennen. Fucking weird dit, ben benieuwd of we ooit te weten komen wat zijn gedachtengang was of welk complot hij aanhangt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Zo te zien heeft de politie de stekker van de server eruit getrokken, ze zullen die wel gaan onderzoeken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:17 schreef _DeMoN_ het volgende:
http://www.palmtrees.nl/ de site van dat huis/bedrijf in Pijnacker waar ze nu aan het zoeken zijn. Die site werkt niet eens goedHacker
![]()
Enne... Regio015 meldt dat er nu een ambulance is bij dat huis... hmm
NL heeft geen tanks meer.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:17 schreef Izzy73 het volgende:
Volgende week staan er een paar tanks op het mediapark ..
Valt me een beetje tegen van iemand die -naar eigen zeggen- altijd kritisch nadenkt en gedegen onderzoek doet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:04 schreef Izzy73 het volgende:.. is inderdaad geen best filmpje nee, ik postte het alleen omdat het de 1e was die op internet is geplaatst. In ieder geval is er te zien dat hij kan acteren.
Een marineschip dan misschien ..quote:
Dat doe ik ook, maar ga dat hier niet meer posten ... ik ben gaan beseffen dat BNW daar geen goed platform voor is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen van iemand die -naar eigen zeggen- altijd kritisch nadenkt en gedegen onderzoek doet.
Je zou 't 's in Schoonebeek kunnen proberen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:25 schreef Izzy73 het volgende:
Dat doe ik ook, maar ga dat hier niet meer posten ... ik ben gaan beseffen dat BNW daar geen goed platform voor is.
Hij zegt in de brief "..nog vijf plus 98 hackers..".quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:09 schreef _DeMoN_ het volgende:
98 hackers. Stel het is waar (stel he, want het slaat sowieso nergens op) dan moet 1 van die 98 hackers nu toch wel meer info op internet hebben gepost over deze actie.
En waar de fuck heb je 98 hackers voor nodig..
Dit kan bijna niet anders dan een erg verward persoon zijn. Maar nu 2 klasgenoten op TV geweest die dus zeiden hem als een normale kerel te kennen. Fucking weird dit, ben benieuwd of we ooit te weten komen wat zijn gedachtengang was of welk complot hij aanhangt.
Ga dan gewoon weg ofzoquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:25 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar ga dat hier niet meer posten ... ik ben gaan beseffen dat BNW daar geen goed platform voor is.
Wat doe jij hier eigenlijk?quote:
Heb je de leuke rode mesjes uit Switzreland?quote:
Deze?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heb je de leuke rode mesjes uit Switzreland?
Ik vind anonymous verdacht....ik denk dat ze zijn nog 'n deeltje van de vrijhei/democracie illusie.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:39 schreef Izzy73 het volgende:
Ik vermoed dat dit een false flag is,
met als doel complotdenkers (mensen die kritisch naar het nieuws kijken) en hackers
in een kwaad daglicht te stellen, en af te schilderen als geestesziek. Dit is al een tijdje gaande.
"complot"denkers en hackers worden afgeschilderd als de nieuwe terroristen.
De media en "the powers that be" voelen de hete adem in de nek.
Oh, en please skip de voor de handliggende reacties.
Ik geloof ook niet meer in anonymous, maar er zijn meer hackers groepen en individuale hackers.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vind anonymous verdacht....ik denk dat ze zijn nog 'n deeltje van de vrijhei/democracie illusie.
Ik had verwacht dat er zijn 'n paar fans van Mr.de Vries hiero.
Het is een filmpje van 2012 maar het lijkt me een beetje Anonymous onwaardig. De hackersgroep heeft eind vorig jaar de KKK nog te grazen genomen en 't twitter account gekaapt, dat waren allemaal acties in 't kader van verbetering. Het volk lijdt daar niet onder zeg maar.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:39 schreef Izzy73 het volgende:
met als doel complotdenkers (mensen die kritisch naar het nieuws kijken) en hackers
in een kwaad daglicht te stellen, en af te schilderen als geestesziek. Dit is al een tijdje gaande.
@BaajGuardian geeft in deze 2 posts goed aan dat Anonymous niet echt bestaat.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:50 schreef Beathoven het volgende:
Het is een filmpje van 2012 maar het lijkt me een beetje Anonymous onwaardig.
Dat klopt, daarom is 't ook anonymous. Het is er, want de accounts zijn er wel, maar het is er ook niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:57 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
@BaajGuardian geeft in deze 2 posts goed aan dat Anonymous niet echt bestaat.
Iedereen kan zeggen dat hij van Anonymous is.
BNW / Black-out NOS-achtuurjournaal - 29-01-2015
BNW / Black-out NOS-achtuurjournaal - 29-01-2015
Dat is wel heel diep voor Al-Qaida, die denken niet zo in dominosteentjes omrollen, want dat effect is zelfs voor de grootste experts niet te zien van te voren, er kunnen honderden mogelijkheden uitrollen. Men suggereerde eerder dat het bij CH een daad was om aan IS te laten zien dat Al-Qaida nog bestond en relevant was. Immers de CH redactie wist van de bedreigingen en ging toen door. Daar speelde ook in hun ogen iets groots, immers de belediging van hun profeet. Meer zit daar echt niet onder.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:14 schreef Izzy73 het volgende:
Dit is BNW dus even speculeren.
Moslim extremisten zijn een dreiging, opkomst van rechtse politiek.
De schuld hiervan wordt al vaak gelegd bij de linkse partijen (onterecht)
In Griekenland heeft een linkse partij gewonnen en spreken zich nu al uit tegen de EU.
Nu iemand die een boodschap heeft met info van veiligheidsdiensten die belangrijk zijn voor de wereld en de burgers. (links)
Uhhmm het demoniseren van links en mensen die opkomen voor zaken die het beleid schaden.
Veiligheid aanscherpen, grenzen stellen aan vrijheid van meningsuiting.
Het is maar een gedachte.
Hij houdt zicht gewoon netjes aan de taalregels wat dat betreft. Tot en met 20 hoor je volgens mij uit te schrijvenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:10 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Hij zegt in de brief "..nog vijf plus 98 hackers..".
Waarom eerst in schrift en later numeriek? Lijkt wel of hij dat dan op het laatste moment heeft aangepast. Maar iemand schrijft toch niet eerst in schrift cijfers en later in numeriek? Misschien heeft iemand de opstel van de brief gegeven en heeft hij dat "plus 98" zelf toegevoegd.
Jullie doen nu precies wat (volgens sommigen hier) de NWO/Illuminati/Amerika/etc wil dat jullie doen: elke moslimachtige als terrorist/IS-strijder/jihadist zien.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 02:10 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom is 't ook anonymous. Het is er, want de accounts zijn er wel, maar het is er ook niet.
[..]
Dat is wel heel diep voor Al-Qaida, die denken niet zo in dominosteentjes omrollen, want dat effect is zelfs voor de grootste experts niet te zien van te voren, er kunnen honderden mogelijkheden uitrollen. Men suggereerde eerder dat het bij CH een daad was om aan IS te laten zien dat Al-Qaida nog bestond en relevant was. Immers de CH redactie wist van de bedreigingen en ging toen door. Daar speelde ook in hun ogen iets groots, immers de belediging van hun profeet. Meer zit daar echt niet onder.
En zoals dat wolfpack verhaal van Bloomberg ook liet zien, ze maakten 3 fouten.. als 't allemaal met zulke diepe betekenis was geweest dan lieten ze 't niet aan amateurs over die al lang gepakt hadden kunnen worden voor ze ook maar een schot losten.
Maar ik hou een slag om de arm over dat briefje..toch weet ik niet zo goed wat men in Nederland heeft te zoeken. We hebben volgens mij geen slechte banden met de Arabische wereld.
Dit, dat zijn standaard regels voor het maken van papers en dergelijke.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij houdt zicht gewoon netjes aan de taalregels wat dat betreft. Tot en met 20 hoor je volgens mij uit te schrijven
Die zinsopbouw is gewoon niet zo lekker. Hij bedoelde waarschijnlijk dat er nog 5 anderen in het gebouw waren, plus 98 hackers elders.
Waarom staan deze links er eigenlijk bij? Lijkt me duidelijk om een naamgenoot te gaan. Er zijn wel meer hondjes die Fikkie hetenquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
Echt, of valse vlag?
• http://the-insead-mba-exp(...)ons-should-i-enroll/
• http://www.ghellal.com/team/tarikZahzah.html
Zo te lezen gaat zijn speech over het financiële systeem?
[ afbeelding ]
Joined the firm in 2006.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom staan deze links er eigenlijk bij? Lijkt me duidelijk om een naamgenoot te gaan. Er zijn wel meer hondjes die Fikkie heten
Ik kan wel wat dingen verzinnen:quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:56 schreef Lavenderr het volgende:
De ouders zijn dus helemaal niet dood en wat die ambulance daar doet is me ook een raadsel.
Hier in Amsterdam komen ze ook altijd met politie, brandweer en ambulance. Blijkt er een onwelwording te zijn geweest. Niet heel boeiend dus, maar politie is dan voor de extra en de brandweer voor het geval iemand niet zelfstandig van 4 hoog kan komen. Ik heb wel eens iemand via zo'n brandweerkraan naar beneden gebracht zien worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:39 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik kan wel wat dingen verzinnen:
1. Gezinsleden die in paniek raken, is niet niks als je je zoon/broer zo op tv zien. Kunnen gaan hyperventileren/flauwvallen
2. Boobytraps die hij misschien thuis geplaatst had?
3. Misschien meer gekkies en moet er wel geschoten worden.
Ik vind het vrij normaal dat er bij voorbaat al een ambulance bij is
Inderdaad, zijn ze er niet bij en gebeurd er iets dan komt er een onderzoek en moeten er kamer vragen gesteld worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam komen ze ook altijd met politie, brandweer en ambulance. Blijkt er een onwelwording te zijn geweest. Niet heel boeiend dus, maar politie is dan voor de extra en de brandweer voor het geval iemand niet zelfstandig van 4 hoog kan komen. Ik heb wel eens iemand via zo'n brandweerkraan naar beneden gebracht zien worden.
Of de talloze bluswagens en ambulances als een vliegtuig een noodlanding gaat maken. Allemaal veiligheidsprotocollen ja.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Joined the firm in 2006.
Hij is nu 19. Dus hij was 10 toen hij bij het bedrijf kwam
Dr. Doogiequote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Joined the firm in 2006.
Hij is nu 19. Dus hij was 10 toen hij bij het bedrijf kwam
Vrijheid van meningsuiting? Je bedoelt de geloofwaardigheid. En die was al niet zo groot hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:42 schreef Wespensteek het volgende:
Volgens mij is het een complot om alle BNW-ers is kwaad daglicht te zetten en zo maatregelen te kunnen nemen die de vrijheid van meningsuiting van complottheoriedenkers te beperken.
De geloofwaardigheid is natuurlijk jarenlang stelselmatig ondermijnt met valse berichten en ondeugdelijke feitenmateriaal maar dat is niet genoeg, nu wil men een wettelijk verbod op complot theorieën. Het is allemaal onderdeel van een masterplan van de CIA om het denken in de vrije wereld onder controle van de verenigde staten te brengen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting? Je bedoelt de geloofwaardigheid. En die was al niet zo groot hoor
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:42 schreef Wespensteek het volgende:
Volgens mij is het een complot om alle BNW-ers is kwaad daglicht te zetten en zo maatregelen te kunnen nemen die de vrijheid van meningsuiting van complottheoriedenkers te beperken.
Is semi-correct Nederlands. Een soort richtlijn om alles onder de twintig (en ronde getallen) voluit te schrijven. In dit geval vind ik het ook niet erg mooi staan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:10 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Hij zegt in de brief "..nog vijf plus 98 hackers..".
Waarom eerst in schrift en later numeriek? Lijkt wel of hij dat dan op het laatste moment heeft aangepast. Maar iemand schrijft toch niet eerst in schrift cijfers en later in numeriek? Misschien heeft iemand de opstel van de brief gegeven en heeft hij dat "plus 98" zelf toegevoegd.
Op dé 11-9 was hij 5 of 6.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:17 schreef Tjacka het volgende:
Zijn profiel is gemaakt op 11 september....
Op basis waarvan vermoed je het eigenlijk? Wat is er voor informatie naar buiten gekomen de afgelopen 12uur dat je nu wel vermoed dat het een false flag is. Je plaatste alleen een filmpje met "De eerste filmpjes komen al online!" en dat filmpje toonde gewoon exact aan wat de NOS ook uit had gezonden. Niet bijzonder kritisch gedacht dus. Je gaf ook aan dat je kan zien dat hij kan acteren...hoe kan je dat zien? Hij komt op mij namelijk kalm, heel rustig over. Hij is zich bewust van de situatie waar hij in zit en naarmate het filmpje voortgaat, zie je dat hi jeigenlijk iets zenuwachtiger wordt en door lijkt te krijgen dat zijn plan gaat mislukken. Ik heb het dan over het 1e uncutfilmpje wat rond 21.05 uitgezonden werd. Niet over de verkorte versies van daarna.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:39 schreef Izzy73 het volgende:
Intuïtie!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:31 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Op basis waarvan vermoed je het eigenlijk? Wat is er voor informatie naar buiten gekomen de afgelopen 12uur dat je nu wel vermoed dat het een false flag is. Je plaatste alleen een filmpje met "De eerste filmpjes komen al online!" en dat filmpje toonde gewoon exact aan wat de NOS ook uit had gezonden. Niet bijzonder kritisch gedacht dus.
Het wordt wel treurig trouwens, álles van de afgelopen maanden als een false flag zien. Van MH17 tot Sydney en van Parijs tot ditJe kiest imo voor de makkelijkste, veilige weg. Gewoon doen of alles niet gebeurd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |