Ivo was echt tenenkrommend zeg, jezus christus... lekker ff de politie ophemelen (denk aan de discussies over het zwaarder bewapenen) etc, meh. Dit was een rustige kerel. Maar als ie had gewild had hij vele doden kunnen maken, hij stond notabene gewoon aan het bureau bij al die mensen met zijn wapen. En nu doet Ivo alsof het allemaal zo goed is geregeld..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:09 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Die schokkende beelden die op iedereen diepe indruk hebben gemaakt. (Volgens Ivo Opstelten)
Welkom in Lalaland.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:12 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Ivo was echt tenenkrommend zeg, jezus christus... lekker ff de politie ophemelen (denk aan de discussies over het zwaarder bewapenen) etc, meh. Dit was een rustige kerel. Maar als ie had gewild had hij vele doden kunnen maken, hij stond notabene gewoon aan het bureau bij al die mensen met zijn wapen. En nu doet Ivo alsof het allemaal zo goed is geregeld..
En dan nu... Peter R de Vries op TV....OMFG, ik ga maar slapen
MK-Ultra.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:09 schreef _DeMoN_ het volgende:
Maar nu 2 klasgenoten op TV geweest die dus zeiden hem als een normale kerel te kennen. Fucking weird dit, ben benieuwd of we ooit te weten komen wat zijn gedachtengang was of welk complot hij aanhangt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Zo te zien heeft de politie de stekker van de server eruit getrokken, ze zullen die wel gaan onderzoeken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:17 schreef _DeMoN_ het volgende:
http://www.palmtrees.nl/ de site van dat huis/bedrijf in Pijnacker waar ze nu aan het zoeken zijn. Die site werkt niet eens goedHacker
![]()
Enne... Regio015 meldt dat er nu een ambulance is bij dat huis... hmm
NL heeft geen tanks meer.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:17 schreef Izzy73 het volgende:
Volgende week staan er een paar tanks op het mediapark ..
Valt me een beetje tegen van iemand die -naar eigen zeggen- altijd kritisch nadenkt en gedegen onderzoek doet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:04 schreef Izzy73 het volgende:.. is inderdaad geen best filmpje nee, ik postte het alleen omdat het de 1e was die op internet is geplaatst. In ieder geval is er te zien dat hij kan acteren.
Een marineschip dan misschien ..quote:
Dat doe ik ook, maar ga dat hier niet meer posten ... ik ben gaan beseffen dat BNW daar geen goed platform voor is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen van iemand die -naar eigen zeggen- altijd kritisch nadenkt en gedegen onderzoek doet.
Je zou 't 's in Schoonebeek kunnen proberen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:25 schreef Izzy73 het volgende:
Dat doe ik ook, maar ga dat hier niet meer posten ... ik ben gaan beseffen dat BNW daar geen goed platform voor is.
Hij zegt in de brief "..nog vijf plus 98 hackers..".quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:09 schreef _DeMoN_ het volgende:
98 hackers. Stel het is waar (stel he, want het slaat sowieso nergens op) dan moet 1 van die 98 hackers nu toch wel meer info op internet hebben gepost over deze actie.
En waar de fuck heb je 98 hackers voor nodig..
Dit kan bijna niet anders dan een erg verward persoon zijn. Maar nu 2 klasgenoten op TV geweest die dus zeiden hem als een normale kerel te kennen. Fucking weird dit, ben benieuwd of we ooit te weten komen wat zijn gedachtengang was of welk complot hij aanhangt.
Ga dan gewoon weg ofzoquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:25 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar ga dat hier niet meer posten ... ik ben gaan beseffen dat BNW daar geen goed platform voor is.
Wat doe jij hier eigenlijk?quote:
Heb je de leuke rode mesjes uit Switzreland?quote:
Deze?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heb je de leuke rode mesjes uit Switzreland?
Ik vind anonymous verdacht....ik denk dat ze zijn nog 'n deeltje van de vrijhei/democracie illusie.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:39 schreef Izzy73 het volgende:
Ik vermoed dat dit een false flag is,
met als doel complotdenkers (mensen die kritisch naar het nieuws kijken) en hackers
in een kwaad daglicht te stellen, en af te schilderen als geestesziek. Dit is al een tijdje gaande.
"complot"denkers en hackers worden afgeschilderd als de nieuwe terroristen.
De media en "the powers that be" voelen de hete adem in de nek.
Oh, en please skip de voor de handliggende reacties.
Ik geloof ook niet meer in anonymous, maar er zijn meer hackers groepen en individuale hackers.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vind anonymous verdacht....ik denk dat ze zijn nog 'n deeltje van de vrijhei/democracie illusie.
Ik had verwacht dat er zijn 'n paar fans van Mr.de Vries hiero.
Het is een filmpje van 2012 maar het lijkt me een beetje Anonymous onwaardig. De hackersgroep heeft eind vorig jaar de KKK nog te grazen genomen en 't twitter account gekaapt, dat waren allemaal acties in 't kader van verbetering. Het volk lijdt daar niet onder zeg maar.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:39 schreef Izzy73 het volgende:
Ik vermoed dat dit een false flag is,
met als doel complotdenkers (mensen die kritisch naar het nieuws kijken) en hackers
in een kwaad daglicht te stellen, en af te schilderen als geestesziek. Dit is al een tijdje gaande.
"complot"denkers en hackers worden afgeschilderd als de nieuwe terroristen.
De media en "the powers that be" voelen de hete adem in de nek.
Oh, en please skip de voor de handliggende reacties.
@BaajGuardian geeft in deze 2 posts goed aan dat Anonymous niet echt bestaat.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:50 schreef Beathoven het volgende:
Het is een filmpje van 2012 maar het lijkt me een beetje Anonymous onwaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |