abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149197250
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:09 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Die schokkende beelden die op iedereen diepe indruk hebben gemaakt. (Volgens Ivo Opstelten)
Ivo was echt tenenkrommend zeg, jezus christus... lekker ff de politie ophemelen (denk aan de discussies over het zwaarder bewapenen) etc, meh. Dit was een rustige kerel. Maar als ie had gewild had hij vele doden kunnen maken, hij stond notabene gewoon aan het bureau bij al die mensen met zijn wapen. En nu doet Ivo alsof het allemaal zo goed is geregeld..

En dan nu... Peter R de Vries op TV.... :r OMFG, ik ga maar slapen
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
pi_149197340
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:12 schreef _DeMoN_ het volgende:

[..]

Ivo was echt tenenkrommend zeg, jezus christus... lekker ff de politie ophemelen (denk aan de discussies over het zwaarder bewapenen) etc, meh. Dit was een rustige kerel. Maar als ie had gewild had hij vele doden kunnen maken, hij stond notabene gewoon aan het bureau bij al die mensen met zijn wapen. En nu doet Ivo alsof het allemaal zo goed is geregeld..

En dan nu... Peter R de Vries op TV.... :r OMFG, ik ga maar slapen
Welkom in Lalaland. :)
  vrijdag 30 januari 2015 @ 00:17:01 #53
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149197424
Volgende week staan er een paar tanks op het mediapark .. :{
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149197426
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:09 schreef _DeMoN_ het volgende:
Maar nu 2 klasgenoten op TV geweest die dus zeiden hem als een normale kerel te kennen. Fucking weird dit, ben benieuwd of we ooit te weten komen wat zijn gedachtengang was of welk complot hij aanhangt.
MK-Ultra.

De ideale Manchurian Candidate.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149197434
http://www.palmtrees.nl/ de site van dat huis/bedrijf in Pijnacker waar ze nu aan het zoeken zijn. Die site werkt niet eens goed :') Hacker :')

Enne... Regio015 meldt dat er nu een ambulance is bij dat huis... hmm
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
pi_149197481
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:17 schreef _DeMoN_ het volgende:
http://www.palmtrees.nl/ de site van dat huis/bedrijf in Pijnacker waar ze nu aan het zoeken zijn. Die site werkt niet eens goed :') Hacker :')

Enne... Regio015 meldt dat er nu een ambulance is bij dat huis... hmm
Zo te zien heeft de politie de stekker van de server eruit getrokken, ze zullen die wel gaan onderzoeken.
pi_149197509
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:17 schreef Izzy73 het volgende:
Volgende week staan er een paar tanks op het mediapark .. :{
NL heeft geen tanks meer. O-)
pi_149197554
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 00:04 schreef Izzy73 het volgende:
:) .. is inderdaad geen best filmpje nee, ik postte het alleen omdat het de 1e was die op internet is geplaatst. In ieder geval is er te zien dat hij kan acteren.
Valt me een beetje tegen van iemand die -naar eigen zeggen- altijd kritisch nadenkt en gedegen onderzoek doet. :{
pi_149197572
GROTE LOF VOOR DE POLITIE MENSEN!

BUITENGEWOON INDRUKWEKKEND

SENSATIONEEL
  vrijdag 30 januari 2015 @ 00:23:29 #60
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149197648
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Een marineschip dan misschien .. :?
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 00:25:49 #61
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149197728
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:20 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Valt me een beetje tegen van iemand die -naar eigen zeggen- altijd kritisch nadenkt en gedegen onderzoek doet. :{
Dat doe ik ook, maar ga dat hier niet meer posten ... ik ben gaan beseffen dat BNW daar geen goed platform voor is. :)
pi_149197779
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 00:25 schreef Izzy73 het volgende:
Dat doe ik ook, maar ga dat hier niet meer posten ... ik ben gaan beseffen dat BNW daar geen goed platform voor is. :)
Je zou 't 's in Schoonebeek kunnen proberen.

pi_149198352
Wat me zo verbaast is de carnavalsstemming in NWS, of de gemiddelde leeftijd is 15 jaar oid. Niemand lijkt zich iets om dat briefje te geven en zo BNW is dat niet, het ligt er. Is er nog iemand die dit naar evt wolfpacks linkt? Gewoon mainstream media trouwens.. Bloomberg over de aanvallen in Parijs.

http://www.bloomberg.com/(...)new-way-of-terrorism

"Still, the attackers weren’t as meticulously prepared as, say, the perpetrators of the Sept. 11 attacks in the U.S. The Charlie Hebdo gunmen initially went to the wrong address, a few doors down from the office of the satirical newspaper. And when they located the right address, the attackers first confronted a locked door—only to catch a break when an employee arrived after picking up her child from day care. The employee punched in the entry code after the gunmen threatened her."
pi_149198424
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:09 schreef _DeMoN_ het volgende:
98 hackers. Stel het is waar (stel he, want het slaat sowieso nergens op) dan moet 1 van die 98 hackers nu toch wel meer info op internet hebben gepost over deze actie.
En waar de fuck heb je 98 hackers voor nodig..

Dit kan bijna niet anders dan een erg verward persoon zijn. Maar nu 2 klasgenoten op TV geweest die dus zeiden hem als een normale kerel te kennen. Fucking weird dit, ben benieuwd of we ooit te weten komen wat zijn gedachtengang was of welk complot hij aanhangt.
Hij zegt in de brief "..nog vijf plus 98 hackers..".
Waarom eerst in schrift en later numeriek? Lijkt wel of hij dat dan op het laatste moment heeft aangepast. Maar iemand schrijft toch niet eerst in schrift cijfers en later in numeriek? Misschien heeft iemand de opstel van de brief gegeven en heeft hij dat "plus 98" zelf toegevoegd.
pi_149198511
http://www.politie.nl/nie(...)itale-vrijstaat.html

Ik las net dit bericht en dacht gelijk aan dat hij zei hacker en met meer mensen te zijn. Dat is hij niet en politie kan geen mensen vinden die hem helpen met de middelen die ze hebben. Want hackers dús slimmer is dan de redenering. Strengere regels en wetten en alles gaat onder toezicht.
Zou kunnen toch?
pi_149198627
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:25 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ga dan gewoon weg ofzo
  vrijdag 30 januari 2015 @ 01:31:49 #67
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149198646
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 01:29 schreef Awsom het volgende:

[..]

Ga dan gewoon weg ofzo
Wat doe jij hier eigenlijk?
pi_149198713
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Heb je de leuke rode mesjes uit Switzreland?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149198716
Ik kwam dit tegen, past wel hier :P

vrijdag 30 januari 2015 @ 01:39:54 #70
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149198719
Ik vermoed dat dit een false flag is,
met als doel complotdenkers (mensen die kritisch naar het nieuws kijken) en hackers
in een kwaad daglicht te stellen, en af te schilderen als geestesziek. Dit is al een tijdje gaande.
"complot"denkers en hackers worden afgeschilderd als de nieuwe terroristen.
De media en "the powers that be" voelen de hete adem in de nek.

Oh, en please skip de voor de handliggende reacties. ;(
  vrijdag 30 januari 2015 @ 01:42:04 #71
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149198745
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 01:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heb je de leuke rode mesjes uit Switzreland?
Deze?

pi_149198777
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 01:39 schreef Izzy73 het volgende:
met als doel complotdenkers (mensen die kritisch naar het nieuws kijken) en hackers
in een kwaad daglicht te stellen, en af te schilderen als geestesziek. Dit is al een tijdje gaande.

Ik vind anonymous verdacht....ik denk dat ze zijn nog 'n deeltje van de vrijhei/democracie illusie.

Ik had verwacht dat er zijn 'n paar fans van Mr.de Vries hiero.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 30 januari 2015 @ 01:50:25 #73
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149198821
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 01:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vind anonymous verdacht....ik denk dat ze zijn nog 'n deeltje van de vrijhei/democracie illusie.

Ik had verwacht dat er zijn 'n paar fans van Mr.de Vries hiero.
Ik geloof ook niet meer in anonymous, maar er zijn meer hackers groepen en individuale hackers.
Sommige cyberattacks worden ook in scene gezet, om de internetbeveiliging aan te scherpen en om het
makkelijker te verantwoorden dat internetprivacy er steeds meer aan gaat.
Veel mensen vinden het niet eens een probleem door deze argumenten.
pi_149198822
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 01:39 schreef Izzy73 het volgende:

Het is een filmpje van 2012 maar het lijkt me een beetje Anonymous onwaardig. De hackersgroep heeft eind vorig jaar de KKK nog te grazen genomen en 't twitter account gekaapt, dat waren allemaal acties in 't kader van verbetering. Het volk lijdt daar niet onder zeg maar.

Ik zie chemtrails en de andere boodschappen een beetje uit 't licht van 't beleid van de groep. Zeker omdat al datgene iets is wat men al wel ruim bediscussieert en waar ze niet echt een extra factor in kunnen zijn. En het is zeker een beetje vreemd icm deze actie van gisterenavond waarin op papier met bommen wordt gedreigd. Dat bouwt niets, maar ja.. we weten nog weinig dus 't is allemaal speculeren.

http://rt.com/usa/209875-anonymous-kkk-leader-dox/
http://www.bbc.com/news/blogs-trending-30105412
  vrijdag 30 januari 2015 @ 01:57:40 #75
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149198875
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 01:50 schreef Beathoven het volgende:

Het is een filmpje van 2012 maar het lijkt me een beetje Anonymous onwaardig.
@BaajGuardian geeft in deze 2 posts goed aan dat Anonymous niet echt bestaat.
Iedereen kan zeggen dat hij van Anonymous is en een filmpje maken.
BNW / Black-out NOS-achtuurjournaal - 29-01-2015
BNW / Black-out NOS-achtuurjournaal - 29-01-2015
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')