omnomnomnomquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:05 schreef sandertjuh het volgende:
Ik ga zo thuis een lekkere gebakken ei maken! Ook ga ik een lekker ciabatta broodje met kaas, ham en chorizo maken denk ik!
iPhone he?quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:25 schreef Qwea het volgende:
Offline modus heb ik aan nu ja. ff kijken hoe ik nrs kan opslaan. Zal er straks ff induiken. Heb 30 dagen gratis
quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
iPhone he?
Een favorietenlijst maken en ze daar in mikken, per favorieten lijst kun je aan/uit vinken om het offline te bewaren. Zo kun je ruimte besparen op je tel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik heb het giga druk en tijd tekort.... Deadline 16:00 vanmiddag. Denk dat ik nog wel twee dagen werk heb liggenquote:
Ywquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:32 schreef Qwea het volgende:
ooh voor degene die het willen weten :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Dank u dank u. Miss vanmiddag nog ff wat aanvullen. Mis nog wat dingen. Maar eerst zo douchen (ik stink zwaar van het zweetquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Zie nu pas de OP. Mooi uitgebreid.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Yw
[..]FOTO's GVD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Die komen heus niet op een forumquote:
One big familyquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:37 schreef Qwea het volgende:
Kom we maken een "share je kak" groepsapp
Ik ben daar altijd traag mee, hoe trager hoe beter ookquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:40 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik ben echt traaaaag met lunchen vandaag. Nog bezig
On the bright side, ik heb daarom nu al een uur pauzequote:Op donderdag 29 januari 2015 12:42 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik ben daar altijd traag mee, hoe trager hoe beter ook
Een dikke vette, sappig hamburger?quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:53 schreef Lonaa het volgende:
Ja, hallo. Boodschappen zijn binnen. En ik vind een tonijnsteak, in de bonus, met korting.
3 x raden wat ik zo in de pan flikker.
Kipfiletquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:53 schreef Lonaa het volgende:
Ja, hallo. Boodschappen zijn binnen. En ik vind een tonijnsteak, in de bonus, met korting.
3 x raden wat ik zo in de pan flikker.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Een dikke vette, sappig hamburger?
Allebei goed!quote:
Oh mijn god, moet hebben. nu.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Een dikke, sappig kipfiletburger. OMG!
U riep?quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Een dikke, sappig kipfiletburger. OMG!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Dus tonijn weer in de koelkast en kipfilet eruit?quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
U riep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu al weer honger
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Serieus?quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:56 schreef Myraela het volgende:
Ik heb die big tasty met kip op, dat was echt een tegenvaller.
885 kcal zie ik!quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:06 schreef Maraca het volgende:
De Big Tasty is een guilty pleasureMaar omg, wat een calorieënbom
En het ergste is dat ik daarna weer gewoon trek hebquote:
Is toch altijd zo met de Mac? Heb je zóveel zin daar te eten, op het moment dat je daar krijg je ter plekke spijt en na een uur heb je weer trekquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
En het ergste is dat ik daarna weer gewoon trek heb
Ja precies!quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:37 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Is toch altijd zo met de Mac? Heb je zóveel zin daar te eten, op het moment dat je daar krijg je ter plekke spijt en na een uur heb je weer trek
OP HET LIJSTJE GEZETquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:33 schreef Lonaa het volgende:
Tonijnsteak vind ik heerlijk. Maar ik vind eigenlijk alle vis behalve saaie witvis awesome.
Beter. Het is sowieso in de bonus bij de AH, de tonijnsteak. Dan zijn ze nog steeds best wel prijzig (3 euro voor 100 gram ofzo) maar als je er 1 weet te vinden met ook nog 35% korting. dubbel fantastisch.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
OP HET LIJSTJE GEZET![]()
Zo boodschappen doen. Nieuw voedingsschema is ook gemaakt
Nee, niet mee eens. Een verse quarterpounder is wel erg lekkerquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:57 schreef Lonaa het volgende:
Alles van de mac is een tegenvaller.
Behalve vroeger (want vroeger was alles beter) toen hadden ze nog de macsaladshaker met tonijn.
Ook witvis is lekker te maken hoorquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:33 schreef Lonaa het volgende:
Tonijnsteak vind ik heerlijk. Maar ik vind eigenlijk alle vis behalve saaie witvis awesome.
En toen liet je hem vallen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:43 schreef Myraela het volgende:
Ik heb net 10 minuten met een theelepeltje pindakaas gezeten.
Romantischquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:24 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik ben al even niet meer geweest. Ga je mee?Ik trakteer!
Een eerste date bij de mac is geen afknapper voor je?quote:
Ach, je hebt het beheerst gedaanquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, toen was die op.Met mini mini mini hapjes.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:51 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Een eerste date bij de mac is geen afknapper voor je?Zal ik je daarna cliche mee naar de bioscoop nemen?
> Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:51 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Een eerste date bij de mac is geen afknapper voor je?Zal ik je daarna cliche mee naar de bioscoop nemen?
Vlak de bioscoop niet af! Maar vooruit omdat je het zo lief vraagt betaal ik die ook welquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
> Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
< Afvaltopic op FOK!
> Oh leuk! En waar was jullie eerste date?
< McDonalds![]()
Krijg je dan geen problemen met je vriendin?quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:20 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Vlak de bioscoop niet af! Maar vooruit omdat je het zo lief vraagt betaal ik die ook wel
dangerous lovequote:Op donderdag 29 januari 2015 15:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
< Afvaltopic op FOK!
< McDonalds![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
< Afvaltopic op FOK!
< McDonalds![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
< Afvaltopic op FOK!
< McDonalds![]()
Oh shit het valt wel op dus?quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dit is versierpoging 30 van sandertjuh op jou, volgens meent ie het serieus
Neequote:Op donderdag 29 januari 2015 15:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Krijg je dan geen problemen met je vriendin?
quote:
Well that escalated quicklyquote:
Oooh. Nu heb ik zin in kipshoarma en zuurkoolstamppot.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
change of plans...geen zin in zuurkoolstampot. Dus het wordt zelfgemaakte kipshoarma met pita, salade en knoflooksaus van kwark
lijkt me echt een extreem ranzige combiquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oooh. Nu heb ik zin in kipshoarma en zuurkoolstamppot.
Hahha. Ja. Ik wil het ook niet per se allebei tegelijk. Maar wel allebei. Achter elkaarquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
lijkt me echt een extreem ranzige combi
HIER OOK *boks*quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:08 schreef CrunchySelf het volgende:
Het is vandaag pastadag![]()
Ik hou van pasta
Heb er 4quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beter. Het is sowieso in de bonus bij de AH, de tonijnsteak. Dan zijn ze nog steeds best wel prijzig (3 euro voor 100 gram ofzo) maar als je er 1 weet te vinden met ook nog 35% korting. dubbel fantastisch.
Ik betaalde 2,50 ofzo.
Ja hier welquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:16 schreef Qwea het volgende:
Hey ik zat te denken, is er animo voor een meet?
Nee maar ja. Want ik ben superdik en jullie niet maar het lijkt me wel heel tof. Dus ja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:16 schreef Qwea het volgende:
Dat doe je zelf al welquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee maar ja. Want ik ben superdik en jullie niet maar het lijkt me wel heel tof. Dus ja.
Als jullie geen fatjokes maken.
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hahha. Ja. Ik wil het ook niet per se allebei tegelijk. Maar wel allebei. Achter elkaar
Extra motivatie, wat wil je nog meerquote:
Als het maar niet naar de McD en bios wordt danquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:16 schreef Qwea het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Yo' Mama is so fat, she eats her cereal out of a satellite dish.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Als het maar niet naar de McD en bios wordt dan![]()
En onder voorbehoud van tijd enzo.
Hoe groot was jij ook al weer?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Sorry, liet me gaan. Vergeef me.
Maar je bent niet de enige fatty
187 cmquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoe groot was jij ook al weer?
Edit: lengte dus he, niet gewicht.
Heeft het een reden dat je een bepaalde kolom hebt gearceerd?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:29 schreef sanger het volgende:
Kwam deze nog ergens tegen trouwens![]()
[ afbeelding ]
Neuh, was al zo (en mij nog niet eens opgevallenquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heeft het een reden dat je een bepaalde kolom hebt gearceerd?
Jajaquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Neuh, was al zo (en mij nog niet eens opgevallen).
Ja. Je bent 20 cm langer dan ik en iets lichter. Echt wel dat ik de enige fatty ben.quote:
0900-istayfatquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Je bent 20 cm langer dan ik en iets lichter. Echt wel dat ik de enige fatty ben.
Uiteraard, dat spreekt voor zichquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:31 schreef sandertjuh het volgende:
Ik ben dan de kleinste van jullie allemaaldan gaan jullie daar grapjes over maken
Ja, jij bent ook wel een fatty, maar niet zo erg als ik.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
0900-istayfat
Wanneer is de grens? Voel me wel fatty
GVD NOEM JE ME DIK?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook wel een fatty, maar niet zo erg als ik.
Ja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
GVD NOEM JE ME DIK?
Komt wel goed![]()
Als we niet over je heen kijken that is..quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:31 schreef sandertjuh het volgende:
Ik ben dan de kleinste van jullie allemaaldan gaan jullie daar grapjes over maken
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Als we niet over je heen kijken that is..
Doe normaalquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:20 schreef Myraela het volgende:
Ik vind meets eng. Nouja, ik ben naar veel FOK! meets geweest, maar ik ben bang dat hier een focus ligt op mijn gewicht en dan krijg ik de neiging om nog even heel snel kei veel af te vallen.
#nofatjokes #yescheesecakequote:Op donderdag 29 januari 2015 16:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee maar ja. Want ik ben superdik en jullie niet maar het lijkt me wel heel tof. Dus ja.
Als jullie geen fatjokes maken.
KFC?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:27 schreef sanger het volgende:
[..]
KFC!quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe normaalDe focus ligt op dom ouwehoeren, wat drinken en kak foto's bespreken
[..]
#nofatjokes #yescheesecake
[..]
KFC?
Maar ehh, welke plaats dan? Beetje centraal? Amsterdam / utreg?
Centraal hequote:Op donderdag 29 januari 2015 16:41 schreef Qwea het volgende:
Maar ehh, welke plaats dan? Beetje centraal? Amsterdam / utreg?
Je weet niet wat je mist.... De Qwea meet van het vorige topic (of was het alweer 2 topics terug?)....quote:
Echt wel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:45 schreef Myraela het volgende:
En Qwea mag niet die oreo, kinder bueno en whatever taart maken. Want ik eet hem helemaal op.
Moet je opschietenquote:
Deze Sander in Heemskerkquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:49 schreef Lonaa het volgende:
Waar woont iedereen dan die wil komen? Dan maak ik een lijstje.
TS begint:
Lonaa - Enschede
Myraela (nemen we niet serieus) - Rotterdam
Kleine sander - Utrecht
Mijn mede-fatty - Leeuwarden
Man, daar pas jij gemakkelijk onderdoorquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:55 schreef sandertjuh het volgende:
Ik word gepestPas maar op dat ik straks niet voor een trein spring
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Man, daar pas jij gemakkelijk onderdoor
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Man, daar pas jij gemakkelijk onderdoor
Lieeeeefquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb je gewoon Sander genoemd hoor.
Nou, dan haak ik af hoorquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Mja, ik wil je best een beetje plagen, maar niet te veel want misschien vind je het echt wel een ding en dan is het niet cool.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:58 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
LieeeeefGelukkig ben ik wel wat gewend ondertussen
Oke.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:01 schreef sandertjuh het volgende:
Ik kan veel hebben en ik zou me al helemaal niet druk maken over zoiets als dit op internet. Maar toch erg lief van je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Hoe noem je mij dan?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb je gewoon Sander genoemd hoor.
Maakt mij niet veel uit. Ik rij graagquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:59 schreef Lonaa het volgende:
Maar uhm, volgens mij is voor iedereen Amsterdam handig, behalve voor mij. En is Utrecht voor iedereen 'meh'.
Dus uhm, Amsterdam?
Rijden in Amsterdam?quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Maakt mij niet veel uit. Ik rij graag
Ben jij 1.60?quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:05 schreef sandertjuh het volgende:
Dat scheelt maar 16 cm! Van wie kan ik een paar hakken lenen?
Dagelijksquote:
Oh ik vind dat zo eng hequote:
Mensen recht aan kunnen kijken.quote:
Dat worden dan wel flinke plateau's hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:05 schreef sandertjuh het volgende:
Ik dacht dat ik met mijn 1.70 al klein wasquote:
Als je voeten groot genoeg zijn wel ja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:05 schreef sandertjuh het volgende:
Dat is word een flinke uitdaging denk ikquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat worden dan wel flinke plateau's hoor.
Zulke bijv:
[ afbeelding ]
Er gaat dan iets niet goed denk ik nee.. een man die op hakken loopt!quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:09 schreef Maraca het volgende:
Denk dat ik eerder op een man afknap als hij hakken draagt, dan om z'n lengte
Heb zelfs in Amsterdam rijles gehadquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh ik vind dat zo eng heDurf amper in Rotterdam te rijden.. moet het voor m'n werk vaak, maar brrr
Als vrouw ben je dan alsnog langer dan gemiddeld..quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik met mijn 1.70 al klein was
quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mensen recht aan kunnen kijken.
True.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:09 schreef Maraca het volgende:
Denk het wel. Door het plateau is de hak zelf maar een cm of 8 ofzo als ik dat zo zie. Dat is wel te doen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:09 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dat is word een flinke uitdaging denk ikkan je zelf wel lopen op zulke hakken?
Bij mij ook, maar denk dat ik het dichtstebij woonquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:08 schreef CrunchySelf het volgende:
Amsterdam is prima. Utrecht voor mij ook. Ik rijd gratis.
Mits een beetje op route of klein beetje omrijden passen er meer in mijn auto
Die zijn heul niet voor buitenquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat worden dan wel flinke plateau's hoor.
Zulke bijv:
[ afbeelding ]
Baasquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Heb zelfs in Amsterdam rijles gehadNiets mis mee hoor
Maar goed, ik heb dan ook in Parijs centrum, London en Antwerp gereden etc. Dat is nog veel hectischer.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:09 schreef Maraca het volgende:
Een propje sok in de neus schuivenquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je voeten groot genoeg zijn wel ja.
Mwah, dat vind de leasemaatschappij niet zo tofquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
BaasIn Parijs kun je tenminste nog fatsoenlijk fileparkeren.. daar mag je gewoon je bumper gebruiken
Waarom zou je geen hakken aandoen als je lang bent?quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:12 schreef Myraela het volgende:
Ik kan nog steeds niet op mijn hakken lopen.Als ik slank ben ga ik het weer oefenen, al blijf ik dan nog steeds lang, dus misschien ga ik het nooit oefenen. Maar ik vind ze zo mooi.
Hangt van het maatverschil af.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Een propje sok in de neus schuiven
quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt van het maatverschil af.![]()
* IJsdraakje heeft geen schattige kleine schoenen om uit te lenen.
Ik mag 2x per jaar een schade claimen bij mijn maatschappijquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Mwah, dat vind de leasemaatschappij niet zo tof![]()
Dan ben ik langer dan mijn vriend. Ik hou sowieso alleen van echte hakken, niet van die halfjes. Ik ben zelf al 1.85, dus dan zit ik tegen de 2 meter aan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarom zou je geen hakken aandoen als je lang bent?
Oh, de mijne heeft dan echt pech hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan ben ik langer dan mijn vriend. Ik hou sowieso alleen van echte hakken, niet van die halfjes. Ik ben zelf al 1.85, dus dan zit ik tegen de 2 meter aan.
Dat is gemiddeld.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik met mijn 1.70 al klein was
Dan heb ik lange vriendinnenquote:
Ik ken echt een supervrouwelijke vrouw van 1.92 en die doet ook gewoon regelmatig hakken aan. Ze is toch al lang, maar ze ziet er dan alsnog heel sexy uit. Gewoon schijt hebben!quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan ben ik langer dan mijn vriend. Ik hou sowieso alleen van echte hakken, niet van die halfjes. Ik ben zelf al 1.85, dus dan zit ik tegen de 2 meter aan.
Oh. *lijstje weer doorstreeptquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:45 schreef Myraela het volgende:
En Qwea mag niet die oreo, kinder bueno en whatever taart maken. Want ik eet hem helemaal op.
Den Helderquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:49 schreef Lonaa het volgende:
Waar woont iedereen dan die wil komen? Dan maak ik een lijstje.
TS begint:
Lonaa - Enschede
Myraela (nemen we niet serieus) - Rotterdam
Sander - Utrecht
Mijn mede-fatty - Leeuwarden
Grote Sander - Heemskerk
Serieus een max eropquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik mag 2x per jaar een schade claimen bij mijn maatschappij2x per jaar naar Parijs
![]()
Dat hadden Lonaa en Qwea iig welquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ken echt een supervrouwelijke vrouw van 1.92 en die doet ook gewoon regelmatig hakken aan. Ze is toch al lang, maar ze ziet er dan alsnog heel sexy uit. Gewoon schijt hebben!
quote:
SUSHI.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Komt er iemand uit Heemskerk? Mijn hometownMaar woon al eeuwen in Utrecht..
quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Komt er iemand uit Heemskerk? Mijn hometownMaar woon al eeuwen in Utrecht..
Ja, net als ik vanochtend. Dat was echt een pareltje.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:35 schreef Qwea het volgende:
[..]Die foto's waren echt epic
Ik ben die van net vergeten te maken voor Loona
Ook een optie overigens voor een meetquote:
Jij zou een groep makenquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:35 schreef Qwea het volgende:
[..]Die foto's waren echt epic
Ik ben die van net vergeten te maken voor Loona
Schijt jij pareltjes? Doe mij zo een vrouwdingquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, net als ik vanochtend. Dat was echt een pareltje.
Nou ja, op schade hequote:Op donderdag 29 januari 2015 17:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Serieus een max erop![]()
Ik had laatst een motor in de soep, plus nog een deukje (door een vriend gereden) en wat inleverschade.. Ze waren niet blij, maar verder doen ze er niets mee.
Gaaf, ik dan ook.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:37 schreef CrunchySelf het volgende:
O en Q jij ligt op mijn route richting Adam en omstreken
Die motor werd onder schade geschaardquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, op schade heAls er iets mis is met de auto dan fixen ze dat gewoon, daar zit geen max op (gelukkig maar want ik rij in een Alfa
). Maar als ik 3x tegen een paaltje aanrij kost dat me mijn eigen risico
Evt. kan ik je ophalen mocht dat nodig zijn. Is voor mij niet zo heel ver.quote:
Serieus? Dat valt onder schade?quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Die motor werd onder schade geschaardIets met water, heel veel water, wat uit de lucht viel, en pech krijgen in een tunnel.... (Renault he...). Water stond tot aan de ramen. Kwam door de achterdeuren en kofferbak naar binnen. Stond tot mijn middel in het water om de auto er uit te duwen
![]()
En ik had verwacht dat de kids het wel spannend zouden vinden, maar die waren panisch
Damn, dan sta je wel even te foeteren lijkt me.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Die motor werd onder schade geschaardIets met water, heel veel water, wat uit de lucht viel, en pech krijgen in een tunnel.... (Renault he...). Water stond tot aan de ramen. Kwam door de achterdeuren en kofferbak naar binnen. Stond tot mijn middel in het water om de auto er uit te duwen
![]()
En ik had verwacht dat de kids het wel spannend zouden vinden, maar die waren panisch
Tof!quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Evt. kan ik je ophalen mocht dat nodig zijn. Is voor mij niet zo heel ver.
Jep. De motor had water binnengekregen. En daardoor was deze gescheurdquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Serieus? Dat valt onder schade?Bizar! En je kinderen kunnen ook niks waarderen zeg
![]()
Nou ja, gelukkig heb jij geen maxquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Jep. De motor had water binnengekregen. En daardoor was deze gescheurd
Nou ja, Renault en water gaan niet samen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Damn, dan sta je wel even te foeteren lijkt me.
[..]
Tof!
Matig.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Nou ja, Renault en water gaan niet samen.
Maar wat helemaal sneu is dat er voor mij 3van die vrouwen/boodschappenauto's a 10k allemaal door de plas reden en ik met mijn middenklas station van 30k er niet doorkwam doordat het water elektronische sluiting veroorzaakte![]()
Ohja, 3 dagen voordat we met auto en caravan op vakantie gingen ook nog
Godsammequote:Op donderdag 29 januari 2015 17:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Nou ja, Renault en water gaan niet samen.
Maar wat helemaal sneu is dat er voor mij 3van die vrouwen/boodschappenauto's a 10k allemaal door de plas reden en ik met mijn middenklas station van 30k er niet doorkwam doordat het water elektronische sluiting veroorzaakte![]()
Ohja, 3 dagen voordat we met auto en caravan op vakantie gingen ook nog
quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:37 schreef CrunchySelf het volgende:
O en Q jij ligt op mijn route richting Adam en omstreken
Allemaal aan de PWOquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:53 schreef Qwea het volgende:
[..]Jeuj.
Ik ga wel even een poll maken met data.
Wat gaan we doen dan? Zuipen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:53 schreef Qwea het volgende:
[..]Jeuj.
Ik ga wel even een poll maken met data.
Heeft er nou serieus maar 1 iemand een stem uitgebracht?quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:55 schreef Qwea het volgende:
Poll: Meet Amsterdam. Wanneer?
• 21-02-2015
• 28-02-2015
• 14-03-2015
• 28-03-2015
• 04-04-2015
• 11-04-2015
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja. Of heb je wel een sociaal leven?quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:06 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heeft er nou serieus maar 1 iemand een stem uitgebracht?
Maar ik ga niet stemmen, want volgens mij kun je maar 1 datum kiezen. right?
Ik kan eigenlijk allemaal wel, betekend dat ik nu geen sociaal leven heb?
Nee, de keiharde waarheid wordt me nu ineens duidelijkquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:09 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja. Of heb je wel een sociaal leven?
Nee, ik meestal ook niet hoorquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:11 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee, de keiharde waarheid wordt me nu ineens duidelijk
Ik plan nooit zover vooruit
Dit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:06 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heeft er nou serieus maar 1 iemand een stem uitgebracht?
Maar ik ga niet stemmen, want volgens mij kun je maar 1 datum kiezen. right?
Ik kan eigenlijk allemaal wel, betekend dat ik nu geen sociaal leven heb?
Godverdommequote:
Jupquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
GodverdommeIk had die optie erbij moeten doen
Oh wacht. Ik kan niet op 28-02. En niet op 14-03quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
GodverdommeIk had die optie erbij moeten doen
quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik kan niet op 28-02. En niet op 14-03
O ja, poppodium right?quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, sorry. Toffe concerten dit dat.
*op een briefje schrijft.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:28 schreef Lonaa het volgende:
Oke, wacht. 21-02 en 4-4 hebben voorkeur. 28-02 kan ook.
Amsterdam is gunstigste voor iedereenquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:36 schreef Lonaa het volgende:
En gingen we dan meeten in Amsterdam of Utrecht?
Ja, behalve voor mijquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Amsterdam is gunstigste voor iedereen
Zorgen we toch dat we dat redden!quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:44 schreef Lonaa het volgende:
Maar is oke, moet alleen dan wel om 11 uur met de laatste trein. Of om 5 uur met de eerste, maar dat is ruk.
Dan heb ik bier nodig voor zulke late tijdenquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:44 schreef Lonaa het volgende:
Maar is oke, moet alleen dan wel om 11 uur met de laatste trein. Of om 5 uur met de eerste, maar dat is ruk.
Oh ja, je ging met de autoquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dan heb ik bier nodig voor zulke late tijden
Ik liep weer te hard van stapel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Er waren volgens mij meer mensen dan ons drieën
Ja. 200 kcal per stuk. Mooi als tussendoortje of 'ik weet niet wat ik moet ontbijten'ontbijt.quote:
Ja, dan gaat het nooit zo gek nietquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. 200 kcal per stuk. Mooi als tussendoortje of 'ik weet niet wat ik moet ontbijten'ontbijt.
Ja sjouwen!!quote:
Hehe. Dat snap ikquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja sjouwen!!
Zo zie ik mijn emballagediensten ook altijd als work-out
quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:55 schreef CrunchySelf het volgende:
Hey Q, ik heb vandaag gewoon 1250 gram kwark
Wow! Echt heel lang.. Wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga even douchen, op de bank hangen en VROEG naar bed. Morgen een vrij lange werkdag. Van 11 's ochtends tot uurtje of 2 's nachts.
Morgen manage ik de backstage van een poppodiumquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:43 schreef Nammie het volgende:
[..]
Wow! Echt heel lang.. Wat voor werk doe je?
Same herequote:Op donderdag 29 januari 2015 21:01 schreef IJsdraakje het volgende:
4-4 moet hier ook kunnen, alleen even afwachten of er nog paasplannen zijn.
Oh yeahquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ooit wordt het nog wel eens wat
DM gezien?
Uhm. Dit kan hier best wel van komen, heb ik bijna standaard na kwark. Al is het niet heule erge pijnquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:19 schreef Myraela het volgende:
Net een halve bak kwark op, nu ineens weer hele erge maagpijn. Ik hoop dat dat toeval is.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:29 schreef Qwea het volgende:
Groepsapp kak foto'snog meer gegadigden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |