Ja. 200 kcal per stuk. Mooi als tussendoortje of 'ik weet niet wat ik moet ontbijten'ontbijt.quote:
Ja, dan gaat het nooit zo gek nietquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. 200 kcal per stuk. Mooi als tussendoortje of 'ik weet niet wat ik moet ontbijten'ontbijt.
Ja sjouwen!!quote:
Hehe. Dat snap ikquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja sjouwen!!
Zo zie ik mijn emballagediensten ook altijd als work-out
quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:55 schreef CrunchySelf het volgende:
Hey Q, ik heb vandaag gewoon 1250 gram kwark
Wow! Echt heel lang.. Wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga even douchen, op de bank hangen en VROEG naar bed. Morgen een vrij lange werkdag. Van 11 's ochtends tot uurtje of 2 's nachts.
Morgen manage ik de backstage van een poppodiumquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:43 schreef Nammie het volgende:
[..]
Wow! Echt heel lang.. Wat voor werk doe je?
Same herequote:Op donderdag 29 januari 2015 21:01 schreef IJsdraakje het volgende:
4-4 moet hier ook kunnen, alleen even afwachten of er nog paasplannen zijn.
Oh yeahquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ooit wordt het nog wel eens wat
DM gezien?
Uhm. Dit kan hier best wel van komen, heb ik bijna standaard na kwark. Al is het niet heule erge pijnquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:19 schreef Myraela het volgende:
Net een halve bak kwark op, nu ineens weer hele erge maagpijn. Ik hoop dat dat toeval is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |