quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mensen recht aan kunnen kijken.
True.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:09 schreef Maraca het volgende:
Denk dat ik eerder op een man afknap als hij hakken draagt, dan om z'n lengte
Denk het wel. Door het plateau is de hak zelf maar een cm of 8 ofzo als ik dat zo zie. Dat is wel te doen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:09 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dat is word een flinke uitdaging denk ikkan je zelf wel lopen op zulke hakken?
Bij mij ook, maar denk dat ik het dichtstebij woonquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:08 schreef CrunchySelf het volgende:
Amsterdam is prima. Utrecht voor mij ook. Ik rijd gratis.
Mits een beetje op route of klein beetje omrijden passen er meer in mijn auto
Die zijn heul niet voor buitenquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat worden dan wel flinke plateau's hoor.
Zulke bijv:
[ afbeelding ]
Baasquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Heb zelfs in Amsterdam rijles gehadNiets mis mee hoor
Maar goed, ik heb dan ook in Parijs centrum, London en Antwerp gereden etc. Dat is nog veel hectischer.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:09 schreef Maraca het volgende:
Denk dat ik eerder op een man afknap als hij hakken draagt, dan om z'n lengte
Een propje sok in de neus schuivenquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je voeten groot genoeg zijn wel ja.
Mwah, dat vind de leasemaatschappij niet zo tofquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
BaasIn Parijs kun je tenminste nog fatsoenlijk fileparkeren.. daar mag je gewoon je bumper gebruiken
Waarom zou je geen hakken aandoen als je lang bent?quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:12 schreef Myraela het volgende:
Ik kan nog steeds niet op mijn hakken lopen.Als ik slank ben ga ik het weer oefenen, al blijf ik dan nog steeds lang, dus misschien ga ik het nooit oefenen. Maar ik vind ze zo mooi.
Hangt van het maatverschil af.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Een propje sok in de neus schuiven
quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt van het maatverschil af.![]()
* IJsdraakje heeft geen schattige kleine schoenen om uit te lenen.
Ik mag 2x per jaar een schade claimen bij mijn maatschappijquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Mwah, dat vind de leasemaatschappij niet zo tof![]()
Dan ben ik langer dan mijn vriend. Ik hou sowieso alleen van echte hakken, niet van die halfjes. Ik ben zelf al 1.85, dus dan zit ik tegen de 2 meter aan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarom zou je geen hakken aandoen als je lang bent?
Oh, de mijne heeft dan echt pech hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan ben ik langer dan mijn vriend. Ik hou sowieso alleen van echte hakken, niet van die halfjes. Ik ben zelf al 1.85, dus dan zit ik tegen de 2 meter aan.
Dat is gemiddeld.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik met mijn 1.70 al klein was
Dan heb ik lange vriendinnenquote:
Ik ken echt een supervrouwelijke vrouw van 1.92 en die doet ook gewoon regelmatig hakken aan. Ze is toch al lang, maar ze ziet er dan alsnog heel sexy uit. Gewoon schijt hebben!quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan ben ik langer dan mijn vriend. Ik hou sowieso alleen van echte hakken, niet van die halfjes. Ik ben zelf al 1.85, dus dan zit ik tegen de 2 meter aan.
Oh. *lijstje weer doorstreeptquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:45 schreef Myraela het volgende:
En Qwea mag niet die oreo, kinder bueno en whatever taart maken. Want ik eet hem helemaal op.
Den Helderquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:49 schreef Lonaa het volgende:
Waar woont iedereen dan die wil komen? Dan maak ik een lijstje.
TS begint:
Lonaa - Enschede
Myraela (nemen we niet serieus) - Rotterdam
Sander - Utrecht
Mijn mede-fatty - Leeuwarden
Grote Sander - Heemskerk
Serieus een max eropquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik mag 2x per jaar een schade claimen bij mijn maatschappij2x per jaar naar Parijs
![]()
Dat hadden Lonaa en Qwea iig welquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ken echt een supervrouwelijke vrouw van 1.92 en die doet ook gewoon regelmatig hakken aan. Ze is toch al lang, maar ze ziet er dan alsnog heel sexy uit. Gewoon schijt hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |