Kipfiletquote:Op donderdag 29 januari 2015 12:53 schreef Lonaa het volgende:
Ja, hallo. Boodschappen zijn binnen. En ik vind een tonijnsteak, in de bonus, met korting.
3 x raden wat ik zo in de pan flikker.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Een dikke vette, sappig hamburger?
Allebei goed!quote:
Oh mijn god, moet hebben. nu.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Een dikke, sappig kipfiletburger. OMG!
U riep?quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Een dikke, sappig kipfiletburger. OMG!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Dus tonijn weer in de koelkast en kipfilet eruit?quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
U riep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu al weer honger
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Serieus?quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:56 schreef Myraela het volgende:
Ik heb die big tasty met kip op, dat was echt een tegenvaller.
885 kcal zie ik!quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:06 schreef Maraca het volgende:
De Big Tasty is een guilty pleasureMaar omg, wat een calorieënbom
En het ergste is dat ik daarna weer gewoon trek hebquote:
Is toch altijd zo met de Mac? Heb je zóveel zin daar te eten, op het moment dat je daar krijg je ter plekke spijt en na een uur heb je weer trekquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
En het ergste is dat ik daarna weer gewoon trek heb
Ja precies!quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:37 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Is toch altijd zo met de Mac? Heb je zóveel zin daar te eten, op het moment dat je daar krijg je ter plekke spijt en na een uur heb je weer trek
OP HET LIJSTJE GEZETquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:33 schreef Lonaa het volgende:
Tonijnsteak vind ik heerlijk. Maar ik vind eigenlijk alle vis behalve saaie witvis awesome.
Beter. Het is sowieso in de bonus bij de AH, de tonijnsteak. Dan zijn ze nog steeds best wel prijzig (3 euro voor 100 gram ofzo) maar als je er 1 weet te vinden met ook nog 35% korting. dubbel fantastisch.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
OP HET LIJSTJE GEZET![]()
Zo boodschappen doen. Nieuw voedingsschema is ook gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |