Oooh. Nu heb ik zin in kipshoarma en zuurkoolstamppot.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
change of plans...geen zin in zuurkoolstampot. Dus het wordt zelfgemaakte kipshoarma met pita, salade en knoflooksaus van kwark
lijkt me echt een extreem ranzige combiquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oooh. Nu heb ik zin in kipshoarma en zuurkoolstamppot.
Hahha. Ja. Ik wil het ook niet per se allebei tegelijk. Maar wel allebei. Achter elkaarquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
lijkt me echt een extreem ranzige combi
HIER OOK *boks*quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:08 schreef CrunchySelf het volgende:
Het is vandaag pastadag![]()
Ik hou van pasta
Heb er 4quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beter. Het is sowieso in de bonus bij de AH, de tonijnsteak. Dan zijn ze nog steeds best wel prijzig (3 euro voor 100 gram ofzo) maar als je er 1 weet te vinden met ook nog 35% korting. dubbel fantastisch.
Ik betaalde 2,50 ofzo.
Ja hier welquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:16 schreef Qwea het volgende:
Hey ik zat te denken, is er animo voor een meet?
Nee maar ja. Want ik ben superdik en jullie niet maar het lijkt me wel heel tof. Dus ja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:16 schreef Qwea het volgende:
Dat doe je zelf al welquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee maar ja. Want ik ben superdik en jullie niet maar het lijkt me wel heel tof. Dus ja.
Als jullie geen fatjokes maken.
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hahha. Ja. Ik wil het ook niet per se allebei tegelijk. Maar wel allebei. Achter elkaar
Extra motivatie, wat wil je nog meerquote:
Als het maar niet naar de McD en bios wordt danquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:16 schreef Qwea het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |