quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:51 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Een eerste date bij de mac is geen afknapper voor je?Zal ik je daarna cliche mee naar de bioscoop nemen?
> Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:51 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Een eerste date bij de mac is geen afknapper voor je?Zal ik je daarna cliche mee naar de bioscoop nemen?
Vlak de bioscoop niet af! Maar vooruit omdat je het zo lief vraagt betaal ik die ook welquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
> Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
< Afvaltopic op FOK!
> Oh leuk! En waar was jullie eerste date?
< McDonalds![]()
Krijg je dan geen problemen met je vriendin?quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:20 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Vlak de bioscoop niet af! Maar vooruit omdat je het zo lief vraagt betaal ik die ook wel
dangerous lovequote:Op donderdag 29 januari 2015 15:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
< Afvaltopic op FOK!
< McDonalds![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
< Afvaltopic op FOK!
< McDonalds![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
< Afvaltopic op FOK!
< McDonalds![]()
Oh shit het valt wel op dus?quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dit is versierpoging 30 van sandertjuh op jou, volgens meent ie het serieus
Neequote:Op donderdag 29 januari 2015 15:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Krijg je dan geen problemen met je vriendin?
quote:
Well that escalated quicklyquote:
Oooh. Nu heb ik zin in kipshoarma en zuurkoolstamppot.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
change of plans...geen zin in zuurkoolstampot. Dus het wordt zelfgemaakte kipshoarma met pita, salade en knoflooksaus van kwark
lijkt me echt een extreem ranzige combiquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oooh. Nu heb ik zin in kipshoarma en zuurkoolstamppot.
Hahha. Ja. Ik wil het ook niet per se allebei tegelijk. Maar wel allebei. Achter elkaarquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
lijkt me echt een extreem ranzige combi
HIER OOK *boks*quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:08 schreef CrunchySelf het volgende:
Het is vandaag pastadag![]()
Ik hou van pasta
Heb er 4quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beter. Het is sowieso in de bonus bij de AH, de tonijnsteak. Dan zijn ze nog steeds best wel prijzig (3 euro voor 100 gram ofzo) maar als je er 1 weet te vinden met ook nog 35% korting. dubbel fantastisch.
Ik betaalde 2,50 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |