Hahha. Ja. Ik wil het ook niet per se allebei tegelijk. Maar wel allebei. Achter elkaarquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
lijkt me echt een extreem ranzige combi
HIER OOK *boks*quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:08 schreef CrunchySelf het volgende:
Het is vandaag pastadag![]()
Ik hou van pasta
Heb er 4quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beter. Het is sowieso in de bonus bij de AH, de tonijnsteak. Dan zijn ze nog steeds best wel prijzig (3 euro voor 100 gram ofzo) maar als je er 1 weet te vinden met ook nog 35% korting. dubbel fantastisch.
Ik betaalde 2,50 ofzo.
Ja hier welquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:16 schreef Qwea het volgende:
Hey ik zat te denken, is er animo voor een meet?
Nee maar ja. Want ik ben superdik en jullie niet maar het lijkt me wel heel tof. Dus ja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:16 schreef Qwea het volgende:
Dat doe je zelf al welquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee maar ja. Want ik ben superdik en jullie niet maar het lijkt me wel heel tof. Dus ja.
Als jullie geen fatjokes maken.
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hahha. Ja. Ik wil het ook niet per se allebei tegelijk. Maar wel allebei. Achter elkaar
Extra motivatie, wat wil je nog meerquote:
Als het maar niet naar de McD en bios wordt danquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:16 schreef Qwea het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Yo' Mama is so fat, she eats her cereal out of a satellite dish.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Als het maar niet naar de McD en bios wordt dan![]()
En onder voorbehoud van tijd enzo.
Hoe groot was jij ook al weer?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Sorry, liet me gaan. Vergeef me.
Maar je bent niet de enige fatty
187 cmquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoe groot was jij ook al weer?
Edit: lengte dus he, niet gewicht.
Heeft het een reden dat je een bepaalde kolom hebt gearceerd?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:29 schreef sanger het volgende:
Kwam deze nog ergens tegen trouwens![]()
[ afbeelding ]
Neuh, was al zo (en mij nog niet eens opgevallenquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heeft het een reden dat je een bepaalde kolom hebt gearceerd?
Jajaquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Neuh, was al zo (en mij nog niet eens opgevallen).
Ja. Je bent 20 cm langer dan ik en iets lichter. Echt wel dat ik de enige fatty ben.quote:
0900-istayfatquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Je bent 20 cm langer dan ik en iets lichter. Echt wel dat ik de enige fatty ben.
Uiteraard, dat spreekt voor zichquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:31 schreef sandertjuh het volgende:
Ik ben dan de kleinste van jullie allemaaldan gaan jullie daar grapjes over maken
Ja, jij bent ook wel een fatty, maar niet zo erg als ik.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
0900-istayfat
Wanneer is de grens? Voel me wel fatty
GVD NOEM JE ME DIK?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook wel een fatty, maar niet zo erg als ik.
Ja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
GVD NOEM JE ME DIK?
Komt wel goed![]()
Als we niet over je heen kijken that is..quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:31 schreef sandertjuh het volgende:
Ik ben dan de kleinste van jullie allemaaldan gaan jullie daar grapjes over maken
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Als we niet over je heen kijken that is..
Doe normaalquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:20 schreef Myraela het volgende:
Ik vind meets eng. Nouja, ik ben naar veel FOK! meets geweest, maar ik ben bang dat hier een focus ligt op mijn gewicht en dan krijg ik de neiging om nog even heel snel kei veel af te vallen.
#nofatjokes #yescheesecakequote:Op donderdag 29 januari 2015 16:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee maar ja. Want ik ben superdik en jullie niet maar het lijkt me wel heel tof. Dus ja.
Als jullie geen fatjokes maken.
KFC?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:27 schreef sanger het volgende:
[..]
KFC!quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe normaalDe focus ligt op dom ouwehoeren, wat drinken en kak foto's bespreken
[..]
#nofatjokes #yescheesecake
[..]
KFC?
Maar ehh, welke plaats dan? Beetje centraal? Amsterdam / utreg?
Centraal hequote:Op donderdag 29 januari 2015 16:41 schreef Qwea het volgende:
Maar ehh, welke plaats dan? Beetje centraal? Amsterdam / utreg?
Je weet niet wat je mist.... De Qwea meet van het vorige topic (of was het alweer 2 topics terug?)....quote:
Echt wel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:45 schreef Myraela het volgende:
En Qwea mag niet die oreo, kinder bueno en whatever taart maken. Want ik eet hem helemaal op.
Moet je opschietenquote:
Deze Sander in Heemskerkquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:49 schreef Lonaa het volgende:
Waar woont iedereen dan die wil komen? Dan maak ik een lijstje.
TS begint:
Lonaa - Enschede
Myraela (nemen we niet serieus) - Rotterdam
Kleine sander - Utrecht
Mijn mede-fatty - Leeuwarden
Man, daar pas jij gemakkelijk onderdoorquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:55 schreef sandertjuh het volgende:
Ik word gepestPas maar op dat ik straks niet voor een trein spring
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Man, daar pas jij gemakkelijk onderdoor
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Man, daar pas jij gemakkelijk onderdoor
Lieeeeefquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb je gewoon Sander genoemd hoor.
Nou, dan haak ik af hoorquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Mja, ik wil je best een beetje plagen, maar niet te veel want misschien vind je het echt wel een ding en dan is het niet cool.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:58 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
LieeeeefGelukkig ben ik wel wat gewend ondertussen
Oke.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:01 schreef sandertjuh het volgende:
Ik kan veel hebben en ik zou me al helemaal niet druk maken over zoiets als dit op internet. Maar toch erg lief van je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Hoe noem je mij dan?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb je gewoon Sander genoemd hoor.
Maakt mij niet veel uit. Ik rij graagquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:59 schreef Lonaa het volgende:
Maar uhm, volgens mij is voor iedereen Amsterdam handig, behalve voor mij. En is Utrecht voor iedereen 'meh'.
Dus uhm, Amsterdam?
Rijden in Amsterdam?quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Maakt mij niet veel uit. Ik rij graag
Ben jij 1.60?quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:05 schreef sandertjuh het volgende:
Dat scheelt maar 16 cm! Van wie kan ik een paar hakken lenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |