quote:LOTING KNVB BEKER 2014/’15
1/4e finales dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 januari 2015:
4 wedstrijden (8 winnaars 1/8e finales)
1/2e finales dinsdag 7, woensdag 8 of donderdag 9 april 2015:
2 wedstrijden (4 winnaars 1/4e finales)
Finale zondag 3 mei 2015, 18.00 uur:
Winnaar van eerst gelote halve finalewedstrijd wordt als thuisspelend team in de finale aangemerkt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Kwartfinales,dinsdag 27/01,18.30 uur: SC Cambuur 2 PEC Zwolle 3 20.45 uur: FC Twente 3 AZ 0 Woensdag 28/01,18.30 uur: Roda 1 Excelsior 4 20.45 uur: FC Groningen 4 Vitesse 0 |
Rodaquote:Op donderdag 29 januari 2015 03:38 schreef Downwards het volgende:
Mooi man dat 'schaam je kapot!' van de paar honderd Roda JC-fans die de moeite hadden genomen om hun club te komen steunen gisteravond.
Groningen - Zwolle hopelijk als finale.quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:12 schreef FL_Freak het volgende:
Van mij mag Groningen de beker wel winnen eigenlijk
6000 man.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Roda
Was het niet druk dan?
quote:
Dan wel andersom maar ik teken voor die twee. Zul je zien dat het Twente tegen Excelsior wordtquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Groningen - Zwolle hopelijk als finale.
Zou mooi zijn maar wss zal lucky Twente wel winnen van pecquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Groningen - Zwolle hopelijk als finale.
Wat loop je nou met onze kloten te spelen, je ziet toch dat dat de halve finale is joh, hoe kan dat dan de finale zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:34 schreef DaveDave09 het volgende:
Groningen vs Excelsior in een halflege kuip
Oopsquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat loop je nou met onze kloten te spelen, je ziet toch dat dat de halve finale is joh, hoe kan dat dan de finale zijn.
Kwalitatief gezien is Twente vele malen sterker dan PEC. Dus zou logisch zijn als Twente het wint.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:14 schreef FL_Freak het volgende:
Zou mooi zijn maar wss zal lucky Twente wel winnen van pec
Jahaa,want Twente was ook zo lucky tegen AZ.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou mooi zijn maar wss zal lucky Twente wel winnen van pec
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kwalitatief gezien is Twente vele malen sterker dan PEC. Dus zou logisch zijn als Twente het wint.
PEC is de beduidend beter voetballende ploeg.. Dat vergroot hun kansen wel aanzienlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kwalitatief gezien is Twente vele malen sterker dan PEC. Dus zou logisch zijn als Twente het wint.
Dat valt wel mee.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:35 schreef Downwards het volgende:
PEC is de beduidend beter voetballende ploeg.
Wow dankje voor de tipquote:Op zondag 5 april 2015 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Dinsdag en woensdag!!!!!
dinsdag = twente - pec
woensdag = groningen - excelsior
Live op het OPEN KANAAL VAN FOX en op FOX SPORTS EREDIVISIE 1
Ik denk dat alle verstandige users daar vierkant achter staan.quote:
Heb jij het open kanaal van FOX dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wow dankje voor de tip
geen pauperstream
Ik ben op mijn geboortegrondquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat alle verstandige users daar vierkant achter staan.
[..]
Heb jij het open kanaal van FOX dan?
Helaas ben ik nooit op die heilige grond geweestquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De middenstip van het Oosterpark stadion?
Want Twente kon er wat aan doen dat alle sterkhouders geschorst of geblesseerd waren?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:49 schreef kalinhos het volgende:
Alleen al om het zuinig zijn van Twente van afgelopen weekend en 0-5 op de broek krijgen hoop ik al dat PEC wint. Idem wat Liverpool voor de winterstop deed tegen Real.
De beker interesseert me ook niets. Dat je er Europa mee in kan is wel tof. Hoezo gelukkig? Nu krijg je geen top wedstrijden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen Heracles
Ik vind het verder wel leuke halve finales. Gelukkig geen Ajax, PSV of Vitesse.
Het is leuker als er een relatief kleine club de beker wint. Die hebben veel meer beleving. Voor PSV telt de beker amper als ze al het kampioenschap halen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De beker interesseert me ook niets. Dat je er Europa mee in kan is wel tof. Hoezo gelukkig? Nu krijg je geen top wedstrijden.
Daar heb je wel gelijk in. Je ziet hoe het leeft bij Twente.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is leuker als er een relatief kleine club de beker wint. Die hebben veel meer beleving.
Als Heracles er stond had het je echt wel geinteresseerdquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De beker interesseert me ook niets. Dat je er Europa mee in kan is wel tof. Hoezo gelukkig? Nu krijg je geen top wedstrijden.
Ook toen deed het me vrij weinig.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als Heracles er stond had het je echt wel geinteresseerd
is toch prachtig zo'n bekeravontuur
De beleving bij clubs als PEC en Excelsior is toch prachtig?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Je ziet hoe het leeft bij Twente.
Ik heb geen idee ik volg die clubs niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De beleving bij clubs als PEC en Excelsior is toch prachtig?
Ik begrijp dat niet zo. Haast de enige kans een prijs te halen voor een club als Heracles. Kan je ook nog mooi Europa in.quote:
Europa is tof ja. Beker zelf interesseert me gewoon niet. Paar keer goed loten en je staat al in de halve finale.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet zo. Haast de enige kans een prijs te halen voor een club als Heracles. Kan je ook nog mooi Europa in.
Niet elke wedstrijd in de beker kan goud zijn, maar tegen een onvervalste vechtwedstijd als Cambuur - PEC vorige ronde kunnen maar weinig competitiewedstrijden op als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Europa is tof ja. Beker zelf interesseert me gewoon niet. Paar keer goed loten en je staat al in de halve finale.
Tapia, Willems, Anita, ik zie een verband.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:45 schreef tompsv18 het volgende:
'Tapia heeft zo'n beetje de dikste kont van heel Nederland'
Ron Jans
Misschien kan Cavaliers zijn licht hier over schijnen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:45 schreef tompsv18 het volgende:
'Tapia heeft zo'n beetje de dikste kont van heel Nederland'
Ron Jans
Wel een lekker kontje moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kan Cavaliers zijn licht hier over schijnen.
FLOPSHOWquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee in de beker speelt de tweede keeper.
Leuk dat je er bent.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wel een lekker kontje moet ik zeggen.
Excelsior wint de bekerquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:56 schreef hafcfan het volgende:
Het zou vreselijk zijn mocht Twente met Schreuder en dat wanbeleid Europa ingaan
plas> strontquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als Twente vanavond wint ben ik stront ziek
dmquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:59 schreef NaturalScience het volgende:
Als deze wedstrijd op het open kanaal van Fox te zien is.... waar is het dan te streamen? Want tot dusver kom ik enkel betaalde linkjes tegen.
ik ook dus we zeggen een gelijkspel.quote:
Als die peerdensteert er af is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:02 schreef Muto het volgende:
Wanneer zal Hahn voor het eerst een bal klemvast hebben?
Dat heb je in Duitslandquote:
Is niet echt een stap omhoog.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:07 schreef Paxcon het volgende:
Ryan Thomas vind ik echt een fenomeen
Die zou ik graag bij Groningen zien
Hele seizoen spelen ze al met een b team.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:08 schreef Caland het volgende:
Twente weer met een b-elftal. Nemen zelfs de beker niet serieus
Uiteraard, waarom zou ik meeposten in een live-topic als ik niet kijk.quote:
Om ons een plezier te doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard, waarom zou ik meeposten in een live-topic als ik niet kijk.
Jojoortje en ik vinden dit een bijzonder domme vraag.
Weet je nog toen wij VBLmod waren en toen alles hier beter was?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard, waarom zou ik meeposten in een live-topic als ik niet kijk.
Jojoortje en ik vinden dit een bijzonder domme vraag.
Ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet je nog toen wij VBLmod waren en toen alles hier beter was?
Welke vijf?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn om een 6e mod achter de hand te hebben als de vijf echte mods er weer eens niet zijn.
5?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn om een 6e mod achter de hand te hebben als de vijf echte mods er weer eens niet zijn.
Ja, dat waren pas tijden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet je nog toen wij VBLmod waren en toen alles hier beter was?
Doe wat aan je zweetsokkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, ik gleed bijna uit op de trap.
De volgende keer als je dat doet moet je dat live streamen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, ik gleed bijna uit op de trap.
Wie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Johannes, Karina, Don, Drizzt en Guitarist
Karina is toch officieel geen mod meer op VBLquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Karina en Guitarist zijn geen VBL modquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
De voetbalkameleon.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:12 schreef Caland het volgende:
Johoretje was eigenlijk nooit n goede mod.
Ja, wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Karina is toch officieel geen mod meer op VBL
Ben jij mod geweest Caland?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:12 schreef Caland het volgende:
Idd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat waren pas tijden.
Tegenwoordig maken ze zomaar iedereen moderator. Slaat nergens op.
Beter dan die zooi die er nu zit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:12 schreef Caland het volgende:
Je durft het nog steeds niet toe te geven?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:12 schreef Caland het volgende:
Hij beweerde zelfs dat hij mij geen goede mod vondquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je durft het nog steeds niet toe te geven?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Karina is toch officieel geen mod meer op VBL
Jawel, vliegende keeper onder de mods.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Karina en Guitarist zijn geen VBL mod
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
open kanaal fox / jan met de korte achternaam
Don is wel de beste momenteel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Jawel, vliegende keeper onder de mods.
Dus ja, Karina is nog steeds mod van VBL.
DonRaja en Johannes kunnen dit bevestigen.
Viesdik en over de top?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:15 schreef KingRoland het volgende:
Jojoortje is eigenlijk de Rafael van der Vaart onder de mods.
moet toch iemand het stadion vullenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:16 schreef hafcfan het volgende:
Sked die vd Werf is echt niks man. Waarom halen ze die?
Dat is zuur zeg.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:15 schreef KingRoland het volgende:
Jojoortje is eigenlijk de Rafael van der Vaart onder de mods.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:15 schreef GGMM het volgende:
Misschien kan Jojoortje weer mod worden.
Ze is in de afgelopen 5 minuten langer aanwezig geweest dan Guitarist het afgelopen half jaar.
Wie???quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:15 schreef GGMM het volgende:
Ze is in de afgelopen 5 minuten langer aanwezig geweest dan Guitarist het afgelopen half jaar.
Allemaal leuk en aardig maar waar was jij nou gebleven?quote:
Ik wist niet dat hij mod was. Of was ik dat alweer vergeten?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:15 schreef GGMM het volgende:
Ik heb alle links in je onderschrift gehad maar nog geen leuke link gevonden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar waar was jij nou gebleven?
trouwens heb ik 2 leuke links toegevoegd bij mijn onderschrift
Was zoals gewoonlijk weer eens te laatquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar waar was jij nou gebleven?
trouwens heb ik 2 leuke links toegevoegd bij mijn onderschrift
Dat is de grap, niemand weet het eigenlijk.. omdat hij er nooit is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij mod was. Of was ik dat alweer vergeten?
Was ik ook. Maar ja je kent het: één trekje en je bent doomed.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wel, nog steeds. Hardnekkige verslaving. Ik dacht dat jij er vanaf was.
Wij wisten dat ook niet. Weet niet eens wie het is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij mod was. Of was ik dat alweer vergeten?
Laat Mani dit maar niet horenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was zoals gewoonlijk weer eens te laat
Meh die eerste vind ik niet zo, VJ is wel bloedje geil natuurlijk
Je bent een aanwinst voor VBL, dus ik ben blij met je terugkomst.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was ik ook. Maar ja je kent het: één trekje en je bent doomed.
Doe eens normaal manquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, een spektakel is dat ding wat bij jouw trap gemonteerd is om je naar boven te krijgen.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent een aanwinst voor VBL, dus ik ben blij met je terugkomst.
Uh ja, haha...ofzoquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, een spektakel is dat ding wat bij jouw trap gemonteerd is om je naar boven te krijgen.
Misschien stort het stadion wel in.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:21 schreef hafcfan het volgende:
Ik zit in bus 5 voor NAC uit dat jullie het even weten.
We gaan je opwachtenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:21 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk heeft Jan Smit het ditmaal wel logistiek op orde. Voor je het weet sta je nog in Almelo terwijl de bussen het Bredase inrijden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:21 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk wel boven Maaskant danquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien stort het stadion wel in.
Hij vroeg zijn vriendin middels een t-shirt met hokjes en een viltstift. Je moet hem niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is Geo een dikkerdje die op andere moet afreageren
Helaas geen godenlichaam meer nee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is Geo een dikkerdje die op andere moet afreageren
I see what you did therequote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Jan Smit het ditmaal wel logistiek op orde. Voor je het weet sta je nog in Almelo terwijl de bussen het Bredase inrijden.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij vroeg zijn vriendin middels een t-shirt met hokjes en een viltstift. Je moet hem niet serieus nemen.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt de spelersbus van Heracles een ongeluk waarbij Jan Smit en Fleddures doodgaan
Dat ge dat even weet
Is wel dé methode voor een verstandelijk gehandicapte van 13.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij vroeg zijn vriendin middels een t-shirt met hokjes en een viltstift. Je moet hem niet serieus nemen.
Als je zoiets achterlijks doet herhaal ik het met plezier.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]haha flikker nou eens op joh, dat is gewoon origineel.
Net voor Smit zijn levenswerk (het nieuwe stadion) af is dat zou grappig zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt de spelersbus van Heracles een ongeluk waarbij Jan Smit en Fleddures doodgaan
Dat ge dat even weet
Jelle Klaassen is het met je eens.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is wel dé methode voor een verstandelijk gehandicapte van 13.
Praten tegen je rechterhand is best raar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Doodsverwensing is ban.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat ge dat even weet
Ik zal het doorgeven aan de keuken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat ge dat even weet
Begrafenis op een kunstgrasbegraafplaatsquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Net voor Smit zijn levenswerk (het nieuwe stadion) af is dat zou grappig zijn.
We zijn nog steeds gelukkig samen, dus.. je doet maarquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je zoiets achterlijks doet herhaal ik het met plezier.
Haha, omdat je forever alone bent ga je je afreageren op andere zeker xDquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Praten tegen je rechterhand is best raar.
Rekt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We zijn nog steeds gelukkig samen, dus.. je doet maar
De keuken met een kunstgras frituurquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de keuken.
Zat ze nou wel of niet in een inrichting?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We zijn nog steeds gelukkig samen, dus.. je doet maar
Doe maar naast Joopiequote:Op dinsdag 7 april 2015 20:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Begrafenis op een kunstgrasbegraafplaats
Dat moet ik eerder dan zij hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Zat ze nou wel of niet in een inrichting?
Joopie is hood, die gaan ze levend verbranden in de wijken (ghetto,s) aangezien het al in Duitsland ligtquote:
Helaas ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat dat betreft past hij prima bij Twente.
Gratis vervoer met de ConneXXion bus elke dagquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ah, jij zit in een inrichting. Dat kan ook.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Die is stil, want Twente heeft nog niet gescoord
quote:
Leuk hoor jongens.quote:
Wat lief van je.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee nee.
Hele vriendengroep is voor Twente he. Ik gun ze die beker
In principe zou ik Groningen - Twente een leuke finale vinden, maar ik hoop eigenlijk dat Twente zo snel mogelijk uitgeschakeld wordt.quote:
Liever Pec in Europa dan Twente, Pec haalde nog wat resultaat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee nee.
Hele vriendengroep is voor Twente he. Ik gun ze die beker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |