Hele seizoen spelen ze al met een b team.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:08 schreef Caland het volgende:
Twente weer met een b-elftal. Nemen zelfs de beker niet serieus
Uiteraard, waarom zou ik meeposten in een live-topic als ik niet kijk.quote:
Om ons een plezier te doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard, waarom zou ik meeposten in een live-topic als ik niet kijk.
Jojoortje en ik vinden dit een bijzonder domme vraag.
Weet je nog toen wij VBLmod waren en toen alles hier beter was?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard, waarom zou ik meeposten in een live-topic als ik niet kijk.
Jojoortje en ik vinden dit een bijzonder domme vraag.
Ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet je nog toen wij VBLmod waren en toen alles hier beter was?
Welke vijf?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn om een 6e mod achter de hand te hebben als de vijf echte mods er weer eens niet zijn.
5?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn om een 6e mod achter de hand te hebben als de vijf echte mods er weer eens niet zijn.
Ja, dat waren pas tijden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet je nog toen wij VBLmod waren en toen alles hier beter was?
Doe wat aan je zweetsokkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, ik gleed bijna uit op de trap.
De volgende keer als je dat doet moet je dat live streamen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, ik gleed bijna uit op de trap.
Wie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Johannes, Karina, Don, Drizzt en Guitarist
Karina is toch officieel geen mod meer op VBLquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Karina en Guitarist zijn geen VBL modquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
De voetbalkameleon.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:12 schreef Caland het volgende:
Johoretje was eigenlijk nooit n goede mod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |