dmquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:59 schreef NaturalScience het volgende:
Als deze wedstrijd op het open kanaal van Fox te zien is.... waar is het dan te streamen? Want tot dusver kom ik enkel betaalde linkjes tegen.
ik ook dus we zeggen een gelijkspel.quote:
Als die peerdensteert er af is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:02 schreef Muto het volgende:
Wanneer zal Hahn voor het eerst een bal klemvast hebben?
Dat heb je in Duitslandquote:
Is niet echt een stap omhoog.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:07 schreef Paxcon het volgende:
Ryan Thomas vind ik echt een fenomeen
Die zou ik graag bij Groningen zien
Hele seizoen spelen ze al met een b team.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:08 schreef Caland het volgende:
Twente weer met een b-elftal. Nemen zelfs de beker niet serieus
Uiteraard, waarom zou ik meeposten in een live-topic als ik niet kijk.quote:
Om ons een plezier te doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard, waarom zou ik meeposten in een live-topic als ik niet kijk.
Jojoortje en ik vinden dit een bijzonder domme vraag.
Weet je nog toen wij VBLmod waren en toen alles hier beter was?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard, waarom zou ik meeposten in een live-topic als ik niet kijk.
Jojoortje en ik vinden dit een bijzonder domme vraag.
Ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet je nog toen wij VBLmod waren en toen alles hier beter was?
Welke vijf?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn om een 6e mod achter de hand te hebben als de vijf echte mods er weer eens niet zijn.
5?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn om een 6e mod achter de hand te hebben als de vijf echte mods er weer eens niet zijn.
Ja, dat waren pas tijden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet je nog toen wij VBLmod waren en toen alles hier beter was?
Doe wat aan je zweetsokkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, ik gleed bijna uit op de trap.
De volgende keer als je dat doet moet je dat live streamen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, ik gleed bijna uit op de trap.
Wie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Johannes, Karina, Don, Drizzt en Guitarist
Karina is toch officieel geen mod meer op VBLquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Karina en Guitarist zijn geen VBL modquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
De voetbalkameleon.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:12 schreef Caland het volgende:
Johoretje was eigenlijk nooit n goede mod.
Ja, wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Karina is toch officieel geen mod meer op VBL
Ben jij mod geweest Caland?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:12 schreef Caland het volgende:
Idd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat waren pas tijden.
Tegenwoordig maken ze zomaar iedereen moderator. Slaat nergens op.
Beter dan die zooi die er nu zit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:12 schreef Caland het volgende:
Je durft het nog steeds niet toe te geven?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:12 schreef Caland het volgende:
Hij beweerde zelfs dat hij mij geen goede mod vondquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je durft het nog steeds niet toe te geven?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Karina is toch officieel geen mod meer op VBL
Jawel, vliegende keeper onder de mods.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Karina en Guitarist zijn geen VBL mod
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
open kanaal fox / jan met de korte achternaam
Don is wel de beste momenteel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Jawel, vliegende keeper onder de mods.
Dus ja, Karina is nog steeds mod van VBL.
DonRaja en Johannes kunnen dit bevestigen.
Viesdik en over de top?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:15 schreef KingRoland het volgende:
Jojoortje is eigenlijk de Rafael van der Vaart onder de mods.
moet toch iemand het stadion vullenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:16 schreef hafcfan het volgende:
Sked die vd Werf is echt niks man. Waarom halen ze die?
Dat is zuur zeg.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:15 schreef KingRoland het volgende:
Jojoortje is eigenlijk de Rafael van der Vaart onder de mods.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:15 schreef GGMM het volgende:
Misschien kan Jojoortje weer mod worden.
Ze is in de afgelopen 5 minuten langer aanwezig geweest dan Guitarist het afgelopen half jaar.
Wie???quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:15 schreef GGMM het volgende:
Ze is in de afgelopen 5 minuten langer aanwezig geweest dan Guitarist het afgelopen half jaar.
Allemaal leuk en aardig maar waar was jij nou gebleven?quote:
Ik wist niet dat hij mod was. Of was ik dat alweer vergeten?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:15 schreef GGMM het volgende:
Ik heb alle links in je onderschrift gehad maar nog geen leuke link gevonden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar waar was jij nou gebleven?
trouwens heb ik 2 leuke links toegevoegd bij mijn onderschrift
Was zoals gewoonlijk weer eens te laatquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar waar was jij nou gebleven?
trouwens heb ik 2 leuke links toegevoegd bij mijn onderschrift
Dat is de grap, niemand weet het eigenlijk.. omdat hij er nooit is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij mod was. Of was ik dat alweer vergeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |