Don is wel de beste momenteel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Jawel, vliegende keeper onder de mods.
Dus ja, Karina is nog steeds mod van VBL.
DonRaja en Johannes kunnen dit bevestigen.
Viesdik en over de top?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:15 schreef KingRoland het volgende:
Jojoortje is eigenlijk de Rafael van der Vaart onder de mods.
moet toch iemand het stadion vullenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:16 schreef hafcfan het volgende:
Sked die vd Werf is echt niks man. Waarom halen ze die?
Dat is zuur zeg.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:15 schreef KingRoland het volgende:
Jojoortje is eigenlijk de Rafael van der Vaart onder de mods.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:15 schreef GGMM het volgende:
Misschien kan Jojoortje weer mod worden.
Ze is in de afgelopen 5 minuten langer aanwezig geweest dan Guitarist het afgelopen half jaar.
Wie???quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:15 schreef GGMM het volgende:
Ze is in de afgelopen 5 minuten langer aanwezig geweest dan Guitarist het afgelopen half jaar.
Allemaal leuk en aardig maar waar was jij nou gebleven?quote:
Ik wist niet dat hij mod was. Of was ik dat alweer vergeten?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:15 schreef GGMM het volgende:
Ik heb alle links in je onderschrift gehad maar nog geen leuke link gevonden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar waar was jij nou gebleven?
trouwens heb ik 2 leuke links toegevoegd bij mijn onderschrift
Was zoals gewoonlijk weer eens te laatquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar waar was jij nou gebleven?
trouwens heb ik 2 leuke links toegevoegd bij mijn onderschrift
Dat is de grap, niemand weet het eigenlijk.. omdat hij er nooit is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij mod was. Of was ik dat alweer vergeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |