Was ik ook. Maar ja je kent het: één trekje en je bent doomed.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wel, nog steeds. Hardnekkige verslaving. Ik dacht dat jij er vanaf was.
Wij wisten dat ook niet. Weet niet eens wie het is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij mod was. Of was ik dat alweer vergeten?
Laat Mani dit maar niet horenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was zoals gewoonlijk weer eens te laat
Meh die eerste vind ik niet zo, VJ is wel bloedje geil natuurlijk
Je bent een aanwinst voor VBL, dus ik ben blij met je terugkomst.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was ik ook. Maar ja je kent het: één trekje en je bent doomed.
Doe eens normaal manquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, een spektakel is dat ding wat bij jouw trap gemonteerd is om je naar boven te krijgen.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent een aanwinst voor VBL, dus ik ben blij met je terugkomst.
Uh ja, haha...ofzoquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, een spektakel is dat ding wat bij jouw trap gemonteerd is om je naar boven te krijgen.
Misschien stort het stadion wel in.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:21 schreef hafcfan het volgende:
Ik zit in bus 5 voor NAC uit dat jullie het even weten.
We gaan je opwachtenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:21 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk heeft Jan Smit het ditmaal wel logistiek op orde. Voor je het weet sta je nog in Almelo terwijl de bussen het Bredase inrijden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:21 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk wel boven Maaskant danquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien stort het stadion wel in.
Hij vroeg zijn vriendin middels een t-shirt met hokjes en een viltstift. Je moet hem niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is Geo een dikkerdje die op andere moet afreageren
Helaas geen godenlichaam meer nee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is Geo een dikkerdje die op andere moet afreageren
I see what you did therequote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Jan Smit het ditmaal wel logistiek op orde. Voor je het weet sta je nog in Almelo terwijl de bussen het Bredase inrijden.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij vroeg zijn vriendin middels een t-shirt met hokjes en een viltstift. Je moet hem niet serieus nemen.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt de spelersbus van Heracles een ongeluk waarbij Jan Smit en Fleddures doodgaan
Dat ge dat even weet
Is wel dé methode voor een verstandelijk gehandicapte van 13.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij vroeg zijn vriendin middels een t-shirt met hokjes en een viltstift. Je moet hem niet serieus nemen.
Als je zoiets achterlijks doet herhaal ik het met plezier.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]haha flikker nou eens op joh, dat is gewoon origineel.
Net voor Smit zijn levenswerk (het nieuwe stadion) af is dat zou grappig zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt de spelersbus van Heracles een ongeluk waarbij Jan Smit en Fleddures doodgaan
Dat ge dat even weet
Jelle Klaassen is het met je eens.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is wel dé methode voor een verstandelijk gehandicapte van 13.
Praten tegen je rechterhand is best raar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Doodsverwensing is ban.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat ge dat even weet
Ik zal het doorgeven aan de keuken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat ge dat even weet
Begrafenis op een kunstgrasbegraafplaatsquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Net voor Smit zijn levenswerk (het nieuwe stadion) af is dat zou grappig zijn.
We zijn nog steeds gelukkig samen, dus.. je doet maarquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je zoiets achterlijks doet herhaal ik het met plezier.
Haha, omdat je forever alone bent ga je je afreageren op andere zeker xDquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Praten tegen je rechterhand is best raar.
Rekt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We zijn nog steeds gelukkig samen, dus.. je doet maar
De keuken met een kunstgras frituurquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de keuken.
Zat ze nou wel of niet in een inrichting?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We zijn nog steeds gelukkig samen, dus.. je doet maar
Doe maar naast Joopiequote:Op dinsdag 7 april 2015 20:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Begrafenis op een kunstgrasbegraafplaats
Dat moet ik eerder dan zij hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Zat ze nou wel of niet in een inrichting?
Joopie is hood, die gaan ze levend verbranden in de wijken (ghetto,s) aangezien het al in Duitsland ligtquote:
Helaas ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat dat betreft past hij prima bij Twente.
Gratis vervoer met de ConneXXion bus elke dagquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ah, jij zit in een inrichting. Dat kan ook.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Die is stil, want Twente heeft nog niet gescoord
quote:
Leuk hoor jongens.quote:
Wat lief van je.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee nee.
Hele vriendengroep is voor Twente he. Ik gun ze die beker
In principe zou ik Groningen - Twente een leuke finale vinden, maar ik hoop eigenlijk dat Twente zo snel mogelijk uitgeschakeld wordt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |