Uh ja, haha...ofzoquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, een spektakel is dat ding wat bij jouw trap gemonteerd is om je naar boven te krijgen.
Misschien stort het stadion wel in.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:21 schreef hafcfan het volgende:
Ik zit in bus 5 voor NAC uit dat jullie het even weten.
We gaan je opwachtenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:21 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk heeft Jan Smit het ditmaal wel logistiek op orde. Voor je het weet sta je nog in Almelo terwijl de bussen het Bredase inrijden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:21 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk wel boven Maaskant danquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien stort het stadion wel in.
Hij vroeg zijn vriendin middels een t-shirt met hokjes en een viltstift. Je moet hem niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is Geo een dikkerdje die op andere moet afreageren
Helaas geen godenlichaam meer nee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is Geo een dikkerdje die op andere moet afreageren
I see what you did therequote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Jan Smit het ditmaal wel logistiek op orde. Voor je het weet sta je nog in Almelo terwijl de bussen het Bredase inrijden.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij vroeg zijn vriendin middels een t-shirt met hokjes en een viltstift. Je moet hem niet serieus nemen.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt de spelersbus van Heracles een ongeluk waarbij Jan Smit en Fleddures doodgaan
Dat ge dat even weet
Is wel dé methode voor een verstandelijk gehandicapte van 13.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij vroeg zijn vriendin middels een t-shirt met hokjes en een viltstift. Je moet hem niet serieus nemen.
Als je zoiets achterlijks doet herhaal ik het met plezier.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]haha flikker nou eens op joh, dat is gewoon origineel.
Net voor Smit zijn levenswerk (het nieuwe stadion) af is dat zou grappig zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt de spelersbus van Heracles een ongeluk waarbij Jan Smit en Fleddures doodgaan
Dat ge dat even weet
Jelle Klaassen is het met je eens.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is wel dé methode voor een verstandelijk gehandicapte van 13.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |